6 metode de a pierde în greutate fără a ţine diete, dovedite ştiinţific | f11.ro

10 moduri simple de a pierde în greutate rapid. Înregistrează-te pentru ştirile noastre

Oamenii au fost în căutarea pentru comenzi rapide pierdere în greutate pentru vârstele.

1. Uită de carbohidrați!

William Cuceritorul a devenit îngrijorat de greutatea lui când el nu a putut merge calul său și a recurs la o dietă lichidă pentru a obține în formă. Și mai există și alte exemple în istorie în care oamenii au încercat tot felul de scheme slim-down radicale pentru a obține rezultate rapide. Aceasta înseamnă că puteți pierde în greutate de a merge la un chef de cocaină, dar care nu este o idee bună. Adevărul este că puteți pierde doar aproximativ 3 lire sterline pe săptămână într - un mod sigur și natural.

Dacă arde de calorii din aportul caloric total de zi cu zi și să continue să facă acest lucru pentru o săptămână, vei sfârși prin a pierde până la 2 lire sterline. Poti pierde in greutate mai mult prin consumul mai puțin și efort fizic mai intensdar există întotdeauna o limită.

Aici sunt 10 moduri simpledar eficiente pentru a vă ajuta să piardă în greutate în mod natural. Bucurați-vă de un mic dejun sănătos Ceea ce mananci va avea întotdeauna un impact asupra greutatea, dar masa nu este mai important decât micul dejun. Ia un mic dejun bun, hrănitor și va fi capabil de a începe ziua într-o notă pozitivă. Micul dejun ar trebui să vă umple și să păstreze foamei la golf până la următoarea masă. În mod ideal, ar trebui să fie consumatoare de nu mai mult de de calorii din prima masă a zilei.

Micul dejun ar trebui să conținăde asemeneaproteine slabe si grasimi de umplerecum ar fi iaurt neîndulcit greacă, ouă, nuci, fasole, sau unt de nuci. Fibre ar trebui să fiede asemeneao parte din micul dejun pentru a vă menține complet pentru mult timp.

Pentru a ajuta la pierderea in greutate, trebuie să se asigure că fiecare dintre mese conțin o sursă de grăsime, o sursă de proteine și legume low-carb. Acest lucru va ajuta la menținerea aportul de carbohidrati în raza de acțiune g.

Proteine este important pentru pierderea de grăsimedeoarece corpul tau foloseste calorii pentru a digera proteine.

10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus

Aceasta inseamna ca o dieta bogata in proteine poate schimba metabolismul în treapta de viteză. De asemeneapromovează sațietate și previne gustarile noaptea târziu.

Puteți obține de proteine din carne de pui, carne de vită, șuncă și mielîn timp ce păstrăv, somon, și homari sunt unele mari surse de proteine pentru cei interesați de fructe de mare. De asemeneaAi nevoie pentru a obține grăsimi sănătoase, precum și o soluție ușor este de a găti în ulei de nucă de cocosdeoarece ajutăde asemeneastimula metabolismul.

Limitati consumul de grăsimi animaledeși. În timp ce carnea vă oferă cu proteine, trebuie să - l consume cu moderațiedeoarece grăsimea animală este stocată pe corpîn cel mai scurt timp.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

În schimb, încercați să crească aportul de grăsimi optând pentru cantități mici de nuci. Utilizați Sare cu atenție Ai nevoie de a limita consumul de sare pentru a fi capabil de a pierde în greutate în mod eficient. Consumul excesiv de sare poate duce la creșterea în apă în 10 moduri simple de a pierde în greutate rapid. Puteți reduce retenția de apă prin limitarea aportului de sare.

Fiți foarte atenți atunci când cumpără gustări.

10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus

Evitați orice lucru care conține mai mult de mg de sodiu per portie. Bucurați-vă de ceașcă de Joe O ceașcă de cafea poate sprijini eforturile dvs.

Cea mai buna metoda de a atinge greutatea ideala fara a recastiga apoi, in scurt timp, kilogramele pierdute, este de a adopta un program de slabire treptata.

Doar o ceașcă de cafea când te trezești dimineața. Acesta vă oferă cu cofeinacare reduce retenția de apă, și vă oferă mai mulți antioxidanți, de asemenea.

cele mai bune rezultate pentru pierderea de grăsime slăbește auf deutsch

Puteți consuma până la mg de cafeina pe zifără a fi nevoie să vă faceți griji cu privire la orice efecte secundare. Cofeina ajutăde asemenea pierde in greutatedeoarece promovează termogeneza. Aceasta înseamnă că ridică temperatura corpului și arde de grăsime în schimb. Aceasta înseamnă că un consum regulat va ridica metabolismul side asemeneaajuta la reducerea riscului de a dezvolta diabet zaharat de tip 2. Dar să fie conștienți, este posibil de a construi o toleranță cu utilizarea continuă cofeina, astfel încât această strategie în monoterapie poate fi ineficiente pe termen lung.

Opteaza pentru Forța de Formare Există oameni care cred că programe de antrenament cardio sunt cele mai bune atunci când vine vorba de a pierde in greutate. Este adevărat că exercitiu cardio ridica ritmul cardiac, carela rândul săuajută la arderea caloriilor.

Cu toate acestea, nu este nimic mai bun decât o formare de rezistență atunci când doriți să piardă în greutate. Rezistenta de formare metabolismul ridică și o menține în sus mai mult, chiar și atunci când se odihnesc. Acest post-exercitiu impuls metabolice asociate cu formarea de rezistenta este motivul pentru care este mai bine decât exerciții cardio.

În plus, puterea de formarede asemeneavă oferă beneficiicum ar fi mai bine creșterea masei musculare, rezistență îmbunătățită, aspect îmbunătățit, și o mai bună postură.

Exercitiile aerobice sigur are locul ei, dar nu va creste masa musculara.

De fapt, ai pierdut atât mușchi și grăsime în timpul antrenamentului de aerobic. Pierderea masa musculara este o modalitate sigura de a incetini metabolismul. Prin urmare, cel mai bun lucru este de a face atât de formare cardio și de forță.

1. Renunță la fumat

Puteți petrece minute angajarea în puterea de formare de aproximativ ori pe săptămână. Puteți efectua unele lucrări cardio pe alte zilepentru a se obține rezultate mai bune.

Dormi suficient Petrece mult timp în sala de sport nu va ajuta să arzi în greutate în mod eficientatât timp cât ai dormit suficient în fiecare noapte. Vei fi pune corpul dumneavoastră prin stres grave în exercitarea în sala de gimnastică, iar organismul să se reparații atunci când sunt adormit.

xtend arde grăsime este nitrotech bun pentru pierderea în greutate

Unele studii au descoperit ca nu obtinerea de somn suficient în fiecare noapte poate încetini metabolismul. Aceasta înseamnă cădacă drămui pe ZZZs dumneavoastră, sunt susceptibile de a găsi că este dificil să -și verse kilogramele in plus. Intr-un studiu publicat in Annals of Internal Medicine, cei care tin dieta au fost puse pe diferite programe de somn.

Hidratarea

Atunci când organismele lor au primit odihnă adecvată, jumătate din greutatea ei au pierdut a fost de grăsime. Cu toate acestea, atunci când taie din nou pe somn, 10 moduri simple de a pierde în greutate rapid de grăsime pierdut a fost tăiat în jumătate, chiar dacă acestea au fost pe aceeasi dieta.

Această stare de fapt afectează modul în care organismul utilizează insulina. Acest lucru poate declanșa eliberarea de insulină și secreția excesivă poate crește depozitarea de grăsime în toate locurile greșite. Nu sari peste mese Unii oameni sunt sub impresia că au nevoie pentru a limita aportul caloric pentru a pierde in greutate, iar acest lucru este valabil la fel de bine, dar asta nu înseamnă că începe să taie calorii sarind peste mese.

Nu manca nimic pentru o perioadă lungă de timp va încetini în cele din urmă în jos metabolismul și poatede asemeneasă vă overeat atunci când vei ajunge în cele din urmă o șansă de a mânca ceva.

2. Folosește-te de știință pentru a slăbi rapid

Prin urmare, nu sari peste o masă. Dacă executați cu întârziere pentru muncă sau credeți că nu aveți timp pentru o masă sit-jos, ascunde o bucată de fructe sau un bar de energie în mașină sau în geantă și să mănânce atunci când vă simțiți foame.

În mod ideal, ar trebui sa mananci trei masculi în fiecare zicu două gustări, de asemenea. Nu lasa ore trec fara a manca nimic. Creșterea aportul de Apă Există mai multe motive pentru care aveți nevoie pentru a bea mai multa apa pentru a ajuta la pierderea in greutate. In primul rand, apa ajuta la reducerea cantitatii de sare din organismcarela rândul săuva descuraja de retenție a apei. În plus, studiile arată că apa potabilă poate ajuta arde mai multe calorii.

Apa potabilă crește cantitatea de calorii pe care le arde, care este cunoscut sub numele de repaus consumul de energie Sursa.

cata pierdere in greutate t25 pachet de suplimente pentru pierderea de grăsime

Efectul poate dura până la o oră sau cam asa ceva. Un studiu de femei supraponderale au examinat efectele creșterii aportului de apă la peste 1 litru 34 oz pe zi. Ei au descoperit că într - o perioadă de 12 luni, aceasta a dus la un plus de 2 kg 4,4 livre de pierdere în greutate Sursa.

De asemeneaputeți bea apă înainte de mese pentru a ajuta la reducerea poftei de mâncare.

pierde in greutate tati pierdere în greutate cjane