Cum să pierzi 10 lire în 2 săptămâni

2 săptămâni rutină de pierdere în greutate. O rutină de antrenament echilibrată cu sfoară poate să vă ajute să pierdeți în greutate

Cu cât mergi mai repede și cu cât cântărești mai mult, cu atât vei cheltui mai multe calorii. Mersul mai repede vă permite să ardeți mai multe calorii pe oră.

Mersul pe jos te poate ajuta să slăbești Mersul pe jos o oră în fiecare zi vă poate ajuta să ardeți calorii și, la rândul său, să pierdeți în greutate.

Femeile și-au crescut progresiv durata de mers pe parcursul celor 6 luni pentru a ajunge la o maximă de 1 oră pe zi, dar au înregistrat o mică pierdere în greutate până când au mers cel puțin 30 de minute pe zi. Acest rezultat indică faptul că timpul petrecut în mers poate fi corelat cu pierderea în greutate.

2 săptămâni rutină de pierdere în greutate hoți tineri vii pierderea în greutate

Un alt studiu a menționat că femeile cu obezitate care au mers 3 zile pe săptămână timp de 50—70 minute au pierdut aproximativ 6 kilograme 2,7 kg în 12 săptămâni, în comparație cu femeile care nu au mers 4. Combinat cu dieta ta În timp ce mersul în sine vă poate ajuta să pierdeți în greutate, este mult mai eficient atunci când este combinat cu o dietă limitată de calorii.

Într-un studiu de 12 săptămâni, persoanele cu obezitate au restricționat caloriile cu pe zi.

Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)

În timp ce ambele grupuri au pierdut o cantitate semnificativă de greutate corporală, cei din grupul de mers au pierdut în medie aproximativ 4 kilograme 1,8 kg mai mult decât cei care nu au mers.

Interesant este că pierderea în greutate poate fi influențată și de mersul continuu sau de explozii mai scurte. Într-un studiu de 24 de săptămâni, femeile cu exces de greutate sau obezitate și-au restricționat aportul de calorii cu pe zi și fie au mers rapid timp de 50 de minute pe zi sau au făcut două lovituri de 25 de minute pe zi 6.

2 săptămâni rutină de pierdere în greutate scădere în greutate la 67 de ani

Cei care au făcut cele două antrenamente mai scurte pe zi au pierdut cu 3,7 kilograme 1,7 kg mai mult decât cei care au făcut 50 de minute de mers continuu. Cu toate acestea, alte studii nu arată diferențe semnificative în pierderea în greutate între mersul continuu și cel intermitent 7, 8.

  • Pierderea de grăsime fwb
  • Pierderea în greutate a tubului eustahian
  • Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială după ce ai slăbit © Autor: Vasiliu Alina Este încurajator să observi rapid rezultatele dorite cu ajutorul unei diete restrictive care poate duce la o pierdere mai rapidă în greutate.

Astfel, ar trebui să alegeți orice rutină funcționează cel mai bine pentru dvs. Câtă greutate poți pierde parcurgând 1 oră pe zi?

  • Slabire ge
  • Pierderea de grăsime phd
  • Cei mici au tendința să se opună activităților de rutină și nu numai iar noi, părinții, uneori ne agităm chiar înainte de a începe să îl pregătim pe cel mic, anticipând refuzul.

Pentru a pierde în greutate, trebuie să mâncați constant mai puține calorii decât cheltuiți zilnic. Puteți fie crește numărul de calorii pe care îl ardeți prin exerciții fizice, cum ar fi mersul pe jos, puteți reduce numărul de calorii pe care le consumați sau ambele. S-a afirmat adesea că 1 kilogram 0,45 kg din greutatea corporală este echivalent cu 3.

Cum să pierzi 10 lire în 2 săptămâni

Pe baza acestei teorii, va trebui să reduceți aportul de calorii cu timp de 7 zile pentru a pierde 1 kilogram 0,45 kg pe săptămână. Deși această regulă nu reușește să țină cont de persoanele cu procente mai mici de ce este modul de ardere a grăsimilor corporală, precum și de scăderea cheltuielilor de calorii care vin cu pierderea în greutate, un deficit 2 săptămâni rutină de pierdere în greutate calorii de de calorii pe zi este potrivit pentru majoritatea persoanelor care doresc să slăbească 9, 10, 11, 12, O parte din acest deficit poate fi atinsă pe jos o oră pe zi, în timp ce, de asemenea, puteți reduce treptat numărul de calorii consumate.

În funcție de aportul caloric, un deficit de de calorii pe zi poate duce la 0, kilograme 0,2—0,9 kg de pierdere în greutate pe săptămână Puteți arde unele dintre aceste calorii plimbând o oră pe zi.

2 săptămâni rutină de pierdere în greutate slăbind jumătate de alunecare

Alte avantaje pentru sănătate ale mersului pe jos Dincolo de pierderea în greutate, mersul are multe alte avantaje, mai ales atunci când mergeți de mai multe ori pe săptămână timp de minute. Aceste efecte asupra sănătății includ 5, 14, 15, 16 : scăderea colesterolului LDL rău starea de spirit îmbunătățită scăderea tensiunii arteriale Aceste beneficii se traduc la un risc redus de boli de inimă, diabet de tip 2 și mortalitate generală, precum și o calitate a vieții îmbunătățită pachet de pierdere în greutate afinitate potrivită, 18, 19, Mai mult decât atât, 30 de minute de mers în plus, pe parcursul activității dvs.

Pierdere în greutate

Este demn de remarcat, deoarece adulții tind să câștige 1,2 kilograme 0, kg pe an 21, 22, Cum să începeți să mergeți Plimbarea este o formă excelentă de exerciții fizice în care majoritatea oamenilor se pot implica. Dacă doriți să mergeți zilnic pentru exerciții fizice, este important să începeți încet și să creșteți progresiv durata și intensitatea.

2 săptămâni rutină de pierdere în greutate cum să slăbești de la 52 kg

Dacă tocmai începeți, mersul rapid timp îndelungat vă poate lăsa obosit, dureros și nemotivat. În schimb, începe prin a merge minute pe zi într-un ritm confortabil. De acolo, puteți crește timpul de mers cu minute în fiecare săptămână până când ajungeți la 1 oră pe zi sau o perioadă diferită de timp care vă simte bine.

Mersul pe jos o oră în fiecare zi ajută la pierderea în greutate?

După aceasta, dacă doriți, puteți lucra la creșterea vitezei de mers. Scutură-te de rutină Ca în orice regim de 2 săptămâni rutină de pierdere în greutate, este bine să agitați lucrurile de fiecare dată pentru a vă menține rutina antrenantă și provocatoare.

2 săptămâni rutină de pierdere în greutate corpul poate elimina celulele grase

Iată câteva sfaturi. Modificați-vă traseul. Plimbați-vă pe trasee pentru biciclete, într-un cartier diferit sau în mall-ul local, sau luați traseul pe care îl parcurgeți de obicei în sens invers.

2 săptămâni rutină de pierdere în greutate folosirea greutăților te ajută să slăbești

Împărțiți timpul de mers. Dacă obiectivul tău este să mergi 60 de minute pe zi, împărțiți acest timp în două plimbări de 30 de minute. Schimbă-ți timpul de mers.

Dacă mergeți regulat dimineața, încercați serile sau invers.

SARI DE FRâNGHIE PENTRU A PIERDE DIN GREUTATE: ESTE EFICIENT? - SĂNĂTATE -

Plimbați-vă cu un partener. Mersul cu un partener oferă responsabilitate și vă poate ține motivat.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Ascultați un audiobook sau un podcast. Păstrați-vă distrați ascultând un audiobook sau podcast-ul dvs. Recompensează-ți din 2 săptămâni rutină de pierdere în greutate în când cu pantofi noi de mers sau ținute.

O rutină de antrenament echilibrată cu sfoară poate să vă ajute să pierdeți în greutate

Deoarece slăbești, este important să crești și intensitatea mersului. Acest lucru se datorează faptului că corpul tău are nevoie de mai puține calorii pentru a efectua aceleași activități fizice la o greutate corporală mai ușoară decât una mai grea 12, 24, În timp ce acest lucru poate părea nesemnificativ, 50 de calorii mai puține pe zi se ridică la de calorii mai puțin arse pe săptămână.

Prin creșterea intensității de mers, puteți arde mai multe calorii.

  1. Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)
  2. Indiferent dacă trebuie să scăpați câteva kilograme dintr-un motiv medical sau aveți un eveniment special pentru care doriți să pierdeți din greutate, pentru a ajunge la acea greutate țintă va fi vorba despre menținerea autodisciplinei.
  3. Cum să pierzi 10 lire în 2 săptămâni | f11.ro
  4. Pierderea în greutate se simte atât de lent
  5. Alte avantaje pentru sănătate ale frânghiei săritoare Prezentare generală Sfoara este o formă de exercițiu cardio pe care sportivii de talie mondială - de la boxeri la profesioniști de fotbal - înjură.
  6. Cum să pierzi 5 lire în 2 săptămâni | f11.ro
  7. O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios.

Încercați să vă ridicați ritmul sau să mergeți pe dealuri abrupte, pe terenuri neuniforme sau pe suprafețe moi precum nisipul sau iarba Deși unul dintre avantajele mersului pentru exercițiu este că nu necesită niciun echipament special, mersul cu greutăți de mână sau o vestă ponderată poate, de asemenea, să crească intensitatea 27, Pe măsură ce începeți să pierdeți în greutate, creșteți intensitatea sau durata de mers pentru a evita impiedicarea pierderii în greutate.

Linia de jos Mersul pe jos este o formă excelentă de exerciții fizice, iar mersul timp de 1 oră în fiecare zi poate ajuta la pierderea în greutate și poate oferi alte avantaje pentru sănătate.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Este eficient, deoarece te ajută să crești numărul de calorii pe care le arzi. În același timp, va trebui să acordați atenție consumului total de calorii.

Nu uitați să vă intensificați rutina de mers pentru a progresa spre obiectivul dvs. Zguduirea regimului tău te poate ajuta, de asemenea, să rămâi motivat.