Pierderea in greutate: moduri neobișnuite și eficiente

5 moduri de strategii de pierdere în greutate, MENTINEREA SCADERII IN GREUTATE

Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât.

  1. 16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -
  2. Sport Pierderea in greutate: moduri neobișnuite și eficiente Pierderea in greutate este probabil cel mai la modă subiect și oricine pare sa caute planul perfect pentru a slabi.
  3. Pălărie de slăbire
  4. Cele mai bune arzătoare de grăsime stimulante

Indiferent dacă ați stabilit obiective pe termen scurt privind pierderea în greutate sau că ați fost angajați să beneficiați de o wellness pe termen lung, există modalități de a face dieta să funcționeze mai bine.

Și vestea bună este că durează doar 20 de minute din timpul tău. Efectuarea pierderii în greutate se întâmplă Cercetările privind scăderea în greutate au evidențiat faptul că stabilirea obiectivelor este unul dintre cei mai importanți pași în procesul de scădere în greutate. De ce? Deoarece stabilirea unor obiective pe termen scurt privind dieta oferă o foaie de parcurs pentru sănătatea și sănătatea pe termen lung. De exemplu, obiectivul dvs.

MENTINEREA SCADERII IN GREUTATE

Pierderea acestei cantități de greutate ar putea îmbunătăți sănătatea dumneavoastră și poate schimba calitatea vieții dumneavoastră. E interesant! Dar dacă pierdeți greutatea într-un ritm rezonabil, ar putea dura 6 luni până la un an pentru a vă atinge obiectivul. Este greu să rămâi motivați atât de mult. Dar dacă stabiliți pe termen scurt obiective de pierdere în greutate pe termen lung, veți avea motive să sărbătoriți în timpul călătoriei.

Aceste mici realizări vă ajută să vă mențineți motivat și vă reamintesc că sunteți capabil să ajungeți la linia de sosire. Deci, cum stabiliți ambele obiective de pierdere în greutate pe termen lung și pe termen scurt? Dacă nu sunteți sigur cum să stabiliți un obiectiv de scădere în greutate sau să vă configurați planul de dietă, utilizați această listă pe baza cercetărilor recente pentru a configura un program care funcționează.

De ce nu reusesti sa slabesti - singurul motiv cele mai bune pastile de dieta uk bursa

Obiectivele pe care le-ați stabilit ar trebui să satisfacă nevoile dvs. Nu vă răsturnați cu anunțurile exagerate pentru programe populare de dietă, care sunt puțin probabil să funcționeze. Pentru majoritatea oamenilor, aceste programe nu sunt sănătoase sau realiste.

Un studiu a descoperit ca cei care pierd in greutate rapid se pot mentine mai bine la noua greutate decat cei care pierd in greutate mai lent. Alt studiu a confirmat ca cei care pierd in greutate rapid e posibil sa o faca pentru totdeauna. Aceste noua strategii pot avea rezultate rapide, fara riscuri. Zero gluten. Un studiu recent a descoperit ca o dieta fara gluten contribuie la reducerea inflamatiilor, a rezistentei la insulina si a taliei.

Pierderea unui maxim de lire sterline pe săptămână prin dietă și exerciții fizice este considerată rezonabilă. Dar puteți alege să setați un obiectiv mai personalizat.

9 strategii pentru o pierdere in greutate rapida si sanatoasa

Cercetătorii de la Universitatea din Washington au descoperit că uneori dieterii nu le plac standardele stricte stabilite de multe planuri de scădere în greutate. Alegeți un plan și efectuați ajustări în funcție de stilul de viață și de preferințele dvs.

Înainte de a investi orice moment sau bani întrebați-vă întrebări-cheie despre ceea ce sperați să realizați. Pe termen lung, această investiție suplimentară vă va ajuta să rămâneți la curent și să abordați provocările comune de pierdere în greutate pe măsură ce acestea apar. Obțineți ajutor specializat.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Obiectivele stabilite cu ajutorul unui expert sunt mult mai probabil să aibă succes. Un studiu efectuat la Universitatea din California a constatat că atunci când pacienților li sa oferit ajutor în stabilirea și monitorizarea obiectivelor în cabinetul medicului, aceștia au avut mai mult succes în atingerea acestor obiective.

scădere în greutate pentru femeia în vârstă de 42 de ani cel mai bun suprimant pentru apetitul arzătorului de grăsimi

Și studii similare au arătat că și alte tipuri de practicanți pot ajuta. În alegerea unui expert pentru a lucra cu, încercați să găsiți pe cineva care poate fi implicat pe durata procesului de scădere în greutate.

Astfel vă pot ajuta să vă monitorizați progresul și să oferiți feedback. Din acest motiv, un medic poate să nu fie întotdeauna cea mai bună sursă de colaborare. Luați în considerare alți furnizori non-clinici.

arde grăsimea stând Pierdere în greutate de 48

Acestea pot include un antrenor personal, un dietetician înregistrat sau un antrenor de pierdere în greutate. Dacă nu aveți acces la un expert profesionist, vă recomandăm să vă conectați online cu alții.

pierde zerul gras cum a reverend al sharpton a pierdut în greutate

Efectuați obiectivele de scădere în greutate măsurabile. În sfatul lor față de noi exerciții, Consiliul American pentru Exerciții recomandă stabilirea unor obiective măsurabile.

Aceasta înseamnă că, atunci când vă stabiliți planul de dietă, decideți cum veți măsura progresul dvs. Cântărirea pe scară este probabil cea mai ușoară metodă de măsurare a progresului pierderii în greutate atâta timp cât vă cântărește în mod corespunzător.

Dar amintiți-vă că există și alte modalități de a vă evalua greutatea.

tinute de slabire negre pierderea în greutate de nicăieri

Atât măsurătorile IMC cât și grăsimile corporale oferă modalități diferite de evaluare a compoziției corpului dumneavoastră. IMC este ușor de măsurat și oferă un bun indicator al modului în care greutatea dumneavoastră afectează sănătatea dumneavoastră. Scrieți și postați obiective pe termen scurt și scurt. 5 moduri de strategii de pierdere în greutate studiu publicat despre stabilirea obiectivelor, cercetătorii din Marea Britanie au confirmat că obiectivele de succes trebuie să fie ambițioase.

Pe de altă parte, Consiliul American privind Exercitarea reamintește exercițiilor noi că obiectivele de succes în ceea ce privește pierderea în greutate ar trebui să fie atinse. Deci, cum stabiliți un obiectiv care pare să fie capabil și provocator în același timp?

Related Content

Răspunsul este acela de a scrie ambele obiective pe termen lung care sunt mai dificile și obiective pe termen scurt, care sunt puțin mai ușoare. Obiectivele pe termen scurt acționează ca pietre 5 moduri de strategii de pierdere în greutate trecere spre obiectivul mai mare. În studiul Marii Britanii, cercetătorii au subliniat că sunt importante "pași incrementali care duc la realizări progresive". Prin definirea acestor obiective multiple de pierdere în greutate, vă veți stabili pentru succes.

Hărți de minte pentru pierderea în greutate pierdere în greutate ji hyo

Odată ce golurile sunt scrise, postați-le într-un loc unde le vedeți în fiecare zi pentru a vă reaminti angajamentul. Creați termene limită pentru obiectivele dvs. Obiectivele sunt mai reușite atunci când se atașează un termen limită clar.

forma de ardere a grăsimilor învelișul taping 10 zile burta slim jos

Aceste termene trebuie să fie atașate atît pe termen scurt, cît și pe termen lung și pot servi ca mementouri pentru a vă măsura progresul în procesul de atingere a pierderea în greutate pentru echipajul de cabină dvs. Pentru mulți, o structură de șapte zile funcționează bine pentru obiectivele pe termen scurt. Acest lucru oferă un start nou în fiecare săptămână duminică sau luni.

Dar nu uitați să vă personalizați obiectivele și să utilizați un interval de timp care să funcționeze pentru dvs. Setarea obiectivului poate părea o sarcină banală, dar poate fi un factor-cheie în succesul planului dumneavoastră de dietă.

In timp ce programele de scadere a greutatii s-au dovedit a avea succes, mentinerea scaderii a ramas o problema in ciuda utilizarii a numeroase strategii de schimbare a comportamentului. Au fost examinate diferite strategii precum contactul continuu cu terapeutul, antrenamentul de prevenire a recaderii, oferirea de alimente preambalate, implementarea suportului celor in aceeasi situatie si includerea programelor cu multe fatete dupa tratamentul de pierdere a greutatii. Sint implicate instruirea in recunoasterea circumstantelor de risc mare pentru recadere, cum ar fi mincatul la petreceri sau la restaurant, si restructurarea gindurilor negative pentru a coopera cu sentimentul de vina legat de nereusita. De asemenea, este implicat un proces in 5 pasi care include identificarea problemei de catre individ, formularea solutiei alternative, luarea deciziilor, si testarea si evaluarea acelor decizii pina la rezolvarea problemei. Totusi, problema mentinerii dificile a pierderii greutatii persista, facindu-i pe unii sa se intrebe daca programele de mentinere sint folositoare doar pentru a amina recistigarea greutatii la "un pret adaugat".

Pe măsură ce treceți prin procesul de scădere în greutate, obiectivele bine concepute vă vor ajuta să rămâneți pe drumul cel bun. Iar odată ce ați pierdut greutatea, aptitudinile bune de stabilire a obiectivelor vin la îndemână în timpul procesului de gestionare a greutății. În această etapă, veți descoperi că continuarea setării și atingerii obiectivelor vă va menține încrederea înaltă. Andrew K. Volumul 9, numărul 2, Reabilitarea clinică aprilie vol. Darren A.

DeWalt, Terry C. Davis, Andrea S. Wallace, Hilary K. Arnold, Janet Freburger, Dean Schillinger. Setarea obiectivului în auto-managementul diabetului: luarea pașilor pentru succesul 5 moduri de strategii de pierdere în greutate.

Related Content.