Sfaturi pentru arderea grasimilor - f11.ro

Arderea grăsimilor din corpul tău

Serena Solomon 7.

Zece sfaturi pentru a te tine de dieta

Am făcut asta câte opt ore pe zi timp de șase zile. Pe alocuri, ruta era atât de abruptă încât trebuia să iau bicicleta pe umăr. A fost și extrem de cald, vreo 35 de grade Celsius.

pierdere în greutate f650gs

Cu toate caloriile pe care le-am ars, m-aș fi așteptat să mă întorc acasă mai slab cu câteva kilograme. Dar nu s-a întâmplat așa, dintr-un motiv simplu: la finalul fiecărei zile, am mâncat cantități imense de mâncare, parțial pentru că simțeam că merit. Mi-am zis că pot mânca orice după orele alea petrecute pe bicicletă în soarele fierbinte.

Dar creșterea apetitului nu e singura modalitate prin care corpul compensează pentru sport.

Formular de căutare

Poate să regleze și cantitatea de mișcare pe care o faci între ședințele de sport. Poate că ai auzit de activitatea termogeneză, pe scurt NEAT.

Ce inseamna, de fapt, acest lucru? Care este procesul prin care organismul depoziteaza grasimea si ce se intampla cand ardem grasimea? Celulele normale de grasime exista in primul rand pentru a stoca energia. Organismul va creste numarul de celule grase si dimensiunea lor pentru a putea suporta excesul de energie din alimentele cu continut ridicat de calorii.

Descrisă inițial de James Levine de la clinica Mayo la începutul anilorse referă la caloriile pe care le arzi în timpul activităților fizice care nu implică dormit, mâncat sau exerciții structurate - activități precum gătitul, scrisul la tastatură, grădinăritul, curățenia.

Sună trivial, dar ai fi surprins cât de mult contribuie NEAT la arderea zilnică de calorii. Diferența dintre două persoane poate fi și de două mii de calorii pe zi.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Când ne odihnim, majoritatea dintre noi ardem o calorie per kilogram pe oră. Asta e rata metabolică de relaxare sau RMR. Dacă stai pe scaun și te uiți la ecranul laptopului, arzi cu cinci procente mai multe calorii sau între zece ș douăzeci de calorii pe oră, conform acestui studiu. Dacă te ridici și mergi prin casă, arzi cu zece procente în plus. Până și cele mai mici activități fizice, precum agitatul de pe un picior pe altul sau gesticulația, pot crește arderea caloriilor cu douăzeci până la patruzeci de procente peste RMR-ul tău.

Ședințele de sport care ard multe calorii te taxează fizic și mintal. De multe ori ești obosit după ele și te doare tot corpul - lucru pe care mulți și-l doresc și plătesc și antrenori pentru asta.

cum să pierzi 2 kilograme de grăsime

Dar aceste exerciții apocaliptice au consecințe. După ce pleci de la sală, te vei mișca mult mai puțin decât te-ai fi mișcat dacă n-ai fi făcut exercițiile.

Pur și simplu pentru că nu mai ai energie.

Învață-ți corpul să ardă grăsime în loc de zahăr evox cla arderea grasimilor

Așa că, în loc să-ți gătești, o arderea grăsimilor din corpul tău comanzi mâncare online. În loc să faci treburi prin casă, o să le amâni. În loc să faci o plimbare după cină, o să te uiți la seriale pe Netflix. E o altă formă de compensare, doar că în loc să mănânci mai mult după sport, arzi mai puține calorii.

Cereți informații

Astfel, echilibrul energetic îți rămâne constant, în ciuda exercițiilor fizice dure. Ce e și mai interesant e că tot mai multe cercetări arată că, dacă arzi arderea grăsimilor din corpul tău calorii prin exerciții, corpul se ajustează și utilizează mai puțină energie la alte activități.

Să zicem că ești moderat de activ.

  • Sfaturi pentru arderea grasimilor
  • Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  • Arzător de grăsimi superior
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Antrenamentele îți vor crește nivelul general de activitate, dar nu și numărul de calorii arse. Din motive pe care nu le înțelegem încă, corpul uman pare să protejeze numărul de calorii de care noi vrem să scăpăm. Cercetătorul Arderea grăsimilor din corpul tău Pontzer de la Hunter College a explicat fenomenul arderii limitate de energie în acest articol: Dacă ne forțăm corpul, putem crește consumul de energie, cel puțin pe termen scurt.

Dar corpurile noastre sunt niște aparate complexe și dinamice, care au evoluat timp de milioane de ani, în medii în care resursele erau limitate, așa că le au învățat să țină sub control consumul de energie. Dieta și exercițiile sunt instrumente diferite cu eficiențe diferite.

Comentarii

Ce mănânci sau nu mănânci e mult mai important decât ce faci la sală. Dar metabolismul uman e prea complex ca să-ți permită să-i manipulezi unul dintre aspecte fără să le afectezi și pe celelalte.

pierderea în greutate este comună cu ibs

Odată ce înțelegi asta, n-o să te mai mire că exercițiile pentru arderea grăsimilor nu au efectul scontat. Da, poate că ard multe calorii. Dar îți fac corpul să ajusteze apetitul, nivelul activităților și metabolsimul, ceea ce face slpbitul incredibil de dificil.

Vrei să ai un corp și un organism cât mai sănătos? Atunci trebuie să ai mare grijă când vine vorba despre alimentația ta. Din fericire există o mulțime de mâncăruri delicioase, care pot face minuni pentru corpul tău. Eu am slabit cam 20 kg intr-o vara din mai pina in octombrie doar mergind de ori pe saptamina pe bicicleta la sfirsitul verii eram capabil sa pedalez fara oprire peste km, sa urc zimbind rampe pe care la inceput le urcam doar cu opriri si renutind la 3 alimente de baza: piine, cartofi si zahar. Asa ca daca cele mai bune suplimente pentru arderea grasimilor incercat mersul la sala in toate formele lui si nimic nu te-a coafat, cauta hobby-ul care te va ajuta sa slabesti si sa ai un stil de viata activ.

Nu poți slăbi prin sport decât dacă ai grijă la toate celelalte aspecte și găsești echilibrul energetic perfect. Trebuie să te concentrezi nu doar pe exerciții, ci și pe creșterea puterii, anduranței, a masei musculare, iar toate aestea vor contribui la o viață mai lungă și sănătoasă și, în timp, te vor ajuta și să slăbești.