Humusul te ajuta sa slabesti

Beneficii de hummus pentru pierderea în greutate. Beneficiile Năutului

Aceasta face o opțiune excelentă pentru persoanele care urmează o dietă vegetariană sau vegană.

beneficii de hummus pentru pierderea în greutate pierde din zona zoster

În plus, hummusul include fierul, folatul, fosforul și vitaminele B, toate acestea fiind importante pentru vegetarieni și vegani, întrucât este posibil să nu obțină suficient din dieta lor.

Bogat în ingrediente dovedite pentru a ajuta la combaterea inflamației Inflamarea este modalitatea organismului de a se proteja de infecții, boli sau răni.

Reteta clasica de humus

Cu toate acestea, uneori inflamația poate persista mai mult decât este necesar. Aceasta se numește inflamație cronică și a fost legată de multe probleme grave de sănătate 3. Hummus este ambalat cu ingrediente sănătoase care pot ajuta la combaterea inflamației cronice.

Uleiul de măsline este unul dintre ele.

Ținem legătura!

Este bogat în antioxidanți puternici care au beneficii antiinflamatorii. În special, uleiul de măsline virgin conține antioxidant oleocanthal, care se crede că are proprietăți anti-inflamatorii similare ca medicamentele antiinflamatoare comune 4, 5, 6.

beneficii de hummus pentru pierderea în greutate cum să elimini grăsimea din burtă

În mod similar, semințele de susan, care compun tahini, pot ajuta la reducerea markerilor de inflamație în organism, cum ar fi IL-6 și CRP, care sunt crescute în boli inflamatorii precum artrita 7, 8.

Mai mult, multe studii au arătat că consumul unei diete bogate în leguminoase precum năutul reduce marcajele de sânge ale inflamației 9, 10, 11, Foarte bogat în fibre care promovează sănătatea digestivă și îți alimentează bine bacteriile cu gută Hummus este o sursă excelentă de fibre alimentare, care poate îmbunătăți sănătatea digestivă. Datorită conținutului ridicat de fibre, hummus vă poate ajuta să vă mențineți regulat. Acest lucru se datorează faptului că fibrele dietetice ajută la înmuierea și la adăugarea de masă la scaune, astfel încât acestea să fie mai ușor de trecut În plus, fibra dietetică ajută, de asemenea, să hrănești bacteriile sănătoase care trăiesc în intestinul tău.

beneficii de hummus pentru pierderea în greutate renunțând la pierderea în greutate a zahărului rafinat

Un studiu a descoperit că adăugarea a de grame de năut sau fibre de rafină din năut la dieta timp de trei săptămâni a contribuit la promovarea creșterii bacteriilor benefice, cum ar fi bifidobacteriile, în timp ce a suprimat creșterea bacteriilor dăunătoare O parte din fibrele din hummus pot fi transformate de bacteriile intestinale în butiratul de acid gras cu lanț scurt.

Acest acid gras ajută la hrănirea celulelor colonului și are multe beneficii impresionante Studiile de laborator au beneficii de hummus pentru pierderea în greutate că producția de butirat este legată de un risc mai mic de cancer de colon și myers briggs pierdere în greutate probleme de sănătate 16, În plus, fibra de năut poate promova creșterea bacteriilor intestinale sănătoase, care produc butirat - beneficii de hummus pentru pierderea în greutate tip de acid gras care ajută la hrănirea celulelor din intestin.

Are un indice glicemic scăzut, deci poate ajuta la controlul nivelului de zahăr din sânge Hummus are mai multe proprietăți care vă pot ajuta să controlați nivelul glicemiei. În primul rând, hummusul este obținut mai ales din năut, care au un indice glicemic scăzut GI. Indicele glicemic este o scară care măsoară capacitatea alimentelor de a crește glicemia.

O sursă excelentă de oligoelemente

Alimentele cu o valoare ridicată a GI-urilor sunt digerate rapid și apoi absorbite, îndepărtați stratul de grăsime ce provoacă o picătură accentuată și scăderea nivelului de zahăr din sânge.

În schimb, alimentele cu o valoare scăzută a GI sunt digerate lent și apoi absorbite, ceea ce determină o creștere mai lentă și mai echilibrată și scăderea nivelului de zahăr din sânge. Hummus este, de asemenea, o mare sursă de fibre solubile și grăsimi sănătoase. Ardeii sunt bogati in proteine, amidon rezistent si antinutienti, care incetinesc digestia glucidelor Grăsimile ajută, de asemenea, la încetinirea absorbției carbohidraților din intestin, care, la rândul său, oferă o eliberare mai lentă și mai constantă de zahăr în fluxul sanguin.

De exemplu, cercetările au arătat că pâinea albă eliberează de patru ori mai mult zahăr în sânge după masă decât hummus, în ciuda furnizării aceleiași cantități de carbohidrați Conține ingrediente sănătoase pentru inimă care pot reduce riscul bolilor cardiace Bolile de inimă sunt responsabile pentru 1 din 4 morți la nivel mondial Hummus conține câteva ingrediente care pot ajuta la reducerea factorilor de risc pentru bolile de inimă. Într-un studiu de cinci săptămâni, 47 de adulți sănătoși au consumat fie o dietă cu năut adăugat, fie o dietă cu grâu adăugat.

În afară de năut, hummus este, de asemenea, o sursă pierderea în grăsime de grăsimi sănătoase pentru inimă din uleiul de măsline.

12 beneficii fantastice ale humusului | f11.ro

O analiză a 32 de studii efectuate cu peste În timp ce aceste rezultate sunt promițătoare, sunt necesare mai multe studii pe termen lung despre hummus. Promovează pierderea în greutate și vă ajută să mențineți o greutate sănătoasă a corpului Mai multe studii au examinat modul în care hummus afectează pierderea în greutate și menținerea.

De asemenea, au avut un IMC mai mic și dimensiunea taliei lor a fost în medie de 2,5 inci 5,5 cm mai mică decât oamenii care nu au consumat în mod regulat năut sau hummus Acestea fiind spuse, nu este în totalitate clar dacă aceste rezultate s-au datorat proprietăților specifice ale năutului sau hummusului sau, pur și simplu, că persoanele care mănâncă aceste alimente trăiesc un stil de viață în general sănătos.

Alte studii au legat, de asemenea, un aport mai mare de leguminoase precum năutul cu o greutate corporală mai mică și sațietate îmbunătățită 26, Hummus are mai multe proprietăți care pot ajuta la promovarea pierderii în greutate.

Generalitati

Mai mult, s-a dovedit că fibra dietetică reduce nivelul de hormon al foamei ghrelin 28, 29, Prin reducerea apetitului, fibra poate ajuta la reducerea aportului de calorii, ceea ce favorizează pierderea în greutate. Sondajele au arătat că persoanele care consumă ciolan sau hummus în mod regulat sunt mai puțin susceptibile să fie obeze, plus că au o IMC mai mică și o circumferință mai mică a taliei.

Excelent pentru cei cu intoleranțe, deoarece este natural, fără gluten, nuci și lactate Alergiile și intoleranțele alimentare afectează milioane de oameni din întreaga lume. Persoanele care suferă de alergii alimentare și intoleranțe se luptă să găsească alimente pe care le pot mânca, care nu provoacă simptome incomode.

Din fericire, hummus poate fi bucurat de aproape toată lumea.

Există proteine ​​în năut?

Este natural fără gluten, nuci și lactate, ceea ce înseamnă că se potrivește persoanelor afectate de afecțiuni comune, cum ar fi boala celiacă, alergiile la nucă și intoleranța la lactoză. Deși hummusul este în mod natural lipsit de aceste ingrediente, este totuși înțelept să citiți lista completă de ingrediente, deoarece unele mărci pot adăuga conservanți sau alte ingrediente.

Persoanele sensibile la FODMAP, precum cele cu sindrom de colon iritabil, ar trebui să fie atenți să nu se suprasolicite în hummus De asemenea, rețineți că hummus conține pastă de semințe de susan, cunoscută și sub numele de tahini.

Semințele de susan sunt un alergen comun în Orientul Mijlociu Cu toate acestea, persoanele sensibile la FODMAP sau alergice la semințele de susan ar trebui să îl limiteze sau să le evite.

  1. Humus - beneficii si retete sanatoase
  2. Hummus Nutriție Fapte și beneficii pentru sănătate

Incredibil de ușor de adăugat la dieta ta Nu numai că hummusul este hrănitor și gustos, dar este ușor de adăugat și în alimentația dvs.

Întindeți-l pe ambalajul preferat, buzunarul pita sau sandwich în loc de alte împrăștieri bogate în calorii, precum maioneză sau pansamente cremoase.

Hummus face, de asemenea, o baie gustoasă și este cel mai bine asociat cu alimente crocante precum țelina, morcovii, castraveții și ardeii dulci. Mulți oameni consideră că acest lucru satisface poftele de cartofi. Deși hummusul este disponibil pe scară largă în supermarketuri, este incredibil de ușor de făcut acasă. Întregul proces durează sub 10 minute și necesită doar un procesator alimentar. Bucurați-vă de ambalaje, sandwich-uri sau ca o baie gustoasă.

Pur și simplu adăugați ingredientele de mai sus într-un procesor de alimente și amestecați până la neted. Linia de jos Hummus este o populare scufundare și răspândire în Orientul Mijlociu, care este ambalată beneficii de hummus pentru pierderea în greutate vitamine și minerale.

Beneficiile humusului pentru sanatate

Cercetările au legat hummusul și ingredientele sale la o varietate de beneficii impresionante pentru sănătate, inclusiv contribuind la combaterea inflamației, la îmbunătățirea controlului zahărului din sânge, la o mai bună sănătate digestivă, la un risc mai mic de boli cardiace și la pierderea în greutate.

Mai mult, hummusul este în mod natural lipsit de alergeni și iritanți alimentari comuni, cum ar fi glutenul, nuci și lactate, ceea ce înseamnă că poate fi savurat de majoritatea oamenilor. Adăugați hummus în alimentație urmând rețeta de mai sus - este incredibil de ușor de făcut și durează mai puțin de zece minute.

În total, hummusul este un plus super simplu, sănătos și delicios la dieta ta.