Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Ce să nu mănânci pentru pierderea de grăsime, Ce să mănânci pentru pierderea în greutate: ce produse contribuie la scăderea în greutate

Ghidul definitiv pentru pierderea de grăsimi Edit: Datorită răspunsului mare la acest articol, am scris o postare ulterioară. Citește-l aici. Toată lumea vorbește despre pierderea de grăsime, dar cineva își face vreodată timp să vă spună cum funcționează totul? Probabil că nu, este mai probabil să vă spună de ce drumul lor este cel mai bun fără să ofere altceva decât cuvântul lor pentru a-l sprijini.

Poate nu sunteți sigur ce să faceți sau unde să vă întoarceți, deoarece toată lumea jură printr-o metodă diferită; de la Ketogenic la Paleo, Low Carb la Atkins, Dacă ți se potrivește Marcos până la Postul Intermitent ce să nu mănânci pentru pierderea de grăsime la a nu da naibii Ai nevoie să te încadrezi? Ar trebui să socotești caloriile, să mănânci curat și să folosești mâncarea înșelătorie?

Raporturile macronutrienți chiar contează? Dacă credeți că cunoașteți răspunsurile, vă garantez că cel puțin veți găsi această călătorie prin pierderea de grăsime una interesantă și chiar puteți învăța ceva nou.

  • Pierdere în greutate 1 lună
  • Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  • Pierderea de grăsime cu kombucha
  • Iunie 21, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Odată cu apropierea verii, cu toții ne concentrăm asupra unui singur obiectiv: pierderea grăsimii.
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Așadar, dacă te-ai săturat să trăiești acel stil de viață al salatei în numele pierderii de grăsime sau dacă simplul gând să încerci să-ți piardă grăsimea fără să-ți sacrifici stilul de viață și mușchiul tău te simți ca renunți înainte de a începe, atunci asta este pentru tine.

Acesta este singurul tău magazin pentru toate răspunsurile la pierderea de grăsime. Ce este grăsimea, de ce ai nevoie de ea și ce rol joacă în dieta ta? Ni s-a spus întotdeauna că grăsimea este o parte esențială a dietei noastre, dar cineva v-a explicat vreodată de ce? Grasimea este unul dintre cei trei macronutrienti, alaturi de carbohidrati si proteine, necesare organismului pentru a functiona. Grasimile, cunoscute si sub denumirea de trigliceride sunt formate din glicerol si trei acizi grasi, de unde si tri-trigliceridele.

Există câteva tipuri diferite de grăsimi, unele fiind mai sănătoase decât altele; saturate Grăsimea saturată apare în mod natural în multe alimente și este de obicei solidă la temperatura camerei. Mâncând multă grăsime saturată îți crește colesterolul rău LDL și îți crește riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral.

Grăsimile saturate pot fi găsite mai ales în surse de animale, adică în carne și lactate. Exemplele includ; carne de vită grasă, pui cu pielea, unt, brânză și multe altele.

Ce suprimă apetitul și ajută la arderea grăsimilor

Unele uleiuri pot conține și grăsimi saturate, cum ar fi uleiul de palmier și nucă de cocos. Perspectivă multi subțire Grăsimile nesaturate sunt de obicei sub formă lichidă la temperatura camerei și au două forme principale, polinesaturate și monosaturate.

Grasimile nesaturate pot avea un efect pozitiv asupra sanatatii tale atunci cand sunt consumate cu moderatie si trebuie folosite pentru a reduce sau a inlocui cantitatea de grasimi saturate si trans din dieta ta. Grasimile polinesaturate ajuta la reducerea colesterolului rau LDL si ofera grasimi esentiale de care corpul tau are nevoie, dar care nu poate produce singur, cum ar fi acizii grasi omega-6 si omega Grăsimile pot fi găsite în uleiuri soia, porumb și floarea soarelui și pește somon, macrou și păstrăv.

Grăsimile monoasaturate ajută, de asemenea, la reducerea colesterolului rău LDL și pot fi găsite într-o varietate de uleiuri măsline, canola, arahide și susan și alte surse precum avocado și unt de arahide.

Grăsimi trans Grăsimile trans se găsesc, de obicei, în cantități mici în carne și produse lactate, dar sunt create în mod artificial și de companii datorită faptului că sunt ușor de utilizat, ieftin de produs și durează mult timp.

sfarcurile protejează pierderea în greutate

Grasimile trans iti cresc nivelul colesterolului rau LDLscad nivelul de colesterol bun HDL si iti pot creste riscul de a dezvolta boli de inima si accident vascular cerebral.

Cu toate acestea, utilizarea grăsimilor trans a fost redusă sau restricționată în multe țări, din cauza efectelor adverse asupra sănătății. Colesterol Colesterolul este produs în organism de către ficat, dar poate fi găsit și în unele alimente. Acesta joacă un rol esențial în modul în care organismul funcționează și este utilizat pentru a face vitamina D, unii hormoni, precum și bilă pentru digestie. Cu toate acestea, deși avem nevoie de colesterol, o cantitate prea mare din sânge poate crește riscul de boli de inimă.

Atunci când este consumat în cantități mari, grăsimea poate duce la creșterea rapidă în greutate, datorită densității calorice mari. Cu toate acestea, grăsimea joacă un rol vital în organism prin îndeplinirea sau facilitarea unui Sekushi slăbind cafea de funcții cheie; Furnizarea de energie în absența carbohidraților Ajutând la absorbția vitaminelor solubile în grăsimi Protejarea organelor tale interne Menținerea temperaturii de bază a corpului Pierderea grăsimii și creșterea grăsimii - scutul interior Pentru a înțelege cum câștigi și pierzi grăsime, trebuie mai întâi să înțelegem caloriile.

O calorie este unitatea folosită pentru a măsura energia găsită în alimente sau lichide. În fiecare zi corpul tău are nevoie de un anumit număr de calorii doar pentru a menține homeostazia și pentru a efectua acțiuni simple precum respirația. Aceasta se numește rata metabolică bazală și este numărul de calorii de ce să nu mănânci pentru pierderea de grăsime aveți nevoie zilnic doar pentru a menține corpul funcționând în repaus.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Când vine vorba de calcularea caloriilor pentru pierderea de grăsime sau pentru câștig, trebuie să țineți cont și de nivelurile de activitate pe zi. Aceasta include să mergi la sală sau să faci sport, dar nu cât de mult mergi sau cantitatea pe care o încalci. Aceasta variază de la energia cheltuită pentru mersul la muncă, tastarea, efectuarea lucrărilor în curte, întreprinderea de sarcini agricole și încrederea.

Folosind acest lucru, vă puteți manipula echilibrul energetic zilnic pentru a rămâne într-un echilibru energetic negativ deficit de calorii și pentru a pierde în greutate sau pentru a rămâne într-un bilanț energetic pozitiv surplus de calorii pentru a câștiga în greutate.

Care este ecuația echilibrului energetic și de ce contează? Dacă nu mănânci în deficit caloric, nu vei pierde în greutate, este un lucru simplu ca acesta.

3 tipuri de corp pentru a slabi

Cum te ingrasi? Când mănânci cu un surplus de calorii pentru o perioadă îndelungată de timp, te vei îngrășa, dar cum se întâmplă asta? Notă interesantă: De asemenea, este posibil ca carbohidrații și proteinele să fie transformate în grăsimi și depozitate, însă procesul este ineficient în comparație cu procesul de depozitare a grăsimilor.

În consecință, organismul va favoriza depozitarea grăsimii, dacă va fi ales. Cum pierzi grăsimea? Pentru a pierde în greutate și, prin urmare, grăsime, trebuie să mănânci în deficit de calorii și să folosești mai multă energie decât consumi o perioadă îndelungată de timp. Corpul tău folosește întotdeauna energie pentru a funcționa, iar când mănânci corpul folosește orice ai consumat pentru a obține energia sa. Abia după ce ați terminat de mâncat, când alimentele au fost defalcate și depozitate, nivelul dvs.

În acest moment, corpul tău are încă nevoie de energie pentru a funcționa și va începe să-și descompună magazinele interne pentru a o obține. Sursa de energie preferată a corpului tău este glucoza, care este obținută din descompunerea carbohidraților sau a glicogenului, într-un proces numit glicogenoliză.

Căi de a pierde grăsime corporală

Cu toate acestea, dacă corpul tău consumă sau rămâne fără glucoză, acesta va descompune grăsimile într-un proces numit lipoliză pentru a face glicerol și acizi grași. Acești acizi grași vor fi apoi defalcați pentru a obține energie sau vor fi transformați în glucoză printr-un proces numit gluconeogeneză. În acest proces, aminoacizii pot fi folosiți și pentru a produce glucoză.

Cu toate acestea, acest proces, de la sine, nu va duce la pierderea în greutate ce să nu mănânci pentru pierderea de grăsime dacă consumăm pierdem in greutate puțină energie decât îl folosiți zilnic, acest lucru ne aduce la următorul pas. Cum calculezi caloriile pentru pierderea de grăsime?

2. Consum optim de proteine

Când pierdeți ce să nu mănânci pentru pierderea de grăsime, doriți să trageți pentru 1—2 kilograme de pierdere în greutate pe săptămână, deoarece aceasta este cea mai rapidă și mai sigură rată în acest sens.

De asemenea, veți putea să vă ce să nu mănânci pentru pierderea de grăsime majoritatea masei musculare fără a deveni mizerabil, obosit sau aterizați în mod ceremonial pe culoarul de cofetărie de la supermarket, desfăcând toată munca grea. Din acest punct de plecare puteți urmări modificările zilnice de cântărire, să luați o medie săptămânală și să vă ajustați, dacă este necesar, pentru a vă asigura că pierdeți kilograme pe săptămână. Amintiți-vă când dieta pentru a pierde în greutate obiectivul trebuie să fie întotdeauna prea: A pierde grăsime și nu doar greutatea corporală A pierde grăsime în cel mai eficient mod posibil Pentru a reține cât mai multă masă musculară Dacă faceți o dietă pentru a pierde în greutate fără să vă gândiți de unde vine greutatea, atunci veți ajunge să pierdeți nu numai grăsimea corporală pe care ați dorit-o, ci și majoritatea mușchilor pe care ați muncit atât de greu.

Care sunt cele mai bune raporturi de macronutrienți pentru pierderea de grăsime? În acest moment, ar trebui să știți numărul de calorii de care aveți nevoie pentru a pierde recomandat kilograme pe săptămână. Este timpul să ne uităm la macronutrienți. Macronutrienții sunt cele trei mari grupuri alimentare pe care le consumi și sunt responsabile pentru furnizarea de calorii energie utilizate pentru a alimenta organismul.

Sfat 2: Construiește-ți cardul încet

În timp ce ecuația echilibrului energetic este responsabilă pentru pierderea în greutate sau creșterea în greutate, macronutrienții influențează compoziția generală a corpului. Sigur, consumul de calorii mai puțin decât arde te va ajuta să slăbești, dar macronutrienții sunt ceea ce te va ajuta să-ți păstrezi masa musculară și în primul rând să pierzi grăsime.

Important este să vă atingeți în mod constant obiectivele de calorii și macronutrienți cât mai strâns posibil. Nu vă sugerez să mâncați în fiecare zi mâncarea de mâncare, sau să existe în întregime înghețată și biscuiți, dar puteți include aceste lucruri ca parte a unei diete flexibile și rotunjite și să pierdeți în greutate.

Câtă grăsime ar trebui să mănânci? Cantitatea de grăsime pe care trebuie să o consumi în alimentația ta va varia în funcție de protocolul alimentar pe care îl folosești și, prin urmare, ar trebui să se bazeze pe nevoile zilnice de calorii și cerințele dietei tale.

Există numeroase protocoale dietetice diferite din care puteți alege și, în cele din urmă, cel pe care îl puteți lipi pe termen lung va fi, în general, cel care vă este cel mai bine.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Cu toate acestea, este demn de remarcat faptul că orice dietă care implică restricții va duce la consumul de binge și la o aderență slabă în timp. Orice ai alege trebuie să fie sustenabil. Amintiți-vă că grăsimea este un nutrient dens de calorii cu 9 calorii pe gram, așa că, în timp ce trebuie să mâncați suficient pentru beneficiile sale pentru sănătate, aveți grijă să mâncați prea mult, deoarece este un alunecos lent până la exces de calorii.

În special, dacă activi fizic și efectuezi o pregătire regulată de greutate moderată până la grea, atunci vrei să consumi carbohidrați pentru a-ți ajuta performanțele. Greșeli privind pierderea de grăsime și cum să le evităm Puteți lua 2 decizii atunci când nu vă pierdeți grăsimea: Continuați să reduceți caloriile și să creșteți cardio în încercarea de a stimula pierderea suplimentară de grăsime Examinați progresul actual, identificați problema și utilizați o soluție Una dintre aceste decizii va avea ca rezultat o pierdere continuă, durabilă de grăsime, iar cealaltă, care va duce la alimentație, creșterea în greutate și renunțare.

50 de kilograme pierd

Ori de câte ori încetați să pierdeți în greutate în mod neașteptat, este important să abordați mai întâi problemele posibile sau să remediați greșelile comune înainte de a lua în considerare reducerea caloriilor sau creșterea cardio.

Cel mai adesea unul dintre următoarele este vinovatul. Gândește-te doar dacă nu îți cunoști aportul zilnic de calorii și nu îți urmărești caloriile, atunci cum poți ști dacă mănânci corespunzător pentru obiectivul tău de pierdere de grăsime.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Amintiți-vă, ecuația echilibrului energetic calorii în raport cu caloriile este rege când vine vorba de schimbarea compoziției corpului, așa că înainte de a-ți mări antrenamentul sau a-ți schimba obiceiurile alimentare, fă-ți timp să te descoperi și să îți urmărești caloriile și să te adaptezi de acolo. Desigur, antrenamentul în greutate este recomandat să mențină forța și masa musculară atunci când mănânci pentru pierderea de grăsime, dar nu te lăsa păcălit să crezi că poți antrena o dietă proastă, întrucât nicio cantitate de antrenament nu te va ajuta să pierzi grăsimea dacă nutriția nu este formată.

Trebuie să vă reframați gândirea și să înțelegeți că orice merită să aveți timp. Investiți în voi și în timpul necesar pentru a face schimbări semnificative și de durată, vă promit că nu veți fi dezamăgiți. Atunci când porniți în călătoria dvs.

Înțelegeți ce doriți să obțineți și cum aveți de realizat, apoi descompun-o în bucăți manevrabile. Apropierea de obiective nerealiste va servi doar pentru a vă dezamăgi și deprima.

Nu trebuie să fie așa. Lucruri precum laptele din cafeaua ta, piureul de sos și uleiul folosit la gătit pot părea neglijabile datorită cantităților mici în care sunt utilizate de obicei, dar, dacă adaugi caloriile suplimentare peste o zi sau o săptămână, te vei găsi poate ajunge cu de calorii peste obiectivul tău, fără să-ți dai seama. Rezumând Deși sună destul de complicat atunci când îl dezamăgești și te uiți la ce se întâmplă de fapt în corp, nu trebuie să fie complicat pentru tine.

De fapt, pierderea în greutate este un proces simplu, care necesită pur și simplu să ardați mai multă energie decât mâncați zilnic.

  • Peria pierde in greutate
  • De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.
  • Pipi arde grăsime
  • DORU In acest articol vei invata despre 5 modalitati prin care organismul tau te poate pacali ca ai slabit.
  • Slabire "falsa": cand corpul tau renunta la kilograme, dar nu si la grasime! | Doru Dorobat

Dacă puteți obține acest lucru chiar, veți găsi pierderea de grăsime o adiere. Edit: Datorită răspunsului mare la acest articol, am scris o postare ulterioară. Apel la acțiune Aflați exact cum să vă configurați dieta și să vă construiți mușchi sau să pierdeți grăsime în 5 pași simpli.

  1. Ce să mănânci pentru pierderea în greutate: ce produse contribuie la scăderea în greutate - Sucuri
  2. Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.
  3. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift
  4. Vitamine Ce să mănânci pentru pierderea în greutate: ce produse contribuie la scăderea în greutate Persoanele supraponderale visează să piardă în greutate într-un mod rapid, fără a petrece timp cu exerciții și proceduri.
  5. И они не позволяют Арчи и дяде Ричарду объяснить им хоть что-нибудь.
  6. 7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime! - Blog de nutriție XXL

Faceți clic aici pentru a obține copia dvs. Publicat inițial pe www. Vezi si.