Cum să pierzi grăsimea din burtă (pentru femei)

Cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor

Grăimea din burtă, numită și grăime vicerală, ete pătrată în și în jurul organelor abdominale.

Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei? | Medlife

Poate crește ricul de cancer, teniunea arterială ridicată, accident vacular cerebral, demență, Conţinut: sfaturi Grăsimea din burtă, numită și grăsime viscerală, este păstrată în și în jurul organelor abdominale. Poate crește riscul de cancer, tensiunea arterială ridicată, accident vascular cerebral, demență, probleme cardiace scădere în greutate infografică diabet.

Nu puteți pierde cantități mari de greutate sau de grăsime corporală într-o săptămână - mai ales când vine vorba de grăsime viscerală. Pentru a rămâne mai sănătos și a pierde grăsimea periculoasă prezentă în grăsime, trebuie să faceți modificări la dieta, exercitarea rutinei și stilul de viață pe o perioadă lungă de timp. Cu toate acestea, este posibil să se facă schimbări majore în stilul de viață pentru a îmbunătăți sănătatea pe parcursul unei săptămâni.

Grăsimile monoasaturate sunt un tip de acid gras capabil să scadă frecvența problemelor cardiace, să îmbunătățească îngrijirea diabetului și să îmbunătățească funcționarea vaselor de sânge.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Deși sunt considerate sănătoase, grăsimile monoinsaturate sunt încă dense de calorii. Evitați să le includeți într-o dietă nesănătoasă sau una care conține deja surse inadecvate de lipide.

Acestea ar trebui să înlocuiască aceste surse negative, ca în cazul grăsimilor trans sau saturate. Grăsimile monoasaturate pot fi găsite într-o varietate de alimente, inclusiv: ulei de măsline, măsline, nuci, semințe, unt de arahide, avocado și ulei de canola. Câteva idei de încercat includ: înlocuirea untului sau a unturii cu ulei de măsline, ulei de semințe de struguri sau ulei de avocado.

Înlocuiți toate proteinele grase, cum ar fi brânza bogată în grăsimi, carnea roșie și mezelurile, cu tăieturi mai slabe, cum ar fi pui, curcan, pește, fasole sau linte, ouă, produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi și nuci. Adăugați fructe și legume proaspete la fiecare masă. Este important ca cel puțin jumătate din farfuria dvs. Aceste opțiuni reduse de calorii sunt bogate în nutrienți și pot ajuta la pierderea în greutate și la reducerea grăsimilor viscerale.

  • 3 MODALITĂȚI DE A PIERDE GRĂSIMEA DIN BURTĂ îNTR-O SĂPTĂMâNĂ - SFATURI -
  • Pierzi în greutate la warfarină
  • Pierderea în greutate erupții cutanate pe spate
  • Amestecuri de ardere a grăsimilor

Cel mai bun mod de a pierde grăsimea din burtă este prin reducerea caloriilor. Când folosești jumătate din farfurie pentru fructe și legume, natura calorică a acestor alimente ajută la scăderea conținutului energetic al meselor.

Folosiți ca măsură o cană de legume, două căni de legume cu frunze sau o jumătate de cană de fructe, amintind să includeți una sau două porții cu fiecare masă. Preferă alimentele pe bază de cereale integrale.

Produsele integrale sunt mult mai bogate în fibre, proteine, vitamine și minerale, în comparație cu cele cu boabe rafinate - pe lângă faptul că sunt o opțiune mult mai nutritivă. Alimentele cu cereale rafinate sunt cele care au trecut prin multe procese care le elimină nutrienții vitali. Produsele cum ar fi pâinea albă, orez alb, paste simple și biscuiti ar trebui să fie limitate. Includeți una sau două porții de cereale integrale zilnic, cu 30 g sau jumătate de cană de alimente precum: quinoa, orez brun, paste brune, pâine integrală sau mei.

Bea cantități adecvate de apă. Ajută-ți să-ți menții corpul mulțumit și hidratat, consumând zilnic suficientă apă și alte lichide. În general, este recomandat să bei cel puțin opt pahare de apă pe zi.

Cu toate acestea, această recomandare poate ajunge la 13 pahare zilnic, în funcție de caz. Apa este esențială pentru hidratarea organismului, jucând un rol vital în reglarea temperaturii corpului și a tensiunii arteriale. În plus, hidratarea adecvată ajută la controlul apetitului. Consumul unui pahar cu apă imediat înainte de masă îți poate reduce aportul general, făcând și mai ușor să slăbești.

Metoda 2 din 3: Evitarea alimentelor cu probleme la nivelul grăsimilor viscerale inferioare Eliminați zahărul și făinurile albe rafinate. Studiile dezvăluie că unii dintre cei mai mari vinovați pentru grăsimea viscerală sunt băuturile zaharoase, dulciurile și alimentele obținute din făina albă.

Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?

Limitați sau tăiați aceste produse din dieta dvs. Băuturile îndulcite, cum ar fi sodele, sucurile de fructe și băuturile energetice, precum și dulciurile, deserturile și produsele de patiserie, pot crește cantitatea de grăsime viscerală. În plus, alimentele obținute din făină albă sau carbohidrați extrem de prelucrați, precum chipsuri de cartofi, biscuiti, pâine albă, paste simple și orez alb sunt, de asemenea, responsabile de acumularea de grăsime.

cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor

Dacă doriți să mâncați dulciuri zaharoase, încercați să vă înlocuiți gustarea sau să faceți un tratament cu un aliment mai nutritiv, cum ar fi iaurt sau fructe grecești cu conținut scăzut de grăsimi.

Eliminați băuturile alcoolice. Multe studii au arătat că creșterea consumului de alcool este direct legată de cantități mai mari de grăsimi viscerale. Pentru a-l reduce, limita sau reduce consumul de alcool. În plus, multe băuturi alcoolice vin amestecate cu băuturi dulci și zaharoase.

cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor

La rândul său, combinația de alcool și zahăr crește în continuare riscul de dezvoltare a grăsimilor viscerale. În general, femeile nu ar trebui să bea mai mult de un pahar de alcool pe zi, iar bărbații ar trebui să își limiteze consumul la maximum două pahare pe zi.

Limitați consumul de alimente bogate în grăsimi. Pe lângă alegerea de a include surse de grăsime sănătoase în alimentația dvs.

cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor

Evitați consumul de toate tipurile de grăsimi trans. Aceste grăsimi sunt fabricate artificial și pot provoca întărirea arterelor, o creștere a LDL colesterol rău și o scădere a HDL colesterol bun.

Evitați produsele care conțin uleiuri parțial sau complet hidrogenate. Acestea includ alimentele prăjite, alimentele procesate și carnea procesată. Consumați doar cantități moderate de grăsimi saturate. S-au făcut multe cercetări pentru a afla dacă grăsimile saturate sunt rele pentru sănătatea umană sau nu. Deoarece grăsimile tind să conțină mai multe calorii decât alți macronutrienți și doriți să slăbească și grăsimi viscerale, este important să le limitați.

Acest tip de grăsime se găsește în produsele de origine animală precum untul, brânzeturile întregi, carnea roșie și untura. Nu uitați să limitați tăierile grase de carne, gustări, mâncare prăjită și carne procesată, deoarece aceste alimente sunt cele mai bogate surse de grăsimi nesănătoase. Metoda 3 din 3: Creșterea nivelului de activitate fizică și exerciții fizice Exersează antrenamentele de interval de două până la trei ori pe săptămână.

Antrenamentele de mare intensitate au devenit destul de populare în ultimele timpuri. Ard multe calorii, dar sunt capabili să consume cantități mult mai mari de grăsime corporală decât exercițiile cardiovasculare convenționale.

Cum să pierzi grăsimea din burtă într-o săptămână | f11.ro

Un studiu realizat de Universitatea Virginia din Statele Unite a descoperit că persoanele care practicau trei din cele cinci ședințe cardiovasculare intervale pe săptămână au ars mai multe grăsimi, deși au consumat aceeași cantitate de calorii în timpul antrenamentului. Majoritatea aparatelor de gimnastică vin cu instrucțiuni de antrenament pe intervale. Le puteți face pe benzi de rulare, biciclete staționare sau mașini eliptice.

cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor

De asemenea, puteți să vă creați propriul program de intervale de mare intensitate cu secvențe mai lungi de exerciții fizice la intensitate moderată. De exemplu, este posibil să alternați între un minut de alergare și cinci minute de trotinete. Angajează-te să exersezi cel puțin 30 de minute de exerciții cardiovasculare, cinci zile pe săptămână. Studiile dezvăluie că, pe lângă importanța practicării antrenamentelor pe intervale, este crucial să se efectueze cel puțin 30 de minute de exerciții cardiovasculare săptămânal pentru a ajuta la reducerea grăsimilor viscerale.

Pentru a diminua în mod specific cantitatea de grăsime din burtă sau viscerală, unii profesioniști din domeniul sănătății chiar recomandă practicarea a 60 de minute de activități aerobice zilnic, în căutarea unor rezultate mai vizibile.

Încercați să mergeți, să mergeți cu bicicleta, să înotați, să urcați, să alergați, să antrenați greutatea sau să faceți exerciții fizice pe mașina eliptică sau de vânătoare. Încercați să faceți aceste activități într-un ritm cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor.

Sa vedem care sunt cauzele depunerii stratului de grasime din jurul taliei, dar si cum il putem combate printr-un plan alimentar asociat cu exercitii fizice specifice. Care sunt cauzele depunerii de grasime in jurul taliei?

În general, în acest ritm, este posibil, dar dificil, să aveți o conversație în timpul activității. Crește-ți nivelul zilnic de activitate. Activitățile zilnice sunt o modalitate excelentă de a include exercițiile fizice în viața de zi cu zi.

cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor

A fi mai activ poate avea la fel de multe beneficii ca de minute de activitate cardiovasculară pe săptămână. Alegeți câteva momente în care sunteți sedentari, cum ar fi când vizionați televizorul, în timpul pauzelor de la serviciu sau în transportul public și includeți anumite activități. Gândiți-vă la momentele în care puteți muta mai mult sau puteți face mai mulți pași. De exemplu, faceți sit-up-uri, împingători și scânduri în timpul reclamelor. Întinde-te în timp ce ești blocat în trafic și te plimbi prin birou în timpul pauzelor.

Puteți, de asemenea, să cumpărați un pedometru sau să descărcați o aplicație de contorizare a pașilor pe telefonul dvs. Va ajuta la înregistrarea nivelurilor pierderea in greutate eminem activitate pe parcursul zilei și va fi o modalitate excelentă de a vedea cât de mult au devenit prezenți în viața de zi cu zi.

cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor

Antrenament cu greutate de unu la trei ori pe săptămână. Antrenamentul în greutate dezvoltă masa musculară, care poate accelera metabolismul organismului și crește capacitatea acestuia de a arde calorii în repaus. În plus, antrenamentul în greutate ajută la creșterea densității osoase și reduce riscul de boli precum osteoporoza.

Includeți exerciții care vă folosesc greutatea corporală, cum ar fi împingători, scânduri, ghemuțe sau alunecări. Sunt foarte bune pentru tonifierea mușchilor, dar îți accelerează și ritmul cardiac. Aflați cum puteți utiliza greutăți gratuite sau mașini de greutate Începeți cu exerciții populare, cum ar fi buclele de barbell, înclinarea bancului de presă, gemenii, buclele de barbell și sit-up-urile.

Puteți investi într-o sesiune cu un antrenor personal, dacă cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor ați folosit niciodată greutăți.

  • Cum să pierzi grăsimea din burtă (pentru femei) | f11.ro
  • Revendicări privind pierderea în greutate ftc
  • Iarba de slabire
  • Maca beneficiază de pierdere în greutate

El va putea să vă arate cum să le utilizați corect și să creați un program de antrenament adecvat. El va putea să vă spună dacă planificarea este sigură și adecvată pentru dvs. Cu toate acestea, nu uitați că, chiar dacă doriți să pierdeți excesul de grăsime din burtă, nu este posibil să lucrați cu zone izolate ale corpului.

E timpul sa dai burta jos! 4 reguli simple, cu efect rapid

Este necesar să slăbești și să scadă cantitatea de grăsime din întregul corp. În loc să vă luați greutatea la începutul și sfârșitul săptămânii, măsurați-vă talia. Acesta este cel mai bun mod de a determina dacă ați pierdut grăsime cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul organelor burtă.

Evitați Colici Biliare cu Aceste Alimente

Persoanele de peste 80 cm în talie trebuie să continue să practice o rutină de pierdere în greutate pentru a reduce riscurile de diabet, boli de inimă și cancer.