5 sandvișuri sănătoase care te ajută să slăbești

Cele mai bune sandvișuri de slăbit

Mărimea porției contează Cum să îți faci un sandviș sănătos?

Timp estimat de citire: 3 minute, 19 secunde Super Sandwichul este diferit. Nu are nimic in comun cu mai batranul sau predecesor, traditionalul sandwich compus din doua felii de paine, intre care stau tolanite feliile de salam si cascaval.

Vestea bună este că un sandviș poate fi parte al unei diete pentru slăbit. Pierderea în greutate este o combinație de mai mulți factori inclusiv toată mâncarea pe care o consumi, nu doar un singur aliment.

Atunci când mănânci sandvișuri, în special dacă ai de gând să le mănânci zilnic, alege ingrediente sănătoase, bogate în nutrienți și taie din alimentele procesate.

Rețetă pentru sandvișuri pentru pâine dietetică

Alege pâine din cereale integrale Pâinea este modul în care ingredientele din sandviș sunt ținute laolaltă. Tipul de pâine ales pentru un sandviș Voi pierde în greutate făcând lupta corporală inluența cantitatea de calorii, fibre și carbohidrați pe care o adaugi în alimentație.

Este rapid, uşor de făcut şi poate fi consumat oriunde, indiferent dacă eşti la birou, pe stradă, acasă sau în metrou. Iar acum că a început şcoala, sandvişurile sunt meniul preferat al celor mici şi celor mari. Din păcate, un simplu sandviş poate cu uşurinţă să depăşească numărul indicat de calorii pe care ar trebui să îl consumăm zilnic şi, în plus, dacă nu eşti atentă cu ce îl faci sau ce ingrediente conţine atunci când alegi să îl cumperi, s-ar putea să te trezeşti cu o bombă cu ceas, atât din punct de vedere al siluetei, cât şi al sănătăţii. Pentru a te asigura că obţii un prânz sănătos, ţine cont de câteva sfaturi atunci când îţi prepari sau îţi cumperi sandvişul: Umple-l cu fructe sau legume! Atunci când vine vorba de reţete de sanvişuri, legumele sunt, de obicei, la capătul listei de ingrediente.

Pâinea din cereale integrale este recomandată pentru a face sandvișuri mai bogate în fibre. Evită pâinea albă sau alte tipuri de pâine din cereale procesate. Dacă mănânci sandvișurile în lipie, poți să consumi mai multe calorii fără să-ți dai seama.

  • Cum să prepari un sandwich sănătos - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  • De ce nu ar trebui să mai mănânci sandvişuri la prânz - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Un wrap, mai ales unul cu legume poate părea o alternativă sănătoasă în locul pâinii. Cu toate acestea, lipiile pot avea mai multe calorii pentru că sunt mai mari decât doua felii de pâine.

Articole recomandate

Dacă vrei să reduci carbohidrații dintr-un sandviș, poți încerca pâinea din făină de grâu integrală sau chiar să înlocuiești pâinea cu salata. Evită carnea roșie procesată — există alternative Carnea dintr-un sandviș poate fi o sursă bună de proteine care crește sațietatea mesei tale.

Pentru a face un sandviș slab în calorii folosind carne, alege variante proteice slabe cu ar fi carnea de pasăre.

cele mai bune sandvișuri de slăbit

Deși șunca este cea mai populară opțiune pentru un sandviș, este recomandat să reduci consumul de carne roșie procesată. Institutul American pentru Cercetarea Cancerului AICR și alte agenții de sănătate de stat sugerează evitarea cărnii roșii procesate, precum: șunca, salamul, bacon, hot dog și pastrama care pot fi variante populare pentru a face un sandviș. Dacă vrei să consumi alte tip0uri de carne roșie precum vita, mielul sau unele părți din carnea de porc, reține că AICR recomandă să nu consumi mai mult de jumătate de kilogram de carne roșie gătită pe săptămână.

Și dacă nu vrei carne în sandviș dar vrei să ai o sursă de proteine? Poți să faci sandivșuri cu: tempeh, burger din legume de calitate, brânză sau humus.

Cum prepari un sandviş sănătos?

Poți folosi și salată de ou pentru un sandviș bogat în proteine. Iaurtul grecesc poate fi o alternativă pentru maioneză care să-ți contribuie la conținutul de proteine. Pune multe legume Sandvișurile tradiționale nu conțin multe legume, ci pâine și carne în principal. Totuși, poți să îmbunătățești calitatea nutrițională a unui sandviș adăugând mai multe legume.

Ținem legătura!

Salata este folosită de obicei într-un sandviș, dar poți să adaugi și: felii de roșii, cast5raveți, ardei, sfeclă, germeni, morcov ras sau alte legume pe care le preferi. USDA recomandă să consumi legume la fiecare din mesele tale.

Dacă mănânci un sandviș, ar trebui să aibă o cantitate adecvată de legume pentru a îmbunătăți valoarea nutrițională și pentru a mări cantitatea de mâncare pe care o consumi. Alege condimente slabe în calorii Condimentele pot să-ți saboteze eforturile de a pierde în greutate.

Dacă exagerezi cu maioneza sau cu alte dressing-uri grase riști să adaugi la numărul de calorii pe care îl are sandvișul tău. Dacă vrei ca sandvișul tău să aibă condimente, încearcă variante slabe în calorii sau bogate în nutrienți, precum: muștar din cereale integrale, humus, iaurt grecesc simplu sau ulei de măsline și oțet.

  1. Super Sandwich, momentul de rasfat din pauza de masa - Slab sau Gras
  2. Pierderea de grăsime în mod natural

Ce se întâmplă cu sandvișul tău? Nu poate fi o cele mai bune sandvișuri de slăbit să mănânci un sandviș sănătos, bogat în nutrienți zilnic: problema e cu ce mănânci sandvișul. De obicei, garnitura la un sandviș sunt cipsurile, cartofii prăjiți, biscuiții sărați sau prăjiturelele. Fii atent la ce garnitură alegi pentru sandvișul tău; în loc de garniturile obișnuite, alege variante bogate în nutrienți.

Idei de garnituri pentru sandvișuri sănătoase includ: fructele, grisinele din legume, o porție mică de nuci, o ceașcă de iaurt slab sau o salată.

Noțiuni de bază pentru sandvișuri pp

Evită tentația de a consuma băuturi cu îndulcitori atunci când mănânci sandvișuri, mai ales dacă mănânci unul în fiecare zi. Băuturile îndulcite sunt o sursă de calorii care îți pot îngreuna eforturile de a pierde în greutate.

Blog 3 rețete de sandwich-uri sănătoase Sandwich-urile sunt una dintre cele mai populare alegeri atunci când vorbim despre o gustare rapidă, mic dejun sau chiar despre masa de prânz.

Mărimea porției contează În final, poți pierde în greutate în timp ce mănânci sandvișuri zilnic, dar, ca în cazul oricărui aliment, este esențial să nu exagerezi cu mărimea porției. Unele sandvișuri, în special cele de la fast food-uri pot fi considerabilo de mari.

cele mai bune sandvișuri de slăbit

Să mănânci asta în fiecare zi nu este tocmai cea mai bună alegere pentru pierderea în greutate. Doar pentru că un sandviș este 30 de cm asta nu înseamnă că trebuie să-l mănânci pe tot la o singură masă. De asemenea, reține că pierderea în greutate nu se datorează doar unui singur aliment pe care îl consumi.

Poți să pierzi în greutate mâncând sandvișuri zilnic? | Secretele Caloriilor

Pierderea în greutate se referă la suma tuturor alimentelor pe care le consumi, la cât de activ ești, la somn, stres, factori genetici și alți factori. Dacă mănânci un sandviș în fiecare cele mai bune sandvișuri de slăbit, asigură-te că este făcut din ingrediente bogate în nutrienți. Fii atent la ce consumi alături de sandvișul tău, și reține că pierderea în greutate poate depinde de întreg aportul tău de alimente dintr-o zi.

cele mai bune sandvișuri de slăbit