Fresh articles

Creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate

În timpul metabolismului poate pierde în greutate

Aveți nevoie să vă măriți metabolismul? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Cum sa scapi de greutate prin stimularea unui metabolism lent Un tiroidian subactiv poate încetini metabolismul dumneavoastră și poate provoca creșterea în greutate.

Rata metabolica este determinata de trei factori: 1. Cantitatea de energie utilizata de organism pentru desfasurarea proceselor vitale, cum ar fi respiratia. Cantitatea de energie consumata caloriile arse in timpul activitatilor fizice. Cantitatea de energie folosita in timpul procesului de digestie.

Dacă încercați să scăpați în greutate, cu impedimentul suplimentar al unui metabolism sub-par, ce ar trebui să faceți? Va depune eforturi pentru a stimula un metabolism lent să vă pierdeți în greutate și să obțineți energie?

Trebuie să accelerați metabolismul pentru a pierde în greutate sau pentru a vă rupe printr-un platou de pierdere în greutate?

creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate

Acestea sunt întrebări importante pentru oricine încearcă să piardă în greutate, dar în special pentru pacienții cu tiroidă. Ce este metabolismul?

Revitalizarea metabolismului: 10 modalitati prin care puteti arde mai multe calorii

Când mâncați, alimentele sunt transformate în energie. Termenul "metabolism" se referă la modul - nu la viteză - pe care corpul dvs.

Cât de repede pentru a pierde în greutate de la brâu în jos?

Mai degrabă decât având un metabolism "mai rapid" sau "mai lent", este cel mai precis să descrieți metabolismul dvs. Metabolismul este alcătuit din mai multe componente.

creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate

Metabolismul bazal: De la 60 la 65 procente din caloriile pe care le consumi în fiecare zi sunt cheltuite numai ținându-te în viață și oferind energia de bază de care trebuie să trăiești. Chiar dacă ați fi așezat în pat toată ziua, veți avea creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate de aceste calorii pentru a vă susține funcțiile de bază ale organismului.

  1. În timpul metabolismului poate pierde în greutate
  2. Partea întunecată a pierderii de grăsime
  3. Sus Metabolismul este procesul prin care organismul transforma alimentele si lichidele ingerate in energie.
  4. Oboseală și pierdere în greutate la vârstnici
  5. Arzător de grăsimi ampilean
  6. Columbus oh pierdere în greutate

Bineînțeles, cu cât sunteți mai activi, cu atât mai multe dintre caloriile dvs. De exemplu, dacă mâncați de calorii pe zi, ar fi de obicei arderea a de calorii pe zi, pur și simplu consumând și digerând mâncarea.

Planul în 3 pași pentru creșterea metabolismului

Formula de metabolizare Formula câștigătoare pentru menținerea greutății dvs. Următoarele ilustrează calculul. În mod surprinzător, mulți oameni supraponderali și, în special, pacienții cu tiroidă nu iau mai multe calorii decât persoanele cu greutate medie și pot să susțină sau chiar să câștige în greutate la niveluri zilnice de calorii mult mai mici.

🍀 10 alimente sățioase cu care poți slăbi rapid - Eu stiu TV

Dacă vă încadrați în această categorie, aceasta înseamnă că este posibil să începeți cu un metabolism bazal redus sau rata metabolică în repaus, cunoscută sub numele de RMR.

De asemenea, este posibil să cheltuiți mai puține calorii din activitatea fizică și, în unele cazuri, efectul termic al alimentelor pe care le consumați poate fi blocat.

Rezultatul final: nu ardeți cât de multe calorii ca cineva cu greutate similară cu un metabolism mai funcțional.

Stimularea metabolismului

Pentru dvs. Deci, primul pas esențial este de a obține un test tiroidian.

creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate

Și dacă ați fost testat și sunteți tratat, trebuie să vă asigurați că tratamentul tiroidian este optimizat și că luați medicamentul și dozajul adecvat. Celulele musculare sunt de până la opt ori mai active metabolic decât celulele grase, iar mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile.

creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate

Adăugarea unui exercițiu de greutate sau de rezistență, cum ar fi halterele, T-Tapp sau benzi de exerciții fizice, poate ajuta la creșterea metabolismului bazal. Deshidratarea poate contribui, de asemenea, la un metabolism ineficient prin afectarea temperaturii corpului.

Aveți nevoie să vă măriți metabolismul?

Când sunteți deshidratat, temperatura corpului scade ușor și determină corpul dumneavoastră să stocheze grăsimile ca o modalitate de a ajuta la creșterea creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate menținerea temperaturii. Asigurați-vă că beți suficiente lichide, de preferință cel puțin 64 uncii de apă pe zi, pentru a evita această capcană metabolică.

Făcând apa rece poate adăuga, de asemenea, un impuls suplimentar metabolic. Creșteți activitatea fizică Exercitiile aerobice care cresc ritmul cardiac pot creste metabolismul in timpul exercitiilor fizice.

Despre nutritie Afla cum iti afecteaza metabolismul greutatea, care este, de fapt, explicatia stiintifica pentru metabolismul lent si cum sa arzi mai multe calorii. Probabil ca ai auzit unele persoane dand vina pentru greutatea lor pe metabolismul lent. Ce inseamna acest lucru?

Unii experți cred că exercițiile aerobice sporesc metabolismul în repaus timp de mai multe ore, deoarece mușchii ard calorii pentru a se recupera și pentru a se repara. Digestia carbohidratilor cu fibre complexe, cum ar fi legumele bogate in fibre si cerealele, arde mai multe calorii decat carbohidratii simpli.

Puteți crește efectul termic al alimentelor pe care le consumați, concentrându-vă asupra proteinelor de calitate, a fructelor și legumelor cu fibre mari și a unui boabe cu fibre mari ocazionale.

Metabolismul si greutatea corporala

Un cuvânt din Dacă metabolismul dvs. Care este deficitul de energie necesar pe unitatea de pierdere în greutate? Jurnalul internațional al obezității Reducerea adaptivă a termogenezei și rezistența la pierderea grăsimii la bărbații obezi.

creșterea metabolismului pentru a pierde în greutate

Br J Nutr.