Obținerea beneficiilor fizice ale cafelei

Cum poate cafeaua să te facă să slăbești, Formular de căutare

cum poate cafeaua să te facă să slăbești

Unii oameni sugerează consumul de cafea ca ajutor dietetic, dar rolul cafelei și cofeinei în planul de pierdere în greutate este puternic dezbătut. Cofeina vă poate ajuta să pierdeți o greutate sau chiar să preveniți creșterea în greutate, dar nu vă poate ajuta să pierdeți în greutate semnificativ sau să o mențineți în permanență; cu toate acestea, consumând cafea în mod sensibil și combinând-o cu o dietă sănătoasă și un regim de exerciții fizice, puteți slăbi.

Un pic de cafea merge mult.

Cum să slăbeşti 8 kg cu CAFEA. Cea mai simplă dietă din lume

Vă poate suprima temporar pofta de mâncare și poate stimula arderea minimă de calorii. Dar consumul excesiv de cafea poate duce la creșterea nivelului de stres și la insomnie, ambele putând duce la supraalimentare.

Doar 1 sau 2 căni de cafea complet cafeinată pe zi pot fi suficiente pentru a vă ajuta să slăbești.

Nimeni nu stia asa ceva pana acum! Cafeaua este o bautura sanatoasa atunci cand este consumata simpla, neagra si fara zahar. Are o multime de proprietati benefice pentru organsim. Cafeaua te poate ajuta sa nu te mai ingrasi si iti da o mana de ajutor atunci cand vrei sa scapi de toate kilogramele in plus. Atunci cand nivelul hormonului leptina este scazut in organism, corpul tau incepe sa inmagazinele grasime iar tu incepi sa te ingrasi.

În total, ar trebui să aveți cel mult de miligrame de cofeină pe zi. O cană de cafea neagră are doar 2 calorii și nu are grăsimi. Spaționați-vă orele de cafea.

Dacă doriți să obțineți cele mai multe beneficii de scădere în greutate din consumul de cafea, luați în considerare distanța de aportul dvs.

Nu numai că acest lucru vă poate oferi un impuls suplimentar la locul de muncă sau în timpul exercițiilor fizice, dar poate suprima și poftele alimentare. Respectați cât mai mult posibil limitele zilnice. De exemplu, dacă puteți bea în siguranță 4 căni de cafea pe zi, ați putea lua o ceașcă dimineața, una la prânz, una după-amiază și o cană la cină.

Reglați programul pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs.

4 greșeli legate de cafeaua ta care te împiedică să slăbești

Încercați pe jumătate caff. Dacă doriți să beți mai multă cafea pe parcursul zilei, încercați să treceți la un amestec de fasole plină și decaffeinată, adesea numită jumătate caff. Acest lucru vă va permite să beți în siguranță cafeaua de până la opt ori pe zi și vă poate ajuta să pierdeți mai eficient în greutate.

Asigurați-vă că citiți etichetele produselor pentru a vă asigura că primiți o cafea pe jumătate caffeinată. Eticheta poate indica, de asemenea, cantitatea de cofeină într-o cană. Atâta timp cât rămâneți în limitele de consum sigur în fiecare zi, puteți avea cât mai multe cești de jumătate de cafe pe care doriți.

Ce se intampla, doctore?

Faceți-vă propria jumătate de cafea amestecând o jumătate de cană de cafea obișnuită cu o jumătate de cană de cafea decafată. Un alt truc este să bei o jumătate de cană de cafea obișnuită cu o jumătate de cană de apă fierbinte. Dacă utilizați un Keurig, lăsați doar K-ul în Keurig și preparați-l din nou folosind aceeași cupă K.

Obținerea beneficiilor fizice ale cafelei Reduceți poftele cu o ceașcă de cafea. Unul dintre atributele pozitive ale cafelei este capacitatea sa de a-ți suprima pofta de mâncare. Acest lucru vă poate reduce poftele până la o masă sau pentru a vă trece printr-o masă lungă. Luați în considerare să aveți decaf sau jumătate caff dacă nu doriți să beți o ceașcă completă de cafea sau este aproape de culcare. Dacă este posibil, trebuie să evitați cofeina în patru până la șase ore de la culcare.

Cafeaua te ajuta sa slabesti: mit sau realitate? | Studiu | Medlife

Consumul de cafea prea aproape de culcare vă poate întrerupe somnul și poate promova creșterea în greutate. Deși cafeaua poate acționa ca un diuretic, aceasta nu va provoca deshidratarea. În plus, te poate împiedica să bei prea multă cafea și să-ți perturbe somnul.

Pe baza acestei constatari, cercetatorii au dedus ca cafeina nu suprima in mod eficient apetitul si nu ajuta la pierderea in greutate.

Cafeaua poate stimula termogeneza, care este un mod în care organismul face căldură și energie din digestia alimentelor. Poate duce la pierderea unor calorii în plus. Acesta ar fi echivalentul unei cafele americane obișnuite sau a unei cafele mici obișnuite obținute dintr-un loc precum Starbucks. Evitarea capcanelor calorice de cafea Citiți etichetele produselor. Produsele speciale de cafea și cafele au un gust excelent, dar pot veni cu calorii suplimentare inutile sau grăsimi și zahăr, care pot contribui la creșterea în greutate.

În plus, orice ai pune în cafeaua ta, precum cremă sau zahăr, va crește conținutul caloric al cafelei tale. Citind etichetele produselor de cafea pe care le cumpărați vă pot ajuta să stați departe de cafea, care vă poate împiedica capacitatea de a pierde în greutate.

Lăsați smântâna și zahărul. Cafeaua are doar două calorii pe cană. Adăugarea de smântână și zahăr la cafeaua dvs.

cum poate cafeaua să te facă să slăbești

Dacă nu puteți bea cafea neagră, utilizați în schimb lapte degresat și îndulcitori fără zahăr. De asemenea, au foarte multe grăsimi. Zaharul de masă are 49 de calorii pe fiecare lingură.

Cafeaua te ajuta sa slabesti! Afla cum!

Adăugând doar o lingură din fiecare adaugă aproximativ de calorii goale. Dacă adăugați cum poate cafeaua să te facă să slăbești obicei mai multe, se poate ajunge ușor prin adăugarea de calorii care favorizează creșterea în greutate.

Eliminați untul dacă adăugați unt ca în cazul cafelei antiglonț. O cum poate cafeaua să te facă să slăbești de unt are calorii și are aproape 12 grame de grăsime. Ambele acestea vă pot împiedica să pierdeți în greutate. Încercați să treceți la un lapte degresat sau un lapte de nucă mai îndulcit, precum nuca de cocos, pentru o aromă mai bogată. Laptele aromate folosesc adesea zahăr sau alte aditivi care adaugă calorii goale. Citirea informațiilor despre nutriție despre produse vă poate ajuta să aflați câte calorii are fiecare porție a unui anumit produs.

cum poate cafeaua să te facă să slăbești

Are adesea un gust mai blând. Doar asigurați-vă că nu este îndulcit cu zahăr.

Cum să slăbești 5 kg în 3 zile Fără o dietă folosind doar lămâie

Adăugați arome la cafeaua dvs. Stropirea în niște scorțișoară, cacao simplu sau miere poate îndulci cafeaua și vă poate ajuta să vă bucurați mai mult de gust. Multe cafenele și cafenele oferă cafele delicioase specializate, care vin în arome atrăgătoare, cum ar fi condimentul de dovleac sau moca de mentă. Dar aceste băuturi sunt adesea mai mult ca deserturile care au sute de calorii și adaugă grăsime fiecare.

Dacă încercați să slăbești, rămâneți la o cafea simplă preparată și permiteți-vă un tratament ocazional.

cum poate cafeaua să te facă să slăbești

Dacă nu este postat, solicitați managerului o listă a produselor și informațiile lor nutritive. Căutați modalități de a reduce caloriile. Amintiți-vă că, ocazional, este acceptabil să vă scurgeți și să aveți o băutură specială pentru cafea; cu toate acestea, dacă doriți într-adevăr o băutură specială și doriți să evitați caloriile, luați în considerare completări alternative pentru a reduce caloriile.

Spune-i barista sau persoanei care face cafeaua să sară frișca deasupra cafelei.

Cafeaua te ajuta sa slabesti: mit sau realitate? | Studiu

Toate acestea împreună vă pot ajuta să pierderea in greutate a olinilor o mulțime de calorii goale.

Dieta dvs. A avea trei mese echilibrate și sănătoase în fiecare zi vă poate ajuta să slăbiți și să ardeți excesul de grăsime. Alimentele integrale bogate în vitamine și minerale, carbohidrați complecși și cantități moderate de grăsimi îți pot promova bunăstarea și te pot ajuta să slăbești.

Scăderea a - 1. Amintiți-vă că nu ar trebui să coborați sub 1. Dacă doriți să cunoașteți un număr exact, Institutele Naționale de Sănătate au conceput un nou instrument care vă poate ajuta să identificați în mod specific câte calorii aveți nevoie în fiecare zi pentru a pierde în greutate.

Încorporează diferite alimente din cele cinci grupuri alimentare în mesele și gustările zilnice.