Ce trebuie sa stii despre grasimea din alimente

Cum să elimini grăsimea saturată din corp

Limitarea grăsimilor pe care le consumi te poate ajuta să pierzi în greutate prin reducerea aportului total de calorii și reducerea aportului de grăsimi saturate poate ajuta la reducerea riscului de boli de inimă.

Recunoașterea surselor de grăsime Citiți etichetele ingredientelor. Cea mai bună metodă de a evita grăsimea este să știi ce să cauți pe etichetele alimentare și să verifici ingredientele a tot ceea ce cumperi.

pierdere în greutate ludlow vermont

Există mai multe tipuri de grăsimi și nu toate sunt rele pentru tine. De fapt, corpul tău are nevoie de grăsimi pentru a absorbi vitaminele și mineralele, pentru a face mulți dintre hormonii din corpul tău și pentru a te menține sănătos.

Care este diferenta dintre grasimile saturate si cele nesaturate?

Dacă sunteți serios în ceea ce privește minimizarea grăsimilor alimentare, trebuie să fiți priceput să citiți etichetele alimentare și să păstrați o evidență a ceea ce mâncați. Porniți un jurnal, înregistrați sau înregistrați. Este posibil să fie nevoie să obțineți o scară mică pentru a vă cântări porțiunile și pentru a vă calcula procentul de grăsime din fiecare aliment pe care îl mâncați pe baza informațiilor despre nutriție. Există, de asemenea, site-uri web și aplicații de telefon care vă pot ajuta să faceți acest lucru.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Recunoașteți sursele de grăsimi saturate și trans. Mâncarea prăjită și produsele care conțin ulei hidrogenat în primele ingrediente sunt bogate în grăsimi rele.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Alimentele cu un conținut ridicat de grăsimi saturate sunt carnea întunecată vită, carne de porc, miel, vițelpiele de pui și curcan, carne procesată precum hot dog și bologna, lapte integral și lactate, unt, palmier și ulei de nucă de cocos și - datorită untului și conținut de ulei - produse de patiserie precum prăjiturile și plăcintele. Încercați să evitați cât mai multe grăsimi trans. Aceste grăsimi sunt foarte prelucrate pentru a le stabiliza astfel încât să aibă o durată de viață mai lungă.

Grăsimile nesaturate mono și polinesaturate nu sunt în detrimentul sănătății tale, precum grăsimile saturate și trans, iar în cantități adecvate sunt bune pentru inima ta. Acestea apar în mod natural în nuci precum migdale, nuci, fistic și anacard, măsline, ulei de măsline și arahide, avocado și unele semințe floarea-soarelui, soia, șofrană.

Eliminați toate celulele grase gras, precum somonul, macroul și heringul, vă oferă acizi grași omega-3 buni, care sunt importanți pentru sănătate în multe feluri.

Grătar, abur, fum, braise, grătar sau grătar, mai degrabă decât prăjiți. Prajirea mancarii este cea mai rapida metoda de a-si creste continutul de grasimi. Evitați prăjirea și folosiți în schimb alte metode de gătit mai sănătoase. Există multe cărți de cum să elimini grăsimea saturată din corp și site-uri web care vă pot învăța cum să gătiți cu diverse metode. Condimentează mâncarea cu ierburi și condimente.

slim jos sau în vrac mai întâi

În loc să folosești unt, smântână și brânză pentru aromele alimentelor, experimentează cu diferite ierburi și mirodenii. Acest lucru va reduce conținutul de grăsime din masa dvs. De obicei, puteți cumpăra condimente și ierburi în vrac la prețuri bune în anumite magazine.

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii. Urmează aceste 13 sfaturi infailibile de nutriție pentru a te ajuta să scapi de grăsimea corporală nedorită — repede. Dacă vrei să îți fibrezi fizicul să lămurim un lucru: Trebuie să consumi mai puține calorii decât arde corpul într-o zi pentru a da jos kilogramele nedorite. Dacă însă ești la fel ca majoritatea culturiștilor în această perioadă a anului și vrei să dai jos absolut toată grăsimea, abordarea ta în ceea ce privește nutriția trebuie să fie puțin mai calculată decât a tăia pur și simplu câteva calorii.

Multe rețete asiatice, indiene și latino-americane folosesc condimente delicioase. Oriunde locuiești, poate fi distractiv să experimentezi cu bucătărie din alte țări sau cu rețete noi din țara natală. Cumpără tăieturi slabe de carne. Reducerile mai mici ale cărnii au mai puține grăsimi și sunt opțiuni mai sănătoase. Tărâmul și tăierile rotunde sunt o selecție bună a grăsimilor mai mici. Prăjiți sau grătați carnea pe un suport, astfel încât grăsimea să poată scurge din ele.

Carnea roșie precum carnea de vită, carnea de porc, mielul și vițelul conțin cea mai mare cantitate de grăsimi saturate din orice carne. Păsările de curte fără piele și fructele de mare sunt opțiuni cu mai puține grăsimi dacă optați pentru a mânca carne. Alegeți surful pe gazon ori de câte ori este posibil.

pierde grăsime în mod natural

Scoate pielea de pe păsările de curte. Carnea de pui și curcan sunt opțiuni destul de msv slăbire de grăsimi, dar pielea păsărilor de curte are multe grăsimi saturate în ea. Îndepărtați pielea înainte sau după gătit pentru a reduce la minimum grăsimile din păsările de curte.

Cum să evitați grăsimea în dieta dvs.

Dacă puiul tău este prăjit, îndepărtați definitiv pielea înainte de a o mânca. Îndepărtarea pielii înainte de gătit poate face ca produsul final să fie mai uscat, așa că este mai bine să marinați carnea sau să o gătiți într-un lichid, cum ar fi stocul. Limitați-vă porțiile de carne. Oricare ar fi proteina animală din masa dvs. Înlocuiți carnea cu alte proteine. Înlocuiți fasolea sau tofu pentru carne în supă, sandvișuri și salate.

Unele sunt făcute cu amestecuri de fasole neagră, quinoa sau legume. Dacă nu puteți merge vegetarian, înlocuiți carnea măcinată cu curcan măcinat pentru burgeri.

Când îți prepari preparatele și gustările la domiciliu, poți controla câtă grăsime intră în ele, față de alimentele congelate și procesate cu un conținut mare de grăsimi. De exemplu, în loc să cumpărați cartofi prăjiți congelați pentru a-i adăuga masa, fă-ți propriile cartofi prăjiți. Gatiți cartofii prăjiți cu puțin ulei de măsline, condimentați cu sare și piper și coaceți-le la cuptor.

Gândiți-vă ce părți și gustări cumpărați sau obțineți de obicei la un restaurant și scrieți-vă propriile rețete cu conținut scăzut de grăsimi pentru ele. Dacă vă bucurați de salată de cartofi sau coleslaw, faceți-o cu maioneză săracă în grăsimi. Dacă te găsești gustând dulciuri precum cookie-urile, obține o rețetă de prăjituri care folosește banane în loc de unt.

Alegerea opțiunilor alimentare cu conținut scăzut de grăsimi Minimizați dulciurile.

pierderea în greutate a respirației celulare

S-ar putea părea că majoritatea caloriilor din gogoși, prăjituri, prăjituri, prăjituri și alte dulciuri provin din zahăr, dar de multe ori dulciurile conțin cantități mari de grăsime. Când faceți cumpărăturile, citiți etichetele și evitați dulciurile cu conținut ridicat de grăsimi. Dacă coaceți, înlocuiți uleiurile sănătoase sau bananele cu unt, pentru opțiuni mai sănătoase, cu conținut scăzut de grăsimi.

Ditch food junk, gustare la legume. Chipsurile coapte pot fi mai bune, dar verificați lista de ingrediente. Cea mai bună opțiune este să gustați fructe și legume proaspete, mai degrabă decât alimente procesate. Țelina cu unt de arahide conține cum să elimini grăsimea saturată din corp bune și are un conținut ridicat de proteine. Nucile precum migdalele, nucile și cajuțele conțin grăsimi sănătoase și proteine.

Zaharurile din fructe sunt naturale și mai sănătoase decât zaharurile rafinate din alimentația din magazinele alimentare. Înmuiați legumele crude în guacamole sau hummus, mai degrabă decât branza de ranch sau bleu.

11 modalităţi eficiente de a elimina grăsimea de pe burtă

Chiar dacă cina dvs. Pansamentele, pătrunjelul, untul și smântâna sunt adaosuri bogate în grăsimi la o masă, chiar și în cantități mici. Uleiul de măsline conține grăsimi bune și este chiar o parte sănătoasă a unei diete mediteraneene. Topiți salatele cu nuci și măsline, mai degrabă decât bucăți de brânză și slănină - puteți obține o salată aromată cu un plus de nutriție și proteine, în loc de adaos de grăsime.

Întindeți o alternativă sănătoasă la maioneză pe sandwich, cum ar fi hummus, guacamole sau tapenade de măsline. Nu uitați să verificați eticheta nutrițională a pansamentelor fără grăsimi și cu conținut scăzut de grăsimi, deoarece unele dintre ele sunt încărcate cu zahăr pentru a compensa gustul.

  • Daca te-ai intrebat ce inseamna toate aceste grasimi si de ce conteaza din care tip folosim, vei afla mai jos ce inseamna fiecare tip de grasimi si cum anumite forme gasite in mancare iti pot afecta corpul.
  • Dar exista anumite dubii in privinta rolului inflamator al acidului gras omega
  • Обстановка вокруг напоминала земные джунгли.
  • Ce trebuie sa stii despre grasimea din alimente - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

De asemenea, amintiți-vă că unele vitamine din salate sunt solubile în grăsimi, astfel încât acestea cum să elimini grăsimea saturată din corp mai bine absorbite cu grăsimi, astfel încât adăugarea unei lingurițe de pansament cu grăsimi complete vă va ajuta să absorbiți mai bine aceste vitamine.

Alegeți produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi.

  • Acasă 11 modalităţi eficiente de a elimina grăsimea de pe burtă Vin Sărbătorile Pascale şi am intrat cu toţii în febra pregătirii mesei de paște.
  • December 8, În concepția multora, dacă mănânci alimente care conțin grăsimi, te îngrași, deci trebuie să eviți grăsimile.
  • Acestea includ untul, uleiurile si grasimea de pe carne.
  • 5 lucruri despre alimentele care conțin grăsimi

Puteți obține, de asemenea, brânză de vită cu conținut scăzut sau fără grăsime, brânză și iaurt. Cea mai mare parte a colesterolului din ouă se găsește în gălbenuș, deci alegerea opțiunilor cu alb-ou este doar un mod mai scăzut de grăsime de a mânca ouă și de a obține proteine.

Când gătiți, puteți înlocui două albusuri pentru fiecare ou întreg necesar.

50 kilograme slabesc

Restaurantele tind să gătească cu mult unt și grăsimi, pentru că mâncarea are un gust bun. Solicitați ca preparatul dvs. Obțineți un pansament de salată pe o parte sau cereți ulei și oțet, sau un balsamic - pansamentele pe bază de oțet au mai puține grăsimi decât pansamentele cremoase precum ranch, franțuze și brânză bleu.

Pentru a menține sănătatea inimii și a rămâne slab, se recomandă alegerea alimentelor cu mai puține grăsimi. În caz contrar, problemele cu vasele de sânge, excesul de greutate, zgomotul corpului nu pot fi evitate.

Dacă doriți desert, aveți fructe proaspete sau sorbet în loc de produse de patiserie cu unt sau înghețată.

Grăsimile saturate conținute în produsele lactate pot scădea riscul de diabet și pot oferi o anumită protecție cardiovasculară, iar grăsimile saturate din carnea roșie au cum să elimini grăsimea saturată din corp similare cu uleiul de măsline. Cu toate acestea, rețineți că comunitatea medicală a legat grăsimile saturate cu o creștere a colesterolului LDL, de aceea este bine să încercați să înlocuiți unele dintre grăsimile saturate din dieta dvs.

Corpul tău are nevoie de grăsimi pentru a rămâne sănătos și a absorbi vitamine și minerale importante.