12 moduri in care poti sa slabesti si sa ramai slaba

Cum să rămâi în formă și să slăbești

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate A doua parte a acestei diete asigură menţinerea masei musculare şi a siluetei. Potrivit medicului Apovian, cele 30 de minute sau mai multe de mişcare zilnică recomandate ar putea, de fapt, să fie factorul care previne atingerea obiectivului stabilit de pierdere a kilogramelor, scrie Daily Mail. Astfel, Apovian a dezvoltat un plan simplu de exerciţii care, prin îmbunătăţirea metabolismului, nu doar menţine muşchii, ci adaugă la masa musculară, fără să dea corpului un aspect nedorit. Exerciţiile presupuse de acest plan, pe care medicul îl recomandă de patru ori pe săptămână, întăresc aproape fiecare grupă majoră de muşchi, îmbunătăţind în acelaşi timp echilibrul şi flexibilitatea. Cum funcţionează: Începe fiecare antrenament cu o "încălzire dinamică" de trei minute.

Cum sa te mentii in forma 12 moduri in care poti sa slabesti si sa ramai slaba Sa slabesti si mai ales sa ramai slaba este provocarea numarul unu a persoanelor care au probleme cu greutatea. De foarte multe ori, dupa o dieta de slabire, in momentul in care te intorci la stilul tau de viata, acumulezi mai multe kilograme decat ai pierdut.

cum să rămâi în formă și să slăbești

De aceea, spun nutritionisti, in momentul in care alegi sa urmezi o dieta, trebuie sa fii constienta de faptul ca nu vei urma regulile nutritionale doar pentru cateva saptamani, ci trebuie sa-ti schimbi stilul de viata intr-unul mai sanatos.

Nu spune nimeni sa renunti definitiv la placerile tale culinare, ci doar sa le inlocuiesti cu alternative mai sanatoase sau sa le diminuezi cat mai mult posibil.

  • Cum să slim jos corpul inferior
  • Cum să slăbeşti fără să ţi se micşoreze sânii.
  • Simplu Slaba - Sistemul de Slabire Rapida si Usora Special pentru Femei
  • Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp
  • Cele 10 reguli pe care să le respecți dacă vrei să slăbești și să rămâi slabă – f11.ro
  • Dietă şi slăbire Sănătate Dacă ai o siluetă în formă de pară nu vei reuşi niciodată să ai picioare foarte subţiri de topmodel.
  • Totul a inceput cand am vazut chinurile, frustrarile si dezamagirile de care atat de multe femei se lovesc cand incearca sa slabeasca.
  • DIETA minune: Cum să te menţii în formă pentru totdeauna cu antrenamentul de 24 de minute - FOTO

Iata cateva dintre cele mai importante reguli de dieta pe care trebuie sa le urmezi pentru a slabi si pentru a te mentine la greutatea ideala pentru mult timp. Bea multa apa sau alte bauturi fara calorii Inainte de a te infige intr-o punga cu chips-uri, bea un pahar cu apa.

cum să rămâi în formă și să slăbești

De multe ori oamenii confunda setea cu foamea si ajung sa consume o multime de calorii, cand un pahar cu apa rece sau un ceai este tot ce au nevoie. Selecteaza cu atentie gustarile de dinainte de culcare Poftele apar de cele mai multe ori dupa cina, atunci cand ne asezam pe canapea si ne uitam la televizor. Este drept ca nu exista nimic mai relaxant decat sa rontai ceva atunci cand te uiti la emisiunea preferata, insa in felul acesta nu faci decat sa acumulezi calorii nedorite.

Articole recente

Nu renuta la alimentele tale favorite Atunci cand faci cumparaturi, adopta un comportamnet de dieta: cumpara doar o briosa in locul unei cutii sau doar 2 bomboane, in locul unei pungii intregi. Este obligatoriu pentru psihicul tau sa te poti bucura de placerile tale culinare, insa secretul este moderatia. Nu face greseala sa cumperi un pachet intreg de briose gandindu-te ca vei manca cate una pe zi, pentru ca este foarte probabil intr-o seara sa le mananci pe toate.

Nu trebuie sa ai in casa cantitati mari si tentante de mancare. Mananca mai multe portii mici de mancare pe zi Daca mananci mai putine calorii decat consumi, vei slabi garantat. Specialistii sunt de parere ca ar trebui sa divizi numarul caloriile in cel putin 3 mese principale si 2 gustari pe zi.

cum să rămâi în formă și să slăbești

Studiile au aratat ca cei care au 5 mese pe zi reusesc sa slabeasca mai repede si sa se mentina la gteutatea dorita. Mananca proteine la fiecare masa Proteinele sunt mult mai importante decat orice alt nutrient deoarece au proprietatea de a tine de foame si de a te face sa te simti satul pentru mai mult timp decat carbohidratii sau grasimile si ajuta la pastrarea energiei, conturarea masei musculare si arderea tesutului adipos din organism.

7. Yin și Yang

Asadar, alege proteinele sanatoase precum fructele de mare, carnea slaba, albusul de ou, iaurtul, branza, soia sau nucile pentru a face parte din alimentatia ta zilnica.

Umple-ti frigiderul cu alimente sanatoase de dieta A avea oricand la indemana alimente ce se pot prepara in cateva minute, te va scuti de tentatia de a comanda o pizza sau un hamburger atunci cand iti poti pregati rapid o gustare sanatoasa.

Vezi tu… ai fost păcălită! Ți-au spus că poți slăbi dacă iei pastila x sau ceaiul y. Crezi că poți da jos în 2 săptămâni kilogramele acumulate în decursul câtorva ani? Categoric nu!

In aceasta categorie de alimente sanatoase ce se pot prepara in cateva minute intra legumele congelate, pungile cu salata de tot felul, conservele cu fasole sau rosii, iaurturile, branzeturile slabe sau pastele din faina integrala.

Comanda portii pentru copii la restaurant A comanda portii pentru copii este o modalitate ideala prin care poti reduce numarul de calorii si prin care iti poti tine apetitul sub control.

cum să rămâi în formă și să slăbești

De asemenea, un alt truc este sa folosesti farfurii mai mici in care putina mancare ar parea foarta multa. In felul acesta mintea ta va fi satisfacuta si prin urmare si stomacul tau. Fa curatenie in camara Prima regula a unei diete este sa nu existe tentatii in casa.

cum să rămâi în formă și să slăbești

Nu mai pastra chips-uri, ciocolata, inghetata sau orice fel de aliment bogat in calorii si sarac in nutrienti. S-ar putea ca pana la casa sa-ti treaca pofta si sa alegi altceva mai sanatos.

Slabeste lent Daca slabesti, dar nu atat de repede pe cat ti-ar placea, nu te descuraja. Pierdea kilogramelor dureaza, la fel cum dureaza si sa le acumulezi. Specialistii ne sfatuiesc sa ne setam tinte realiste precum sa slabim de grame pe saptamana deoarece daca te astepti sa slabesti 2 kilograme pe saptamana si nu se va intampla acest lucru vei fi dezamagita si vei renunta la dieta si la modul de viata sanatos pe care ti l-ai impus.

Cantareste-te o data pe saptamana Studiile au aratat ca cei care se cantaresc regulat, au mai mult succes in ceea ce priveste rezultatele unei diete.

Cele 10 reguli pe care să le respecți dacă vrei să slăbești și să rămâi slabă

Regulat inseamna o data pe saptamana, nu zilnic pentru ca exista mai multe fluctuatii ale organismului de la o zi la alta si te poti pacali astfel. Insa, saptamanal, trebuie sa te cantaresti in acelasi moment al zilei, pe acelasi cantar si cu aceleasi haine. Limiteaza alcoolul doar pentru weekend Alcoolul contine calorii goale fara cum să rămâi în formă și să slăbești nutrienti care nu fac altceva decat sa se transforme in grasime.

Exercitii Usoare Pentru Slabit - Rezultate Vizibile

Tine minte ca un pahar de vin contine aproximativ de calorii, in timp ce o bere poate avea peste de calorii. Ca sa nu renunti definitiv cum să rămâi în formă și să slăbești aceasta placere, incearca sa limitezi consumul de alcool doar la zilele de weekend si atunci cu masura: o bautura pentru femei si doua bauturi pentru barbati.

cum să rămâi în formă și să slăbești

Celebraza succesul, dar nu cu mancare Daca ai slabit atat cat ti-ai propus, este momentul sa sarbatoresti. Insa, in loc sa comanzi o pizza sau sa-ti iei o cutie de inghetata, mergi la un film sau cumpara-ti o bluza frumoasa care sa-ti scoata in evidenta noile forme si stabileste-ti un nou target pentru luna urmatoare.

Duminică, 05 noiembrie Ultimul update Marți, 15 octombrie7 diete cu care slăbești fără să te înfometezi - asta îți propunem să încerci pentru a intra în formă până la sărbători, în loc să lași grija pentru siluetă pe ultima sută de metri și să fii nevoit ă să te chinuiești cu regimuri restrictive! Ai timp berechet, în cele 7 săptămâni rămase până la Crăciun, să dai jos toate kilogramele în plus!