Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice

Cum să slăbești la sfârșitul anilor 20. Cele mai cretine regimuri încercate de femei de-a lungul timpului

Conținutul

    pierderea în greutate a oaselor

    Sugestie de meniu Micul dejun: o lingură de fulgi de ovăţ cu iaurt degresat şi un măr Prânz: un măr tăiat felii şi două linguri de spanac fiert, peste care să presari sos de iaurt, ulei de măsline, oţet de mere şi o linguriţă de apă. Gustare: nuci şi alte seminţe Cină: un măr tăiat cubuleţe, peste care să torni suc de lămâie şi de g de brânză slabă rasă.

    Această dietă restrictivă nu trebuie să dureze mai mult de trei zile şi este necesară atunci când vrei să scapi rapid de câteva kilograme.

    pierdere în greutate suburbană

    Între 30 şi 39 de ani Katie Holmes 38 Odată ce ai trecut de pragul celor 30 de ani, vei observa că metabolismul nu mai arde cu aceeaşi eficienţă toate acele calorii pe care le consumi.

    Iar asta se poate întâmpla în ciuda faptului că ai rămas la fel de activ fizic. Dietele care te ajută să slăbeşti rapid erau eficiente la 20 de ani, însă acum pot face mai mult rău decât bine. Slăbirea extremă îţi poate adăuga ani în plus, prin faptul că pielea ta va arăta mai ridată şi mai lăsată decât atunci când aveai kilograme în plus.

    pierderea în greutate a rubinului

    Specialiştii în nutriţie sunt de părere că n-ar trebui să dai jos mai mult de un kilogram pe lună. Sugestie de meniu Micul dejun: o lingură de fulgi de ovăz şi porumb cu lapte degresat şi morcov ras Gustare: un castravete cu suc de lămâie Prânz: doi cartofi fierţi cu o salată de legume Gustare: un ardei gras mediu Cină: o salată de legume cu pâine de secară Între 40 şi 49 de ani Kate Beckinsale 44 Nu există persoană trecută de 40 de ani care să nu aibă probleme cu greutatea.

    În plus, schimbările hormonale cauzate de premenopauză, în cazul femeilor, îţi pot cauza o senzaţie încontinuă de foame. În această perioadă a vieţii, este important să fii mai atent la ceea cum să slăbești la sfârșitul anilor 20 mănânci şi să-ţi controlezi poftele culinare.

    Casey Johnston, care nu e doctor sau antrenor personal, are răspunsul la toate întrebările tale despre fitness și vrea să fii sănătos, să te bucuri de carbohidrați și să te spargi în timpul ăsta.

    Este recomandat să înlocuieşti gustările bogate în calorii cu mâncăruri bogate în fibre, care te vor menţine sătul pentru o perioadă mai lungă de timp. În plus, sarea ar trebui consumată în cantităţi mult mai mici. Sugestie de meniu Micul dejun: Fierbe o cantitate de g de orez şi împarte-o în trei porţii, pe care să le combini cu alte proteine şi să le mănânci în diferite perioade ale zilei.

    centre de pierdere de grăsime

    Pentru prima masă a zilei, consumă prima porţie, alături de un iaurt degresat şi o linguriţă de miere. Prânz: orez cu g de peşte sau pui la cuptor.