A slabit mancand numai de la McDonald's

Experiența de pierdere în greutate a lui mcdonald

Cum sa iti masori macronutrientii, cum sa ii setezi si cum sa scazi sau sa pui in greutate cu ajutorul lor In introducerea IIFYMam explicat cateva reguli de baza: in principal ce inseamna acest acronim si ce sunt macronutrientii. Daca nu ai citit articolul, iti recomand sa il citesti inainte de a incepe cu acesta. In articolul de astazi voi incerca sa explic cum sa iti setezi macronutrientii sau cum sa afli care este capacitatea ta calorica zilnica si sa o imparti in carbohidrati, proteine si grasimi si cum sa ii masori apoi.

Iti voi oferi cateva sfaturi si voi incerca sa ofer raspunsuri cat mai simple la cele mai frecvente intrebari pe care le-am primit de la voi pe Instagram. Ideea principala pe care trebuie sa o constientizam este ca intregul nostru corp lucreaza pe baza aportului de calorii consumat si ars. Si cand vorbesc despre arderea de calorii nu ma refer doar la cea din timpul antrenamentului. Ma gandesc si la momentul in care corpul tau se da jos din pat dimineata - corpul are nevoie de calorii chiar si atunci.

De fapt, corpul tau are nevoie de calorii pentru orice face.

Experiența de pierdere în greutate a lui mcdonald

Iti place sa respiri? Si asta consuma calorii. Caloriile nu sunt rele, sunt chiar prietenele tale - fie ca vrei sa scapi sau sa cresti in greutate, iti sunt mereu prietene!

Expert: o scădere a masei grase și a creșterii musculare este posibilă simultan la începători

Deci oricine are un anumit credit de calorii. Este un numar cu care te trezesti dimineata. Un numar pe care trebuie sa il consumi intr-o zi pentru a functiona si pentru a asigura activitatea corecta a corpului. De asemenea te fereste sa ajungi subnutrit sau, in cealalta parte, sa mananci ca un nebun. Deci care este ideea? Acum stii ca totul sta in consumul de calorii si arderea acestora. Restul depinde de tipul de job pe care il ai, cat de mult exersezi si cum iti este metabolismul, asta-i clar.

Deci NU e nici o bagheta magica sau dieta fara zahar.

Mcdonalds în Rusia

Nu ai mai mancat paine si ai slabit? Ce surpriza, asta inseamna ca ai redus consumul Experiența de pierdere în greutate a lui mcdonald carbohidrati.

कैसे बना दुनिया का सबसे बड़ा FAST FOOD CHAIN \

Nu ai mai mancat una sau alta si ai slabit? Din nou, ai redus consumul de calorii. Atat este de simplu, serios. Nu este nevoie sa te opresti din a manca unt sau a bea vin, sau sa spui adio painii, branzei, oualelor, etc, nimic de acest fel.

Daca se potriveste macronutientilor tai si daca nu mananci junk food in fiecare zi, iti poti permite sa iti faci dieta mai interesanta. De exemplu, eu nu pot manca niciodata cartofi fierti simpli. Ii mananc mereu cu sos tartar. Si imi mai place sa mananc un corn cu unt. Si ce-i cu asta?

A slabit mancand numai de la McDonald's

Daca am destule grasimi pentru asta, nu e nici o problema. Cum sa iti masori acesti macro In articolul anterior am mentionat un link catre un calculator IIFYM, care sa te ajute sa iti masori macronutientii. Multi dintre voi au dorit sa stie specific cum procedez eu. Ei bine, imi masor macronutrientii singura si destul de diferit. Pe langa asta, imi cunosc corpul si stiu ce anume mi se potriveste.

Este greu sa iti dai seama de asta rapid, de la inceput, insa nu asa se intampla. Sunt oameni care au nevoie de multe grasimi in fiecare zi si nu au nevoie de carbohidrati, dar in cazul meu lucrurile stau diferit.

Nu sunt foarte atenta la grasimi si nu am nevoie de ele, insa un procentaj mare de proteine si cantitatea potrivita de carbohidrati sunt cea mai buna solutie pentru mine. Asa ca acest ghid pe care vi-l voi prezenta este un sistem care pe mine personal ma ajuta si nu spun nimanui ca sistemul lor nu este corect.

Experiența de pierdere în greutate a lui mcdonald

Fiecare Experiența de pierdere în greutate a lui mcdonald sa isi gaseasca sistemul potrivit. Acesta mie mi se potriveste si este extrem de simplu si eficient. Pentru a incepe sa iti masori macronutrientii, mai intai trebuie sa iti gasesti numarul de inceput.

Numarul de calorii de care corpul tau are nevoie pentru a putea lucra, astfel incat sa poti respira, umbla si trai. Sau esti un barbat si nu esti foarte activ. Stii ca organismul tau arde caloriile foarte repede, oricine ai fi te blestem. Acum ca stii care iti este consumul, este timpul fie sa adaugi, fie sa scazi ceva.

Nu este pentru prima oara cand cineva incearca sa adopte un astfel de regim alimentar. Cineastul Morgan Spurlock a realizat un documentar in in care a prezentat propria sa experienta: 30 de zile de burgeri de la McDonald's. S-a ingrasat cu peste 10 kilograme si a inceput sa aiba diverse alte probleme de sanatatefiindu-i afectat in special ficatul dar si activitatea sexuala, scrie Daily Mail. In schimb, Doug Logeais sustine contrariul. Barbatul, in varsta de 40 de ani, afirma ca a reusit sa slabeasca mancand numai de la McDonald's.

Vrei sa scazi in greutate? Scade din numar. Vrei sa pui in greutate? Esti multumit cu corpul tau si doar vrei sa te menti?

Experiența de pierdere în greutate a lui mcdonald

Atunci ramai la numarul tau. Nu cred ca dietele radicale aduc vreun beneficiu cuiva, asa ca iti sugerez sa limitezi deficitul pentru inceput cu pana la calorii.

Un pic de istorie

Astfel scade din creditul tau caloric si vei avea numarul exact de calorii de care ai nevoie sa-l consumi intr-o zi pentru a scadea in greutate. Nu spun ca un deficit mai scazut va functiona pentru toata lumea, nu se intampla mereu asa. Dar sunt convinsa ca la inceput, corpul merita sa incerci fara a suferi imediat. Asa ca, incearca!

Dupa o luna riguroasa dar foarte rigurioasa, fara weekenduri libere sau petreceri seara - nu spun ca nu ar trebui sa bei deloc vin, dar noteaza-ti in care te-ai tinut de caloriile tale, daca greutatea sau dimensiunea ta nu s-a schimbat, mareste deficitul. In orice caz, nu as merge mai departe de de calorii ca si deficit.

Personal as fi destul de trista cu un deficit de de calorii, doar mic-dejunul meu are in jur de kcal.

Cu un deficit de de calorii, ar trebui sa slabesti in jur de 0,5 - 1 kilogram pe luna. In fiecare zi, de dimineata, cantarul va arata un numar diferit, in functie de apa pe care muschii tai o detin, de exemplu, scădere în greutate la bătrânețe antrenament.

Daca ai mancat ceva inainte sa mergi la culcare… ei bine, mancarea aia trebuie sa fie pe undeva. Ai mancat la 6 dupa-masa si apoi ai mers la culcare?

  1. Puteți slăbi cu perimenopauză
  2. De la speculații teoretice la practica din piață, Marian Alecu 62 de ani a decis să-și majoreze investițiile în domeniul hotelier și a inaugurat zilele trecute un bouti­que hotel situat chiar în inima centrului istoric al Capitalei, pe Lipscani.
  3. Grăsime sau mușchi - care este mai greu în corpul uman?

Ai fost la toaleta de dimineata? Atunci este logic ca numarul de pe cantar va fi mai mic. Toti acesti factori joaca un rol foarte important atunci cand te cantaresti. Am cantarit cu pana la 3 kilograme mai mult dupa antrenamente. Daca am mancat seara, de exemplu la ora 11, dupa antrenamentul de dimineata am cantarit mai mult cu 2 kg. Iar daca am avut menstruatia? Inca o data, corpul meu retine apa si cantaresc cu 2 kg mai mult. De aceea iti recomand sa te obisnuiesti cu cantarirea zilnica, in fiecare dimineata dupa ce ai mers la toaleta, iar apoi sa notezi intr-un tabel in mod regulat My Fitness Pal.