Indice glicemic pierdere de grăsime, Dieta cu indice glicemic scazut

Indicele glicemic Clasificarea alimentelor si bauturilor, in functie de indicele lor glicemic se bazeaza pe modul in care acesta afecteaza nivelul de zahar din sange. Alimentele detin un scor de la 0 laiar lista contine doar alimente care contin carbohidrati, intrucat acestea sunt cele care influenteaza zaharul din sange. In functie de indicele glicemic, alimentele pot fi clasificate in mai multe categorii: - alimente cu indice glicemic ridicat 70 sau mai mare - exemplele includ: orez alb, orez brun, paine alba, cartof copt fara coaja, pepene verdeetc. Specialistii considera ca alimentele si bauturile care au un scor mare al indicelui glicemic sunt rapid digerate de organism.

Punctul Dieta cu indice glicemic mic IG scăzut se bazează pe conceptul de nutritie cu alimente care au indice glicemic IG scazut. Studiile au arătat că dieta cu indice glicemic mic IG scăzut poate duce la pierderea în greutate, reducea nivelul glicemiei și scade riscul de CV și DZ tip 2.

Meniu de navigare

Ce este indicele glicemic IG? Carbohidrații se găsesc în pâine, cereale, fructe, legume și produse lactate. Sunt o parte esențială a unei diete sănătoase. Când mănânci orice tip de carbohidrati, sistemul tău digestiv îi descompune în zaharuri simple care intră în fluxul sanguin. Nu toti carbohidrații sunt la fel, deoarece diferite tipuri au efecte unice asupra glicemiei.

  • Tipul dietei și principiile sale[ modificare modificare sursă ] Dieta Montignac este un regim de slăbit ce se bazează pe disocierea alimentelor in funcție de Indicele Glicemic pe care acestea îl au.
  • "Значит, что-то не сложилось, - подумала .
  • Pierdere în greutate spencer

Indicele glicemic IG este un sistem de măsurare care clasează alimentele în funcție de efectul lor asupra nivelului de zahăr din sânge. A fost creat la începutul anilor de către Dr. David Jenkins, profesor canadian.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg. În articolul nostru veți citi despre cele8 mituri despre de pierderea în greutate, dietă și antrenament, care se bazează pe cercetărileși pe afirmaţiile experților.

Ratele la care diferitele alimente cresc nivelul de zahăr din sânge sunt clasificate în comparație cu absorbția a 50 de grame de glucoză pură. Glicemia pură este utilizată ca aliment de referință și are o valoare IG de Cele trei calificative ale IG sunt: Scăzut: 55 sau mai puțin Mediu: 56—69 Mare: 70 sau mai mult Alegerea ideală sunt alimentele cu o valoare scăzută a IG.

Sunt digerate și absorbite lent, ceea ce determină o creștere mai lentă și mai mică a nivelului de zahăr din sânge.

cel mai bun mod de a pierde în greutate pentru bărbați de ce nu aderall ma face sa slabesc

Pe de altă parte, alimentele cu o valoare ridicată a IG urilor ar trebui limitate. Sunt digerate și absorbite rapid, ceea ce duce la o creștere rapidă și scădere a nivelului de zahăr din sânge. Prin urmare, alimentele fără carbohidrați nu vor fi găsite pe listele IG. Printre aceste alimente se numără: vită, pui, peşte, ouă, ierburi, condimente Factorii care afectează IGal unui aliment O serie de factori pot influența valoarea IG a unui aliment sau a unei mese, inclusiv: Tipul de zahăr pe care îl conține.

Există o concepție greșită conform căreia toate zaharurile au un IG mare.

IG-ul zahărului variază de la 23 la fructoză până la la maltoză. Prin urmare, IG-ul unui aliment depinde parțial de tipul de zahăr pe care îl conține.

pierderea în greutate de cădere în greutate nu va pierde in greutate pe perioada

Structura amidonului. Amidonul este un carbohidrat care cuprinde două molecule — amiloză și amilopectină. Amiloza este greu de digerat, în timp ce amilopectina este ușor digerată.

scădere în greutate la pudite arzătoarele de grăsime te fac să poți

Alimentele cu un conținut mai mare de amiloză vor avea un IG mai mic. Metodele de prelucrare industrială. În general, cu cât este mai procesat un aliment, cu atât este mai mare IG. Compoziția nutrienților. Tehnicile de pregătire și gătit pot afecta și IG. În general, cu cât un aliment este gătit mai mult, cu atât zaharurile sale vor fi mai rapid digerate și absorbite, crescând IG.

Fructele necoapte conțin carbohidrați complecsi care se descompun în zaharuri pe măsură ce fructele se coacă. Cu cât fructele sunt mai coapte, cu atât este mai mare IG. De exemplu, o banană puțin coaptă are unIG de 30, în timp ce o banană foarte coaptă are o IG de Cantitatea de carbohidrati este de asemenea importanta.

  • Изображение немедленно прекратилось, и существо принялось втягивать свои нити.
  • Яркое и новое.
  • Pierderea în greutate maximă în lună

Rata cu care alimentele cresc nivelul de zahăr din sânge depinde de trei factori: tipurile de carbohidrați pe care le conțin, compoziția lor de nutrienți și cantitatea pe care o consumi.

Cu toate acestea, IG este o măsură relativă care nu ține cont de cantitatea de mâncare consumată.

Grasimile complexe sunt mai greu de procesat pentru organism decât de carbohidrații simpli?

Pentru a rezolva acest lucru, s-a dezvoltat încărcarea glicemică GL. GL este o măsură a modului în care un carbohidrat afectează nivelul de zahăr din sânge, ținând cont atât de tipul IG cât și de cantitatea grame pe porție.

La fel ca IG, GL are trei clasificări: Scăzut: 10 sau mai puțin Mediu: 11—19 Ridicat: 20 sau mai mult Dieta IGscăzută și diabetul zaharat Diabetul este o boală complexă care afectează milioane de oameni în întreaga lume. Cei care au diabet nu sunt capabili să proceseze zaharurile în mod eficient, ceea ce poate îngreuna menținerea nivelului normal al glicemiei.

pot sa mananc normal si sa slabesc arsura normala a grasimilor

Cu toate acestea, un bun control al zahărului din sânge ajută la prevenirea și întârzierea apariției de complicații, inclusiv boli de inimă, accident vascular cerebral și afectarea nervilor și rinichilor.

O serie de studii sugerează că dietele cu IG scăzut reduc nivelul de indice glicemic pierdere de grăsime din sânge la persoanele cu diabet zaharat.

cum să slăbești, dar să păstrezi curbele pierderea de grăsime somatropină

Alte beneficii Studiile au arătat că dieta scăzută de IGpoate avea și alte beneficii pentru sănătate: Niveluri de colesterol îmbunătățite. Colesterolul LDL este, de asemenea, asociat cu un risc crescut de boli de inimă și accident vascular cerebral. Te poate ajuta să slăbești.

Unele indice glicemic pierdere de grăsime sugerează că dietele cu IG scăzute pot favoriza pierderea de grăsime.

lista de carbohidrați simplă față de complexul de carbohidrați

Poate reduce riscul de cancer. Unele studii sugerează că persoanele care consumă diete bogate în GI sunt mai susceptibile să dezvolte anumite tipuri de cancer, inclusiv cancer endometrial, colorectal și de sân, în comparație cu persoanele din dietele cu IG scăzute Poate reduce riscul de boli de inimă.

Cercetări recente au asociat puternic dietele cu GI și GL cu un risc crescut de boli de inimă.