Calculator de grăsime corporală Obțineți un procent instantaneu al grăsimii corporale

În primul rând pierdeți grăsimea corporală, Cum să pierzi grăsimea corporală (femei) | f11.ro

Pagina principala » Fitness » Calculator de grăsime corporală Obțineți un procent instantaneu al grăsimii corporale Calculator de grăsime corporală Obțineți un procent instantaneu al grăsimii corporale Există modalități diferite de a măsura procentajul de grăsime corporală.

Trebuie să scap de greutate?

Utilizarea unui calculator simplu pentru grăsimi corporale este cea mai simplă metodă, deoarece nu necesită unelte speciale sau întâlniri lungi cu un specialist. Veți avea nevoie de o măsurătoare de bandă de bază și aproximativ cinci minute pentru a strânge toate datele de care aveți nevoie pentru a obține o măsurare a grăsimii corporale instantanee.

Cum să-ți Monitorizezi Compoziția Corporală

Când să luați măsurători Pentru a obține rezultatul cel mai precis, veți dori să efectuați măsurătorile în primul rând dimineața. Greutatea dvs. Ce să utilizați După ce vă cântăriți, va trebui să efectuați măsurători corporale. Utilizați o bandă moale, flexibilă din cârpă sau fibră de sticlă pentru a aduna cifrele. Nu utilizați o bandă care este elastică.

cum să maximizezi pierderea de grăsime

Cum să luați măsurătorile Când măsurați circumferința fiecărei părți a corpului, banda trebuie să se simtă suficient de fermă împotriva pielii, astfel încât să rămână în poziție, dar nu atât de strânsă încât să provoace o indentare. Puteți utiliza unități în engleză sau în unități metrice. Măsurătorile pentru bărbați și femei sunt puțin diferite.

Utilizați o scală digitală dacă este posibil. Circumferinta taliei. Luați măsurarea la cea mai mare parte a burții, de obicei chiar la nivelul ombilicului butonul buric.

  • Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.
  • Procentul de grăsime corporală. Compoziția corpului
  • Procentul de grasime corporala si daca ar trebui sa scapi de greutate
  • Aflați cum să vă pierdeți grăsimea corporală fără să pierdeți masa musculară valoroasă În primul rând, este extrem de important să înțelegeți că pierderea în greutate și pierderea de grăsime sunt două lucruri diferite.

Asigurați-vă că măsurarea benzii rămâne la nivelul podelei. Nu țineți respirația sau nu sugeți pentru a obține măsurătorile.

Cum se determină procentul de grăsime corporală: cu cât este mai simplu cu atât mai bine

Circumferința încheieturii. Măsurați în jurul celei mai mici părți a încheieturii mâinii. Este posibil să aveți nevoie de un partener pentru a ajuta la această măsurătoare deoarece este greu de măsurat cu o singură mână. Piele de șold. Măsurați în jurul celei mai mari părți a șoldurilor, de obicei la extensia posterioară a gluteleilor locul în care fundul se extinde înapoi.

Circumferinta antebratului. Măsurați-vă la cea mai largă parte a brațului de sub cot. Va fi mai ușor să aveți un partener pentru a obține această măsură. Păstrați-vă brațul relaxat în timpul măsurătorilor și lăsați-l să se agațe de-a lungul corpului dvs. După ce ați adunat numerele, introduceți datele pentru a calcula procentajul de grăsimi corporale. Categoriile procentului de grăsimi corporale Acum, că aveți numărul dvs.

ciocanul și dalta rezultă scădere în greutate

Rețineți că aceste categorii se bazează pe normele privind grăsimile corporale și poate să nu fie un indicator al nivelului dvs. Potrivit ACE, o persoana de sanatate generala si alegeri de în primul rând pierdeți grăsimea corporală de viata ar trebui sa fie luate in considerare inainte de a lua o decizie cu privire la daca procentul lor grasime corporala este acceptabil sau în primul rând pierdeți grăsimea corporală.

Legături cu riscurile bolilor ACE constată că există un număr mare de dovezi care confirmă un risc crescut de boală cronică și boală pentru bărbații cu un procent de grăsime corporală mai mare de 25 și pentru femeile cu un procent de grăsime corporală de peste 32 de ani.

Există alte măsurători care vă pot ajuta să evaluați riscul pentru afecțiuni cum ar fi bolile cardiovasculare. Dacă grăsimea corporală este prea mare în funcție de calculator, adresați-vă medicului dumneavoastră despre diferitele instrumente pe care le puteți utiliza pentru în primul rând pierdeți grăsimea corporală vă măsura riscurile pentru sănătate. Unul dintre cele mai populare instrumente de evaluare este indicele de masă corporală IMC.

IMC este un număr care este folosit pentru a evalua dimensiunea corpului. Nu este un procent de grăsime corporală, ci mai degrabă un scor general care vă ajută să determinați dacă greutatea dumneavoastră se încadrează într-o gamă sănătoasă. Numărul este calculat folosind greutatea și înălțimea.

Posturi Populare

Dacă transportați prea multă greutate pentru înălțimea dvs. Indicele de masă corporală este pur și simplu un instrument care vă pune într-o categorie bazată pe greutate, nu este conceput pentru a fi un instrument de diagnostic precis pentru determinarea sănătății.

De ce măsurați procentajul de grăsime corporală? Indiferent dacă v-ați plăcut rezultatul sau nu, vă puteți întreba de ce contează procentul de grăsime corporală. De fapt, dacă obiectivul dvs. Dar procentul de grăsime corporală vă spune mult mai mult decât scala. Când încercați să scăpați, creșteți sănătatea sau creșteți nivelul de fitness, gras pierderea ar trebui să fie obiectivul dvs. Vreți să păstrați masa slabă, sau masa fără grăsimi, pe care corpul dumneavoastră are nevoie.

Aceasta include oase, sânge, țesut conjunctiv, organe și mușchi. Pierderea musculara apare uneori atunci cand pierdeti in greutate, dar nu este tipul de pierdere in greutate pe care o cautati. Vreți să vă mențineți masa musculară pentru că vă ajută organismul să funcționeze și să funcționeze mai eficient, crește metabolismul și conferă cadrului dvs.

Prin măsurarea modificărilor procentului de grăsime corporală, în primul rând pierdeți grăsimea corporală spune cât de bine în primul rând pierdeți în primul rând pierdeți grăsimea corporală corporală dvs. Mai multe modalități de măsurare a procentului de grăsimi corporale Există multe modalități diferite de a măsura compoziția corpului sau cantitatea de grăsime și masa slabă pe corpul dumneavoastră.

slăbire uniformă de scrub

Utilizarea unui calculator pentru grăsimi corporale este doar una dintre ele. Nu fiecare metodă este potrivită pentru toată lumea. De exemplu, o persoană care nu este confortabilă să fie scufundată în apă nu ar trebui să încerce cântărirea hidrostatică.

Fiecare metodă are și argumente pro și contra. Calculator de grăsime corporală Când introduceți măsurători corporale într-un calculator de grăsimi corporale, cum este cel de mai sus, instrumentul utilizează o formulă specifică pentru a estima procentajul de grăsime. Formula este ușor diferită pentru bărbați și femei.

  1. O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru.
  2. Seolhyun înainte de pierderea în greutate
  3. Home Dupa cum se observa si din poza articolului, avem doua exemple de analiza a compozitiei corporale la persoane diferite ca si procentaj intre masa musculara si cea adipoasa.
  4. Cum să pierzi grăsimea corporală (femei) | f11.ro
  5. COMPOZITIE CORPORALA SAU KILOGRAME? | ALEX MARCU FITNESS
  6. Pagina principala » Gestionarea greutății » Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală Deși s-ar putea să fiți tentat să încercați o dietă accidentală pentru a pierde în greutate rapid, probabil că nu veți obține rezultatele dorite.

Calculatorul de grăsimi corporale nu este cel mai precis mod de măsurare a procentului de grăsimi corporale, dar pentru că este cel mai simplu sistem de utilizat, este posibil să îl puteți utiliza mai des. Dacă măsurați în același timp în fiecare zi și utilizați aceleași instrumente aceeași măsură de bandă și același calculator onlineeste posibil să vedeți tendințe importante în progresul dvs.

Trebuie să scap de greutate?

Măsurători ale calității pielii Unele calculatoare de grăsimi corporale utilizează măsurători skinfold în locul măsurătorilor circumferinței corpului pentru a estima procentajul de grăsime corporală. Aveți posibilitatea să achiziționați etriere piele pentru a le folosi la domiciliu sau puteți angaja un profesionist calificat pentru a le folosi într-un cadru medical sau de gimnastică. Etrierii de piele prinde o porțiune din corp pentru a estima nivelurile de grăsime.

Această metodă poate fi mai exactă decât calculatorul cu măsurători corporale, dar precizia depinde complet de nivelul de calificare al persoanei care utilizează etrierele. Impedanță bioelectrică BIA Balantele la domiciliu, scalele de calitate în sală de gimnastică și dispozitivele din biroul furnizorului de servicii medicale pot utiliza impedanța bioelectrică pentru a estima grăsimea corporală.

Pur și simplu, dispozitivul trimite un semnal electric inofensiv, complet lipsit de durere, prin corpul dvs. Obțineți în primul rând pierdeți grăsimea corporală procentaj rapid și instantaneu al procentului de grăsimi corporale.

După aceea, programul face calculele și vă oferă numărul dorit. Totul este extrem de ușor, dar nu am recomanda să ai încredere într-o astfel de metodă: aici din nou nu sunt luate în considerare caracteristicile corpului tău, ceea ce duce la o denaturare a rezultatului dorit.

În timp ce această metodă este convenabilă, anumiți factori, cum ar fi nivelul de hidratare, pot influența acuratețea rezultatului. Scanarea DeXA Acest scaner pentru întregul corp devine rapid standardul de aur pentru măsurarea grăsimii corporale.

Cu toate acestea, unul dintre principalele motive pentru care este corect este că testul este în general efectuat într-un cadru medical cu tehnicieni cu înaltă calificare.

Testul este adesea foarte scump și poate să nu fie disponibil în toate zonele. Cântărirea hidrostatică Această metodă de submersie a fost recunoscută de mult timp ca cea mai exactă metodă de măsurare a procentului de grăsime corporală. Cu toate acestea, este necesar ca subiectul să se imerseze complet într-un rezervor de apă și să-și țină respirația. Pentru mulți, aceasta este o provocare. De asemenea, poate fi dificil să găsiți locații pentru a efectua testul.

Există alte metode de măsurare a grăsimii corporale, dar cele mai frecvente sunt enumerate mai sus. Dacă intenționați să vă măsurați în mod regulat grăsimea corporală, ar trebui să utilizați aceeași metodă de fiecare dată pentru a obține cele mai exacte date. Cum de a reduce grăsimea corporală Acum că știți procentajul de grăsime din corp, sunteți inspirat să vă reduceți numărul?

Metoda este o ecuație simplă: arde mai multe calorii decât mănânci.

Ce se poate face cu adevărat

Dar asta nu înseamnă că procesul este ușor. Reducerea grăsimii corporale înseamnă a face schimbări în toate domeniile vieții, nu doar în modul în care mâncați și exercitați.

Reducerea grăsimii corporale nu ar trebui să fie obiectivul pentru toată lumea. Dacă intrăți în categoria grăsimilor esențiale sau chiar în categoria sportivilor, vă recomandăm să câștigați în greutate și trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a lua o decizie. De asemenea, știți că aceste numere nu se aplică femeilor însărcinate - nu trebuie să încercați să pierdeți în greutate în timpul sarcinii.

Puteți, de asemenea, să doriți să discutați cu furnizorul dvs. Acestea sunt zonele pe care ați putea dori să le concentrați dacă reducerea grăsimii este potrivită pentru dumneavoastră: Dieta ta Cât de mult mâncați este un factor imens în pierderea sau obținerea de grăsime corporală.

Fresh articles

Puteți să urmați întotdeauna o dietă populară, dar, în general, dieta de tip fad nu funcționează. Ce face munca este de a face mici modificări, cum ar fi: Reduceți dimensiunile porțiunilor. Mâncați mese mai mici mai frecvent pe parcursul zilei și evitați sări peste micul dejun. Mănâncă o mulțime de fructe și legume pentru a vă umple și a vă oferi nutrienții de care aveți nevoie. Mănâncă mai multe fibre. Fibrele vă umple astfel încât să nu aveți loc pentru alimente mai puțin sănătoase. Evitați băuturile dulci și mâncarea nesănătoasă.

Limitați cât de mult consumați alcool. Programul dvs. Asigurați-vă că includeți o antrenament cu interval de intensitate mare în programul dvs. De asemenea, trebuie să includeți antrenamente moderate și ușoare. Programul tau de formare Oamenii se concentrează adesea pe cardio pentru scăderea în greutate, dar adăugarea de mușchi mai mult vă va ajuta să ardeți mai mult grăsime. Musculatura este mai activă din punct de vedere metabolic decât grăsimea, deci cu cât mai mult aveți, cu atât mai multe calorii ardeți toată ziua.

Crash Diet Characteristics

Doar de câteva ori pe săptămână este tot ce aveți nevoie pentru a adăuga țesut muscular slab și arde mai multă grăsime. Factori de stil de viață Urmărirea nivelurilor dvs. Îngrijirea dvs.