Obiceiuri care iti saboteaza pierderea in greutate

Obiceiuri de succes în pierderea în greutate. Related Content

Pagina principala » motivaţie » 4 secrete pentru pierderea in greutate de succes 4 secrete pentru pierderea in greutate de succes Dacă te uiți la procesul de pierdere în greutate, se pare că nu este un brainer, nu-i așa? Mâncați mai puțin, exercițiați mai mult și urmăriți că lirații se topesc. Este un concept atât de simplu. De fapt, în cazul în care considerați că hype pus acolo de unele carti dieta, reviste și spoturi de informare, poate părea ca pierderea in greutate rapid este doar o dieta sau un gadget departe

Un nou studiu constată că trei obiceiuri sunt esențiale pentru pierderea în greutate și controlul susținut al greutății. Femeile din studiu care au avut cel mai mare succes în pierderea în greutate au urmărit aportul alimentar într-un jurnal, nu au sărit mesele și au evitat să mănânce, în special pentru prânz.

Studiul nostru a fost unic prin faptul că a analizat o serie mare de comportamente de pierdere în greutate pentru a vedea ce a funcționat și ce nu, a spus cercetătorul de studiu Dr. Printre femeile din studiu, care aveau vârste cuprinse între 50 și 75 de ani, cele care au cultivat fiecare din aceste obiceiuri au pierdut cu cinci până la opt kilograme mai mult decât femeile care nu s-au angajat în aceste practici. Anne N. Thorndike, de obiceiuri de succes în pierderea în greutate Harvard Școala medicală, care nu a fost implicată în studiu.

Fresh articles

Thorndike a spus că nu a fost surprinsă de cele trei obiceiuri care au dus la cel mai mare succes. Trei reguli simple?

obiceiuri de succes în pierderea în greutate cum se folosește pierderea în greutate 4

McTiernan si colegii sai au urmarit obiceiurile a de femei care au luat parte au fost la studiul mai mare de Nutritie si Exercitiu pentru Femei.

La începutul studiului, vârsta medie a participanților a fost de 58 de ani, iar indicele lor de masă corporală medie IMC a fost de 31,3.

Linia de jos Indiferent care sunt obiectivele dvs.

Persoanele cu IMC de 30 sau mai mari sunt considerate obeze. În timpul studiului pe tot parcursul anului, participanții au pierdut, în medie, 10,7 la sută din greutatea lor corporală.

obiceiuri de succes în pierderea în greutate murele ard grasimile

Cercetătorii au descoperit că femeile care păstrau jurnalele de hrană harnice au pierdut cu încă șase kilograme decât cele care nu țineau un jurnal alimentar. De asemenea, studiul a constatat că femeile care au mâncat constant trei mese zilnic au pierdut aproape încă opt kilograme, în comparație cu cele care au raportat sărituri. Cercetătorii au spus că persoanele care sări peste mese sunt înfometate de următoarea masă și sunt supraalimentate.

  1. Slabire youngevity
  2. Ingrijitor pierdere in greutate
  3. Multe diete, programe de antrenament intens și planuri de detoxifiere sunt adesea o configurație pentru eșec.

Mâncarea meselor în restaurant poate duce la lipsa controlului asupra aportului de calorii. Femeile care au mâncat prânzul în afara casei lor cel puțin o dată pe săptămână au pierdut în medie cinci kilograme mai puține, în comparație cu cele care au mâncat mai rar.

obiceiuri de succes în pierderea în greutate organizator de slabire

Cu cât au mâncat mai multe mese, în special prânzurile, cu atât au pierdut greutatea femeilor. Și mâncarea rapidă nu poate fi învinovățită, potrivit studiului, deoarece doar 10 la sută dintre participanți au raportat frecventarea cea mai mare pierdere în greutate pe săptămână fast-food.

obiceiuri de succes în pierderea în greutate bsh body subtire

Aceasta a fost foarte dificil de făcut în restaurantele în care nu puteți spune întotdeauna câte calorii sunt în masa dvs. Abordarea adoptată în studiu a permis cercetătorilor să identifice comportamentele asociate cu succesul pe termen lung, a declarat James O.

Hill, profesor la Universitatea din Colorado și director al Centrului de Cercetare Obezitate pentru Nutriție din Colorado, care nu a fost implicat în cercetare.

obiceiuri de succes în pierderea în greutate cum să scadă în greutate într-o săptămână

Atât Hill, cât și Thorndike au spus că rezultatele nu sunt limitate la femeile aflate în postmenopauză supraponderale, ci se aplică și populației generale. Caloriile totale sunt mai importante decât tipul de calorii? Studiile, inclusiv aceasta, arată în mod constant că concentrarea pe restricționarea numărului total de calorii consumate dă rezultate mai bune la pierderea în greutate decât urmarea oricărei diete bazate pe tipuri de alimente, cum ar fi dietele cu conținut scăzut de grăsimi sau cu conținut redus de carbohidrați.

obiceiuri de succes în pierderea în greutate pete albe pe pierderea în greutate a unghiilor

Dar un studiu publicat în iunie în Jurnalul Asociației Medicale Americane a zguduit această idee, sugerând că o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați are ca rezultat o pierdere în greutate mai eficientă, comparativ cu o dietă cu conținut scăzut de grăsimi.

McTiernan a remarcat însă că, în cadrul acelui studiu, participanții au rămas la o anumită dietă doar o lună. Thorndike a fost de acord. În cele din urmă, McTiernan a spus că crede că fiecare persoană trebuie să găsească un sistem de reducere a caloriilor care să funcționeze cel mai bine pentru el sau ea.

Povesti de succes in pierderea in greutate - Greutate sanatoasa

Experții au mai spus că exercițiile fizice sunt o parte importantă a oricărui plan pe termen lung pentru a evita creșterea în greutate. Noul studiu este publicat astăzi 13 iulie în Jurnalul Academiei de Nutriție și Dietetică.

  • Scott; Revizuit de Richard N.
  • Cea mai mare greutate de pierdut într-o lună
  • Solar se potrivește pierderii de grăsime
  • Nano arde grăsime

Da-l mai departe: Păstrarea unui obiceiuri de succes în pierderea în greutate alimentar, nu sărirea meselor și evitarea prânzurilor este probabil să vă ajute să slăbești. Descoperiri Științifice.