5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Obiective mici de pierdere în greutate

Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Indiferent dacă ați stabilit obiective pe termen scurt privind pierderea în greutate sau că ați fost angajați să beneficiați de o wellness pe termen lung, există modalități de a face dieta să funcționeze mai bine.

Și vestea bună este că durează doar 20 de minute din timpul tău. Efectuarea pierderii în greutate se întâmplă Obiective mici de pierdere în greutate privind scăderea în greutate au evidențiat faptul că stabilirea obiectivelor este unul dintre cei mai importanți obiective mici de pierdere în greutate în procesul de scădere în greutate. De ce?

obiective mici de pierdere în greutate

Deoarece stabilirea unor obiective pe termen scurt privind dieta oferă o foaie de parcurs pentru sănătatea și sănătatea pe termen lung. De exemplu, obiectivul dvs. Pierderea acestei cantități de greutate ar putea îmbunătăți sănătatea dumneavoastră și poate schimba calitatea vieții dumneavoastră. E interesant! Dar dacă pierdeți greutatea într-un ritm rezonabil, ar putea dura 6 luni până la un an pentru a vă atinge obiectivul.

Este greu să rămâi motivați atât de mult.

Pentru boli cronice legate de obezitate

Dar dacă stabiliți pe termen scurt obiective de pierdere în greutate pe termen lung, veți avea motive să sărbătoriți în timpul călătoriei. Aceste obiective mici de pierdere în greutate realizări vă ajută să vă mențineți motivat și vă reamintesc că sunteți capabil să ajungeți la linia de sosire.

Deci, cum stabiliți ambele obiective de pierdere în greutate pe termen lung și pe termen scurt? Dacă nu sunteți sigur cum să stabiliți un obiectiv de scădere în greutate sau să vă configurați planul de dietă, utilizați această listă pe baza cercetărilor recente pentru a configura un program care funcționează.

Obiectivele pe care le-ați stabilit ar trebui să satisfacă nevoile dvs. Nu vă răsturnați cu anunțurile exagerate pentru programe populare de dietă, care sunt puțin probabil să funcționeze.

GREUTATE | SFATURI PENTRU A SLABI SANATOS (Noiembrie 2020).

Pentru majoritatea oamenilor, aceste programe nu sunt sănătoase sau realiste. Pierderea unui maxim de lire sterline pe săptămână prin dietă și exerciții fizice este considerată rezonabilă.

  1. Shrek pierde in greutate
  2. Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate miercuri, 4 ianuarie Cand vine vorba de pierderea din greutate, sunt cateva elemente cheie pe care trebuie sa le iei in considerare.
  3. Cuplul de 800 de kilograme pierde în greutate
  4. Soțul meu crede că ar trebui să slăbesc
  5. Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate | Despreculturism
  6. Ce este o pierdere sănătoasă în greutate? | Construct Expo-Antreprenor
  7. WhatsApp Este normal pentru oricine încearcă să piardă în greutate să vrea să-l piardă foarte repede.

Dar puteți alege să setați un obiectiv mai personalizat. Cercetătorii de la Universitatea din Washington au descoperit că uneori dieterii nu le plac standardele stricte stabilite de multe planuri de scădere în greutate. Alegeți un plan și efectuați ajustări în funcție de stilul de viață și de preferințele dvs.

Înainte de a investi orice moment sau bani întrebați-vă întrebări-cheie despre ceea ce sperați să realizați. Pe termen lung, această investiție suplimentară vă va ajuta să rămâneți la curent și să abordați provocările comune de pierdere în greutate pe măsură ce acestea apar.

Obțineți ajutor specializat. Obiectivele stabilite cu ajutorul unui expert sunt mult mai probabil să aibă succes.

Barierele la pierderea în greutate pot fi mari și provocatoare pentru a face față sau pot fi mai mici și ușor de evitat cu planificarea și pregătirea. Studiile au arătat că identificarea barierelor sau a obstacolelor în calea pierderii în greutate înainte de a pierde în greutate poate ajuta la prevenirea pierderii în greutate și a eșecului timpuriu într-un program de dietă sau scădere în greutate. Pentru a vă ajuta să vă identificați obstacolele personale în ceea ce privește pierderea în greutate, petreceți o scurtă perioadă de jurnalizare și elaborați modalități de a gestiona și a obține în jurul acestor blocuri frustrante. Cu cât petreceți mai mult timp cu identificarea barierelor, cu atât veți avea mai mult succes cu pierderea în greutate.

Un studiu efectuat la Universitatea din California a constatat că atunci când pacienților li sa oferit ajutor în stabilirea și monitorizarea obiectivelor în cabinetul medicului, aceștia au avut mai mult succes în atingerea acestor obiective. Și studii similare au arătat că și alte tipuri de practicanți pot ajuta.

În alegerea unui expert pentru a lucra cu, încercați să găsiți pe cineva care poate fi implicat pe durata procesului de scădere în greutate. Astfel vă pot ajuta să vă monitorizați progresul și să oferiți feedback.

Introducere în scăderea în greutate

Din acest motiv, un medic poate să nu fie întotdeauna cea mai bună sursă de colaborare. Luați în considerare alți furnizori non-clinici. Acestea pot include un antrenor personal, un dietetician înregistrat sau un antrenor de pierdere în greutate. Dacă nu aveți acces la un expert profesionist, vă recomandăm să vă conectați online cu alții. Efectuați obiectivele de scădere în greutate măsurabile.

obiective mici de pierdere în greutate

În sfatul lor față de noi exerciții, Consiliul American pentru Exerciții recomandă stabilirea unor obiective măsurabile. Aceasta înseamnă că, atunci când vă stabiliți planul de dietă, decideți cum veți măsura progresul dvs.

Introducere în scăderea în greutate Indiferent dacă obiectivele de pierdere în greutate implică încercarea de a pierde 5 kilograme sau mai mult de 50, aceleași principii determină cât de mult vă pierdeți greutatea și cât de repede se va produce pierderea în greutate. Amintirea urmatoarelor sugestii simple de dieta sanatoasa si punerea lor in practica poate duce la reducerea greutatii fara ajutorul unor planuri speciale de dieta, programe de slabire, carti de fitness sau medicamente. Greutatea corporală este determinată de cantitatea de energie pe care o luăm ca hrană și de cantitatea de energie pe care o consumăm în activitățile din zilele noastre. Energia este măsurată în calorii. Metabolismul este suma tuturor proceselor chimice din corp care susțin viața.

Cântărirea pe scară este probabil cea mai ușoară metodă de măsurare a progresului pierderii în greutate atâta timp cât vă cântărește în mod corespunzător. Dar amintiți-vă că există și alte modalități de a vă evalua greutatea.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate

Atât măsurătorile IMC cât și grăsimile corporale oferă modalități diferite de evaluare a compoziției corpului dumneavoastră. IMC este ușor de măsurat și oferă un bun indicator al modului în care greutatea dumneavoastră afectează sănătatea dumneavoastră.

Scrieți și postați obiective pe termen scurt și scurt.

obiective mici de pierdere în greutate

Într-un studiu publicat despre stabilirea obiectivelor, cercetătorii din Marea Britanie au confirmat că obiectivele de succes trebuie să fie ambițioase. Pe de altă parte, Consiliul American privind Exercitarea reamintește exercițiilor obiective mici de pierdere în greutate că obiectivele de succes în ceea ce privește pierderea în greutate ar trebui să fie atinse. Deci, cum stabiliți un obiectiv care pare să fie capabil și provocator în același timp?

Răspunsul este acela de a scrie ambele obiective pe termen lung care sunt mai dificile și obiective pe termen scurt, care sunt puțin mai ușoare.

Obiectivele pe termen scurt acționează ca pietre de trecere spre obiectivul mai mare. În studiul Marii Britanii, cercetătorii au subliniat că sunt importante "pași incrementali care duc la realizări progresive".

Related Content

Prin definirea acestor obiective multiple de pierdere în greutate, vă veți stabili pentru succes. Odată ce golurile sunt scrise, postați-le într-un loc unde le vedeți în fiecare zi pentru a vă reaminti angajamentul. Creați termene limită pentru obiectivele dvs.

Obiectivele sunt mai reușite atunci când se atașează un termen limită clar.

obiective mici de pierdere în greutate

Aceste termene trebuie să fie atașate atît pe termen scurt, cît și pe termen lung și pot servi ca mementouri pentru a vă măsura progresul în procesul de atingere a obiectivului dvs. Pentru mulți, o structură de șapte zile funcționează bine pentru obiectivele pe termen scurt.

Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate

Acest lucru oferă un start nou în fiecare săptămână duminică sau luni. Dar nu uitați să vă personalizați obiectivele și să utilizați un interval de timp care să funcționeze pentru dvs. Setarea obiectivului poate părea o sarcină banală, dar poate fi un factor-cheie în succesul planului dumneavoastră de dietă. Pe măsură ce treceți prin procesul de scădere în greutate, obiectivele bine concepute vă vor ajuta să rămâneți pe drumul cel bun.

Iar odată ce ați pierdut greutatea, aptitudinile bune de stabilire a obiectivelor vin la îndemână în timpul procesului de gestionare a greutății. În această etapă, veți descoperi că continuarea setării și atingerii obiectivelor vă va menține încrederea înaltă.

obiective mici de pierdere în greutate

Andrew K. Volumul 9, numărul 2, Reabilitarea clinică aprilie vol. Darren A. DeWalt, Terry C. Davis, Andrea S. Wallace, Hilary K.

Arnold, Janet Freburger, Dean Schillinger. Setarea obiectivului în auto-managementul diabetului: luarea pașilor pentru succesul copilului. Related Content.