RELATED ARTICLES

Pierd in greutate, dar nu in grasime, CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC? | Domyos by Decathlon

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg. În articolul nostru veți citi despre cele8 mituri despre de pierderea în greutate, dietă și antrenament, care se bazează pe cercetărileși pe afirmaţiile pierd in greutate.

Exerciţiile care nu sunt urmate de febră musculară, nu sunt eficiente Febra musculară este, practic,inflamația și pierd in greutate chimic al organismului după o activitate fizică solicitantă.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Uneori, apare imediat după antrenament, alteori în zile. Nu rămâneţi surprinşi, dacă vă treziţi fără dureri a doua zi după antrenament. Inflamația musculară nu este o regulă, unii sportivi olimpici nu au simţit febra musculară câțiva ani la rând.

Prin urmare, nu credeți în opiniile conform cărora, dacă nu simțiți febra musculară după antrenament, nu v-ați antrenat suficient. Inflamația musculară nu este un indicator al arderii de grăsimi, al creșterii musculare sau al unui antrenament eficient.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Îmbunătățirea formei și arderea grăsimilor se manifestă prinforță mai mare, rezistență și prin schimbarea corpului. Evaluarea eficienței antrenamentului după febra musculară nu are sens, eficiența antrenamentului o cunoașteți cel mai bine în timpul antrenamentului. Cu siguranță, aţi auzit câteva teorii și sfaturi despre cum să scapați de febra musculară cât mai repede.

pierd in greutate, dar nu in grasime pierdere in greutate mangalore

Eliminarea inflamației musculare este subiectul multor cercetări, îna fost realizată o analiză a 35 de studii asupra tratamentului febrei musculare. Scopul acestei cercetări a fost să studieze efectele masajului, crioterapiei tratamentul la recestretching-ului și al antrenamentului ușor. Dar nu in grasime au arătat că doar masajul areefect asupra regenerării musculare, însă are un efect atât de mic, încât nu are nicio semnificație clinică.

Dacă vă interesează terapia la rece, un studiu din a cercetat importanța dușului cuapă rece pentru a scăpa de febra musculară. Conform rezultatelor, efectul este mic, însă este mai bine decât să nu faceți nimic. Pierd in greutate mai bun efect a fost observat după o baie de minute în apă de °C. Vreţi să scăpaţi de febra musculară, dar dușul cu apă rece nu vă place? Pentru mai multe informații, citiți articolul nostru— 8 metode pentru o recuperare rapidă după antrenament.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Trebuie să luați micul dejun Să nu credeți în ideea că, micul dejun este necesar pentru a pierde în greutate. Un studiu din a cercetat impactul micului dejun asupra pierderii în greutate și a constatat că, nu are niciun efect asupra pierderii în greutate. Nicio schimbare semnificativă nu a fost găsită la cei de participanți dintr-un total de persoane.

Un alt mit legat de micul dejun susține faptul că, poate activametabolismul, iar omiterea micului dejun duce la senzația dar nu in grasime foame, crampe și creștere în greutate. Micul dejun nu are, în general, niciun efect asupra greutății corporale, dar fiecare organism este unic. Crampele și starea de foamesunt o reacție a organismului, cândstomacul este gol și dar nu in grasime ați mâncat de mult timp.

Cum arde 1 kg de grăsime pe zi

Nu există sfaturi universale, însă oalimentaţie regulată și echilibrată este cheia Pierderea în greutate în rezultatele unei luni și a greutății optime. Este un mod flexibil dar nu in grasime a mânca, care vă ajută să slăbiţi fără restricții semnificative în alimentație. În timpul slăbirii, trebuie să excludeți toți carbohidrații Corpul uman primește din alimentaţie trei macronutrienți de bază — proteine, grăsimi și carbohidrați.

Carbohidrații sunt o sursă importantă de energie pentru funcționarea zilnică, însăconsumul lor excesiv poate duce la creșterea în greutate. Dacă consumaţi mai mulți carbohidrați decât are corpul nevoie, excesul este depozitat în celule, sub formă de glicogen, iar restul este transformat în grăsimi.

pierd in greutate, dar nu in grasime pierdere în greutate de camping

În cazul carbohidraților, este necesar să știți că se distingdouă tipuri de bază[17]: Carbohidrați complecși — se găsesc în alimentele ce conțin cereale integrale, în fructe, legume sau leguminoase.

Acest tip de carbohidrați este mai sănătos, conține minerale, vitamine, fibre, care sunt și mult mai dar nu in grasime. Moleculele complexe de carbohidrați au un lanț mai lung și includ monozaride, dizaharide și polizaharide. Carbohidrați simpli — numiţi și zaharuri, sunt compuşi din una sau două molecule. Este o sursă de energie rapidă, însă la fel de rapid veți simţi și senzația de foame. Se regăsesc, de exemplu, în dulciuri, zahăr sau în pâinea albă.

Carbohidrații sunt considerați principala cauză a obezității şi în ultimii ani, au pierd in greutate dezvoltate mai multe diete, care sunt construite pelimitarea aportului de carbohidrați. Printre cele mai cunoscute se numără[9] [13]: Dieta Ketogenică— conținut ridicat de grăsimi, cantitate scăzută de proteine și carbohidrați Dieta Atkins — cantitate ridicată de proteine și grăsimi, conținut scăzut de carbohidrați Dieta Paleo — conținut ridicat de proteine și grăsimi, conținut scăzut de carbohidrați Organismul își ia energia necesară din carbohidrați și grăsimi, iar dacă nu are carbohidrați, începe să transforme grăsimile în energie.

Pe lângă arderea grăsimilor, în cazul reducerii aportului de carbohidrați, în corpul uman au loc și alte procese, datorită cărora oamenii consideră acest tip de dietă ca fiind dar nu in grasime de succes.

Aceste diete recomandă alimentele cu un conținut mai mare de fibre și apă, ceea ce înseamnă că, au mai puține calorii și implicit se va reduce aportul caloric. Fără carbohidrați, limitați și producerea serotoninei, care susține, evident,pofta de mâncare. Nu în ultimul rând, aportulde proteine crește, iar proteinele sunt digerate în mai mult timp, deci senzația de sațietate va duramai mult. Dar asta nu înseamnă că trebuie excluşi în totalitate.

pierd in greutate, dar nu in grasime slabire plymouth ma

Mai degrabă, concentrați-vă pe carbohidrații complecşi și încercați să vă monitorizați aportul caloric total. Un studiu a examinat succesul dietelor bazate pe raportul de macronutrienți. Rezultatele indică clar că, aportul de calorii pierd in greutate crucial, și nu raportul dintre proteine, carbohidrați și grăsimi.

CUM SCAP DE GRĂSIME?

Comparația dintre oalimentaţie bogată și scăzută în carbohidrați timp de 6 și 12 săptămâni, a condus la același rezultat. Dacă doriți să pierdeți în greutate, încercați să reduceți aportul caloric total și să combinați acest lucru cu exercițiile fizice. Dietele pe termen scurt au ca rezultatpierderea îngreutatea pentru o anumită perioadă de timp, dar după terminarea lor există riscul efectului yo-yo.

Citiți articolul — Efectul yo-yo și cum poate fi prevenit. Cu cât transpiraţi mai mult, cu atât slăbiţi mai mult Mitul asociat cu transpiraţia și pierderea în greutate este asemănător cu mitul febrei musculare.

  • Comentarii nepoliticoase de pierdere în greutate
  • Modalități de a arde mai multă grăsime

Dacă nu transpirați suficient în timpul exercițiilor fizice, nu ardeți grăsimea, iar antrenamentul nu are sens. Acest mit este relativ răspândit, dar nu se bazează deloc pe adevăr. Transpirația este un proces de răcire a corpului uman, în timpul căruia, corpulîși menține temperatura șiîmpiedică supraîncălzirea.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate.

Mai multă transpirație în timpul activităților sportive, nu înseamnă automat,mai mult țesut adipos eliminat. Un studiu științific a respins această afirmație. În timpul sesiunii de antrenament de 90 de minute, femeile au ars doar de calorii, iar bărbații au ars de calorii. Slăbim și ardem grăsimile chiar și în timpul activităților în care transpirația nu este vizibilă, precum înotsau antrenamentele din timpul ierniila temperaturi scăzute.

Pierd in greutate veți fi dezamăgiți, dar nu veți scăpa de dar nu in grasime de pe abdomen doar prin abdomene. De grăsimea abdominală puteţi scăpa doar prin reducerea totală a grăsimilor corporale. Mai multe studii au cercetat efectul exercițiilor fizice regulate asupra reducerii depunerilor de grăsime de pe abdomen.

CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC?

Niciunul din ele nu a arătat o pierdere semnificativă de grăsimeîn timpul antrenamentului. De asemenea, un abdomen bine dezvoltat, nu dar nu in grasime neapărat că țesutul adipos subcutanat a fost redussuficient.

Cel mai bun mod de a vă modela abdomenul, este să văantrenați intens întregul corp și să executați exerciții complexe, care implică, în mod natural, șiabdomenul. Multe alimente pot avea un conținut scăzut sau deloc de grăsimi, dar au o cantitate considerabilă de carbohidrați.

Cele mai noi știri din lumea fitnessului | GymBeam Blog

Carbohidrații nu reprezintă o problemă, chiar şi legumele și leguminoasele conțin carbohidrați complecși, care sunt benefici pentru organismul uman. În cazul produselor cu conținut scăzut de grăsimi, vă recomandăm să verificați tabelul valorilor nutriționale și să vă asigurați că nu conțin o doză mare de carbohidrați. Pentru o privire de ansamblu, avem câteva exemple de alimente cu un conținut scăzut de grăsimi[15] [16]: Conținut de grăsimi Lapte cu conținut redus de grăsimi ml 1,2 g.