Remodelare corporala: scaderea in greutate sau pierdere in cm?

Pierde grăsimea corporală mai mică acasă. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi cura de slabire cu lichide

Este tipul de corp de invidiat pe care îl vezi la celebrități precum Beyonce, Kim Kardashian și Mariah Carey și este ceva de care să te mândrești. Asigurați-vă că veți intra în cardio!

3 lucruri bine de știut despre grăsimea corporală

Pentru forma de pere, grăsimea se colectează în primul rând în zonele voluptuoase menționate, făcându-le un pic mai voluptoase decât îți dorești. S-ar putea să simți că, indiferent de ceea ce faci, pur și simplu nu poți părea că amețea se va înflori. Dar nu pierde credința. Este posibil să dureze puțin mai mult pentru a pierde grăsime din aceste zone din cauza tipului tău de corp, sau poate fi necesar să-ți reglezi exercițiile curente și programul de dietă.

Cum să eliminați grăsimea din abdomen acasă

Despre tipurile de corp și pierderea în greutate Genetica determină în mare măsură locul în care sunteți predispus la creșterea grăsimilor. Nu poți face nimic despre asta. Odată ce grăsimea se colectează în zonele cu probleme, poate fi foarte încăpățânată.

În mod obișnuit, zonele dvs. Din această cauză, chiar dacă mănânci corect și faci exerciții fizice, ar putea dura ceva timp până când vei vedea că grăsimea se topește.

pierde grăsimea corporală mai mică acasă

Probabil că veți observa pierderi de grăsime de pe față, partea superioară a corpului și regiunea abdominală înainte de a observa pierderi de grăsime în partea inferioară a corpului. Un alt lucru de care trebuie să țineți cont este că nu vă puteți schimba forma corpului. Chiar dacă pierdeți în greutate din corpul inferior, veți avea totuși voluptatea caracteristică a unui corp în formă de pere. Însă șoldurile, coapsele și fesele sunt bine tăiate, tonifiate și sănătoase.

pierde grăsimea corporală mai mică acasă

Cardio, Cardio și More Cardio O parte majoră a pierderii în greutate, indiferent de locul în care ai tendința de a păstra grăsimea, este să-ți faci corpul într-un deficit de calorii. Aceasta înseamnă că arzi mai multe calorii în fiecare zi decât mănânci. Pentru a pierde grăsimea încăpățânată a corpului inferior, trebuie să mâncați mai puțin și să ardeți mai multe calorii! Citește și  Ce este o dietă alcalină? Dacă nu faceți în prezent un fel de exerciții cardiovasculare, începerea unei rutine obișnuite, inclusiv antrenamentele cardio în majoritatea zilelor săptămânii, vă va ajuta să creați deficitul necesar pierderii de grăsime.

Înotul, ciclismul, joggingul, luând o clasă de aerobic, chiar dansul sunt toate forme de cardio eficiente.

pierde grăsimea corporală mai mică acasă

Ideea este să-ți crești ritmul cardiac și să-l menții pentru o perioadă de timp — 30 de minute până la 60 de minute este un obiectiv bun. Dacă faci cardio și nu vezi pierderea de grăsime din corpul tău inferior pe care ai vrea să o vezi, s-ar putea să nu faci suficient de mult cardio pentru a compensa o dietă prea bogată în calorii.

În acest caz, ar trebui să vă reglați mai întâi dieta, apoi să adăugați mai mult pierde grăsimea corporală mai mică acasă sau intensitatea cardio.

Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului în mod sănătos

Indiferent dacă începi doar să faci un program cardio sau să faci cardio și să nu vezi rezultate, creșterea intensității antrenamentelor tale poate face o diferență mare. Cu cât lucrezi mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii și grăsimi. De exemplu, alergarea pierde grăsimea corporală mai mică acasă mult mai multe calorii decât mersul pe jos. Sprintul arde chiar mai multe calorii decât alergatul. Unul dintre cele mai eficiente tipuri de cardio pentru înmulțirea grăsimii încăpățânate este antrenamentul cu intervale mari de intensitate.

Pierde grăsimea corporală mai mică acasă, după cum este cunoscut, implică alternarea perioadelor de activitate viguroasă cu perioade de recuperare. De exemplu, sprint pe o bicicletă sau o banda de alergare cât mai rapid timp de 30 de secunde până la 2 minute, apoi recuperarea într-un ritm ușor pentru aceeași perioadă de timp. Un antrenament durează de la 20 la 30 de minute, alternând în mod repetat între efortul intens și ușor. Cercetările arată că acest tip de activitate este mai bun la mobilizarea depozitelor de grăsimi pentru oxidare decât cardio în stare constantă.

S-ar putea să fie doar biletul pentru a vă topi grăsimea inferioară a corpului.

Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele...

Includeți câteva dintre aceste sesiuni de HIIT în antrenamentele dvs. În celelalte zile, faceți cardio mai mult timp la o intensitate moderată. Citeste mai mult: Cum să pierzi grăsimea corporală în mod natural Construiți mușchi, ardeți grăsimea Cardio este important, dar nu este totul. Cealaltă parte a ecuației de exercițiu pentru a scăpa de grăsimea mai încăpățânată a corpului este încercarea de rezistență. Ridicarea greutăților sau efectuarea de exerciții de greutate corporală, precum ghemuțele și push-up-urile crește masa musculară slabă.

Nu numai că masa musculară slabă ocupă mai puțin spațiu decât masa de grăsime, ceea ce te face mai slab, dar îți revigorează metabolismul. Cu cât ai mai mult mușchi cu atât mai multe calorii și grăsimi corpul tău pierde grăsimea corporală mai mică acasă toată ziua. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să deveniți un culturist competitiv sau să semnați cu Incredibilul Hulk. Înseamnă doar adăugarea într-o formă de antrenament de forță pentru întregul corp de două ori pe săptămână.

Iată cheia: trebuie să vă antrenați întregul corp, nu doar corpul inferior.

Bauturi Pentru Detoxifiere Si Digestie Pe Care Ni Le Putem Prepara Singuri Acasa

De ce? Pentru că nu există așa cum este reducerea spotului. Pentru a pierde în greutate dintr-o parte a corpului, trebuie să pierzi grăsimea totală a corpului. Construirea mușchiului din partea superioară a corpului, precum și a corpului inferior va oferi corpului tău dublul puterii de ardere a grăsimilor. Două-trei zile pe săptămână, faceți o rutină de antrenament de forță totală a corpului care vă vizează brațele, umerii, pieptul, spatele, absul, fundul și picioarele.

Făcând exerciții compuse care folosesc două sau mai multe grupe musculare simultan, te ajută să te înscrii într-un antrenament minunat într-un timp scurt. Câteva exemple includ: genuflexiuni.