De ce naiba nu poti slabi

Pierde in greutate in sfarsit. Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica

Sa mai zicem ca nu esti ignorant, te informezi si afli ca o combinatie de alimentatie potrivita pentru tine si sport facut cu cap reprezinta reteta ideala pentru a slabi. Asadar, iti pui alimentatia la punct si te-apuci si de sport.

Ai rezultate la inceput si te entuziasmezi.

modul de ardere super grasime

Dar, in scurt timp, acestea inceteaza sa mai apara si ti se pare ca tot ce faci e in van. Automat apar frustrari si tendinta de a-ti baga piciorul… mijlociu, cel fara degete. Faci toate sacrificiile astea si tot nu slabesti? Orice persoana sanatoasa ar avea impulsul de a renunta.

Am fost in situatia asta, deci te pot intelege. Nutritia mi-era impecabila, antrenamentele intense. Cu toate astea, nu puteam slabi. Asta pentru ca-mi lipsea o piesa foarte subtila din puzzle-ul asta numit slabire, dar absolut esentiala.

De ce naiba nu poti slabi Cand se instaleaza frustrarea aia acuta ca nu poti sa slabesti in continuare, in pofida eforturilor tale sustinute, ce faci? Dai cu piciorul la toata munca depusa pana atunci? E si asta o varianta. Jalnica, as numi-o, dar e o varianta. O vei regreta? E foarte greu sa construiesti pierde in greutate in sfarsit.

condiționare de ardere a grăsimilor

E extrem de usor sa darami. Gandeste-te la turnurile gemene World Trade Center. Cati ani au fost necesari pentru a fi ridicate?

Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica

Cate secunde au fost necesare pentru a fi doborate? Nicio problema nu poate fi rezolvata la acelasi nivel de cunostinte la care a fost creata. Albert Einstein Deci, daca e sa pierde in greutate in sfarsit luam dupa Einstein asta, inseamna ca trebuie sa faci un pas un spate si sa te uiti la imaginea de ansamblu.

De ce nu poti slabi? Mananci ce trebuie si cat trebuie, adica cum trebuie. Sportul e si el acolo, sa-ti sustina efortul alimentar. Dar hai sa-ti zic ceva ce-o sa te lase masca. Selecteaza textul de mai jos si da-i share pe Facebook, sa vada si cei din lista ta. Nu e indeajuns sa ai in vedere doar alimentatia si sportul in planul tau de a slabi. La fel de important e sa-ti gestionezi si nivelul de stres.

cum să pierzi turele de grăsime

A, ce zici de asta? Te socheaza putin? Citeste in continuare daca nu vrei sa ratezi cum stresul iti poate sabota toate eforturile tale titanice atunci cand vrei sa slabesti. Stresul, pierde grasimi in plus si slabitul Stresul e inevitabil in realitatea in care traim.

După o scădere în greutate, corpul se luptă să recâștige kilogramele pierdute

Daca nu esti un pustniic care traieste in varful muntilor — caz in care n-ai mai citi articolul asta - esti stresat intr-o oarecare masura, fara discutie. Pentru ca o doza rezonabila de stres e chiar benefica, incat te mana la actiune.

Ori mai rău, ai lucrat din greu să slăbești iar acum kilogramele îşi fac de cap şi revin? Cele mai multe diete dau rezultate numai pe o perioadă scurtă de timp şi dau greş pe termen lung.

Tipuri de stres In cartea sa 4 Ore — Saptamana de Lucru, Tim Ferris diferentia intre stresul obisnuit si o alta forma de stres, eustresul. Modelele in cariera care ne imping sa ne depasim limitele, pregatirea fizica ce umple timpul liber si riscurile care ne extind sfera activitatilor confortabile sunt exemple de eustres — un stres care e sanatos si care stimuleaza cresterea.

Si pe langa eustresul asta pe care vrei sa-l primesti cu bratele larg deschise in viata ta, mai e si stresul obisnuit, cu care suntem cu totii atat de familiarizati.

In sfarsit afli motivul ascuns pentru care nu poti slabi - The Fit Baker

Tipul asta de stres ii prosteste pe oameni. Cand cineva este stresat sau suparat, nu poate sa-si aminteasca, nu poate sa isi dea intreaga masura, nu poate sa invete si nici sa ia hotarari limpezi. Exista 2 tipuri de astfel de stres: Fizic — tipul de stres la care-ti supui corpul cand te angrenezi in activitati solicitante fizic. In anumite cantitati, e chiar benefic. Joaca rol de stimul care e cheia progresului.

Modalități de a pierde în greutate – pierdeți în greutate în mod rațional

Psihic — impartit, la randul lui, in mai multe tipuri: a Presiune — o apasare interna sau externa pentru terminarea unei sarcini intr-un anumit cadru temporal sau intr-o anumita maniera. Cortizolul Probabil stiai asta deja, dar merita amintit. Cortizolul e hormonul stresului.

Apelați la o dietă de slăbire, reduceți aportul de calorii, poate chiar ar trebui să vizitați un dietetician pentru câteva sfaturi practice și un meniu detaliat. La început vă descurcați grozav. Prima săptămână, cu 2 kilograme în minus. Săptămâna viitoare nu aduce dezamăgire, deoarece pe display-ul cu greutate au apărut -1 kg. Nu este rău.

Atunci cand esti stresat, glandele tale suprarenale elibereaza cortizol pentru a te ajuta sa gestionezi situatia. Mai multe detalii despre asta putin mai jos. Asadar, nivele ridicate de stres conduc la nivele ridicate de cortizol. Iar astfel de nivele nu vrei sa ai in corp, pentru ca atunci: nu vei putea sa-ti mentii o tensiune arteriala propice nu vei putea sa-ti pastrezi pierde in greutate in sfarsit oaselor, pierde in greutate in sfarsit riscul de osteoporoza nu vei putea sa te bucuri de o piele impecabila, dezvoltand vanatai si vergeturi nu vei putea sa eviti slabiciunea musculara nu vei putea sa depasesti schimbarile bruste de stari de spirit, anxietatea si depresia si, evident, nu vei avea succes cu planul tau de a slabi In vreme ce niste cortizol e absolut esential pentru a ne tine motivati, treji si constienti de mediul nostru inconjurator, nivele ridicate cronice sunt extrem de daunatoare si cauzeaza toate chestiile nasoale de mai sus.

Si hai sa-ti arat, pe pasi, de unde pana unde productia asta de cortizol in exces ca raspuns la stres. Cum si de ce apare cortizolul Pe langa faptul ca este hormonul secretat cand ai parte de stres, cortizolul joaca un rol important si in gestionarea nivelului de zahar din sange.

Mai exact, e implicat in cresterea temporara e productiei pierde in greutate in sfarsit energie, selectand macronutrientii potriviti de care are nevoie corpul pentru a face fata cerintelor fiziologice la care e supus.

Asadar, un caz tipic ar putea fi: Te confrunti cu un stimul stresor. Are loc o complexa eliberare in cascada de hormoni, iar glandele suprarenale secreta cortizol. Gestionezi situatia, inlaturi stimululul stresor si te linistesti — de multe ori, e doar in mintea ta… Nivele hormonale se intorc la normal — corpul tau e din nou fericit! Si care ar fi problema in toata tarasenia asta? Sunt mai multe, dar cea mai pronuntata e cea de la pasul 4. Nivele ridicate in permanenta de cortizol te fac rezistent la insulina.

Statia urmatoare? Luare in greutate, obezitate, diabet, cu peronul pe partea stanga.

In sfarsit afli motivul ascuns pentru care nu poti slabi

Cum gestionezi stresul Cam asta ar fi povestea despre cum stresul iti zadarniceste planul tau indraznet de a slabi. Lasa ca-ti arat eu tie slabit! Dar nu vreau sa te las asa. Dupa cum te-am obisnuit, iti prezint problema, apoi iti dau si posibile solutii.

7 motive reale pentru care nu slăbești

Dar pana sa ajungem la chestii concrete, vreau sa-ti prezint, mai intai, 3 principii de baza pentru gestionarea stresului. Priveste-ti corpul ca pe o masinarie cu resurse limitate de energie Pentru ca asta e, la urma urmei. Si el pierde in greutate in sfarsit nevoie de odihna, mentenanta si grija constante pentru a functiona la capacitate maxima. La masina faci revizia si schimbul de ulei, nu? O ingrijesti, o speli, o rasfeti.

După o scădere în greutate, corpul se luptă să recâștige kilogramele pierdute Pe 8 decembriecântărea 87 de kilograme, de la cât avea inițial. Dar din până în prezent a reușit să ajungă din nou la de kilograme, în ciuda eforturilor depuse. De fapt, majoritatea concurenților din acel sezon au recăpătat în greutate sau au reajuns la greutatea inițială.

Iar ea te rasplateste, servindu-te cu umilinta. De ce crezi ca al tau corp ar fi diferit? Recunoaste semnele timpurii de stres Invata sa recunosti semnele timpurii de stres si ce inseamna acestea: Pierde in greutate in sfarsit fizice: oboseala, respiratie neregulata, inclestare de dinti, tensiune, schimbare de greutate Simptome mentale: uitare, abilitate redusa de concentrare, memorie slaba, confuzie Simptome emotionale: anxietate, descurajare, frustrare, iritabilitate, folosire excesiva de obscenitati si sarcasm Simptome spirituale: apatie, cinism, indoiala, goliciune interioara, pierderea credintei, dorinta de a dovedi, sentiment de neajutorare, sentiment de pierdere a sperantei Simptome relationale: evitarea oamenilor, blamare, neincredere, intoleranta, iesiri din fire, libido scazut, cicaleala, indignare Arunca o privire onesta pe listele astea.

Cate din simptome le poti identifica in viata ta? Dezvolta o toleranta la stres Cei mai buni 2 aliati ai tai aici sunt sportul regulat si o alimentatie echilibrata, cu cat mai putine efecte inflamatorii. Principalii factori care conduc la o inflamatie sistemica in corpul tau si, deci, la cortizol ridicat, sunt: consum ridicat de zahar si de alimente cu indice glicemic ridicat Solutia: alege carbohidrati complecsi, cu indice glicemic scazut grasimi trans Solutia: opteaza, in special, pentru grasimi poli si mononesaturate, dar nu le neglija nici pe cele saturate cafeina si alcool in exces Solutia: la mintea cocosului, redu-le.

Bea ceai verde si vin rosu insuficienti micronutrienti si antioxidanti prea putine fibre Solutia: alegeri mai inspirate cum ar fi, de exemplu, orez brun sau paste integrale peste omoloagele lor albe stil de viata sedentar Solutia: mai multa miscare din fund raport neadecvat de omega-6 : omega-3 Solutia: rastoarna balanta, consumand somon, pierde in greutate in sfarsit sau carne de vita hranita cu iarba.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Eventual suplimenteaza si cu ulei de peste Pe langa alimentatia antiinflamatorie, nivelul de cortizol poate fi tinut in frau prin gestionarea stresului. Ce pot amana pe altadata? Profitam de asta si facem un plan in avans, cand suntem lucizi si nestresati.

Iar ca ultime arme in arsenalul tau deja luxuriant cand te spetesti in lupta istovitoare impotriva stresului, apeleaza cu incredere la urmatoarele activitati si atitudini in domenii cheie pentru a-i veni de hac: Relaxare: pasiva meditatie, respiratie diafragmatica, masaj, cititactiva dans, sport, hobby-uri, vacante si excursii Rutine de decompresie.