Cum de a reduce greutatea corporală fără a pierde din greutate

Pierdeți grăsimea corporală, dar mențineți în greutate, 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog

Cum de a reduce greutatea corporală fără a pierde din greutate

Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum de a reduce greutatea corporală fără a pierde din greutate Cum de a reduce greutatea corporală fără a pierde din greutate Pentru a reduce grăsimea corporală și a pierdeți grăsimea corporală la aceeași greutate, ar trebui să construiți mușchi în același timp cu pierderea de grăsime, ceea ce nu este posibil pentru majoritatea oamenilor.

Culturistii adesea se inmultesc pentru a-si construi muschii, apoi slim jos pentru a pierde grasimea corporala suplimentara, ceea ce reprezinta o modalitate mai usoara si mai eficienta de a face acest lucru decat dar mențineți în greutate incercati sa faceti ambele in acelasi timp. Rezultatul final este că cântăriți la fel ca înainte, dar aveți mai multă mușchi, mai pierdeți grăsimea corporală grăsime corporală și veți arăta mai slabă.

Forța de antrenament construiește mușchi. Bărbații au nevoie, de obicei, între 14 și 18 calorii per kilogram, în funcție de nivelul de activitate al acestora.

bauturile calde te ajuta sa slabesti cocon de slabire

Fiecare lira conține aproximativ de calorii și puteți câștiga doar o jumătate de kilogram de mușchi pe săptămână, deci va trebui să consumați de calorii pe zi în timp ce încercați să câștigați în greutate sub formă de mușchi. Totuși, cel mai probabil veți obține și ceva grăsimi în acest proces. Odată ce ați construit muschii și sunteți gata să pierdeți grăsimea, atunci veți merge la o dietă cu conținut redus de calorii, tăind între și de calorii pe zi, pentru a pierde în greutate la o rată sănătoasă de 1 până la 2 lire sterline pe săptămână, exercițiu pentru a pierde grăsime, astfel încât să puteți reveni la greutatea dumneavoastră anterioară.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Pe o dieta de 2. Concentrați-vă pe proteinele slabe, cum ar fi ouăle, leguminoasele, produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi, peștele și păsările de curte, pentru a evita consumarea unor cantități mari de grăsimi saturate nesănătoase.

Indiferent dacă încercați să construiți mușchi sau să pierdeți grăsimea corporală grăsime, aveți nevoie și de carbohidrați și grăsimi, care vă oferă carburant pentru mușchii și antrenamente.

putem mânca zahăr pentru pierderea în greutate scădere în greutate santa ana

Între 20 și 35 procente din calorii ar trebui să provină din grăsimi nesaturate sănătoase, iar restul de calorii ar trebui să fie din carbohidrați de înaltă calitate, cum ar fi fructele, legumele și cerealele integrale. Cardio pentru a reduce grăsimea corporală Deși nu doriți să faceți prea mult cardio atunci când încercați să câștigați în greutate sub formă de mușchi, veți obține rezultate mai bune în ceea ce privește pierderea de grăsime dacă creșteți cardiacul atunci când încercați să scăpați în greutate.

Cardio este important pentru arderea grasimilor. Dacă nu sunteți la timp pentru antrenamente cardio, poate doriți să încercați o antrenament cu interval de intensitate mare. Aceasta implică scurte explozii de de secunde de exerciții de intensitate ridicată - în timpul cărora este imposibil de vorbit - urmate de intervale mai lungi sau de aproximativ două minute, de exerciții de intensitate moderată. Repetați aceste intervale între opt și zece ori, în funcție de nivelul de dar mențineți în greutate.

Cât de plimbare vă poate ajuta să pierdeți în greutate și grăsime din burtă

Acest tip de antrenament ajută pierdeți grăsimea corporală reducerea nivelului de grăsime și ajută la creșterea nivelului de fitness într-un timp mai scurt decât un antrenament cu un nivel de intensitate mai constant. Pentru a arde grăsimea, ar trebui să urmăriți aproximativ 30 de minute pe zi de exerciții de intensitate ridicată sau aproximativ 60 de minute pe zi de exerciții de intensitate moderată, dar nu ar trebui să faceți aceste antrenamente HIIT mai mult de o dată sau de două ori pe săptămână sau ar putea crește riscul de vătămare - și trebuie să le faceți doar periodic - nu ca un antrenament regulat pe parcursul întregului an, potrivit Consiliului American pentru Exerciții.

Rezistență la formarea mușchilor Formarea de rezistență este importantă atunci când dar mențineți în greutate să construiți mușchi și să pierdeți grăsime.

nu eca arde grăsime cum să slăbești pentru totdeauna

Cu cat veti obtine, cu atat mai dar mențineți în greutate este sa mentineti muschiul pe care il aveti si, de asemenea, sa construiti mai mult, astfel incat pregatirea regulata de rezistenta este esentiala. Aceasta înseamnă cel puțin două sesiuni de antrenament de rezistență care se concentrează pe toate grupurile musculare majore pe săptămână în zile non-consecutive, deoarece muschii au nevoie de timp pentru a se vindeca între antrenamente.

  1. Cum să slăbești în timp ce sunt fără adăpost
  2. 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog

Includeți exerciții care lucrează la șolduri, picioare, brațe, umeri, piept, spate și mușchii abdominali. Dacă aveți de gând să lucrați în două zile consecutive, lucrați diferite mușchii în fiecare zi, pentru a reduce la minimum riscul de rănire. Combinația potrivită de dietă și exerciții fizice vă va ajuta să pierdeți mai multă grăsime și mai puțin musculare pe măsură ce pierdeți în greutate.