3 reguli de pierdere în greutate pentru slăbirea cu succes

Pierdeți în greutate eo, Related Content

Fibrele vă pot ajuta să pierdeți în greutate.

Dacă sunteți un începător de pierdere în greutate, probabil sunteți copleșiți de numărul de planuri de pierdere în greutate și de produse de pe piață. Sortarea prin afirmații nebunești poate fi obositoare și, din păcate, o mare parte din informație este greșită.

Dar numai un tip specific Acest articol explică modul în care fibrele solubile pot favoriza pierderea în greutate. Pur și simplu, fibrele se referă la carbohidrații care nu pot fi digerați de intestin.

Este clasificat fie ca solubil, fie ca insolubil, în funcție de faptul că se dizolvă în apă. Fibrele insolubile funcționează mai ales ca agenți de încărcare, adăugând conținut în scaun. În schimb, anumite tipuri de fibre solubile pot afecta în mod semnificativ sănătatea și metabolismul — precum și greutatea specifică.

3 reguli de pierdere în greutate pentru slăbirea cu succes

Fibrele nu se digeră și tind să ajungă la intestinul gros relativ neschimbate. Acolo, anumite fibre solubile ajută la hrănirea bacteriilor intestinale prietenoase, care sunt esențiale pentru o sănătate bună. Pierdeți în greutate eo intestinală Se estimează că de miliarde de bacterii trăiesc în intestin, în principal în intestinul gros. Alături de alți microbi găsiți în sistemul digestiv, aceste bacterii sunt adesea numite flora intestinului sau microbiomul intestinal.

Sunteti oare propriul dusman atunci cand incepeti o cura de slabire? Iata 6 obiceiuri care va pot sugera acest lucru. Folositi pungi de cumparaturi reciclabile Un studiu realizat de cercetatorii de la Harvard Businees School a descoperit ca persoanele care isi aduc propria punga la magazin sunt mai predispuse la a cumpara mancare nesanatoasa junk food decat cele care nu au acest obicei. Cercetatorii banuiesc ca simtim ca avem dreptul sa ne recompensam  cu chipsuri, bomboane, inghetata atunci cand ne dam seama ca am facut o alegere responsabila pentru mediul inconjurator.

Diferite specii de bacterii joacă roluri importante în diferite aspecte ale sănătății, inclusiv controlul greutății, controlul glicemiei, imunitatea și chiar funcția creierului. La fel ca alte organisme, bacteriile trebuie să mănânce bine pentru a rămâne sănătoase.

Ce determina scaderea inexplicabila in greutate

Aici intervine, în cea mai mare parte, solubile în fibre. Fibrele solubile trec prin sistemul digestiv în mare parte neschimbate, ajungând în cele din urmă la bacteriile intestinale prietenoase care o digeră și o transformă în energie utilizabilă.

pierderea maximă de grăsime 2 săptămâni

Fibrele care beneficiază de bacteriile intestinale sunt cunoscute sub numele de fibre prebiotice sau fibre fermentabile. Este considerat foarte benefic pentru sănătate și greutatea corporală. Anumite fibre insolubile, cum ar fi amidonul rezistent, funcționează și ca prebiotice.

comparație de kilograme pentru pierderea în greutate

Sursa: fitbody. Consumul de fibre a fost legat de inflamația redusă. Fibrele cu vâscozitate ridicată asigură plenitudine crescută, apetit redus și scădere automată în greutate. Fibrele cu vâscozitate scăzută par să nu aibă nicio influență asupra acestor factori.

Cpa pierdere în greutate oferă CPA

Suplimentele cu fibre sunt de obicei ineficiente pentru pierderea în pierdeți în greutate eo. Cu excepția glucomananului. Cu toate acestea, obținerea fibrei din alimente vegetale întregi este mai bună decât suplimentarea.

Fibrele dense, solubile se găsesc numai în alimentele vegetale. Alimentele vegetale întregi precum fasolea, sparanghelul, varza de Bruxelles și ovăzul sunt bogate pierdeți în greutate eo fibre vâscoase. Consumul mai multor alimente bogate în fibre poate fi o strategie eficientă pentru a pierde în greutate.

pierdere de grăsime ușor

Cu toate acestea, la fel ca multe metode de slăbire, aceasta nu va duce la rezultate pe termen lung decât dacă o asociați cu o schimbare durabilă a stilului de viață. Rețineți că suplimentele cu fibre au probabil un impact general asupra sănătății mai mic decât alimentele integrale bogate în fibre. În plus, nu uitați că sănătatea nu ține de greutatea corporală.

pierderea în greutate succes

Consumul de fibre din alimente reale poate avea numeroase alte beneficii pentru sănătate. You May Also Like.

K-link subțire de corp