Obezitatea reduce masa musculara si densitatea osoasa - iata ce poti face in acest sens

Pierderea in greutate osoasa, Obezitatea, în perioada adolescenţei, poate cauza pierderi permanente de masă osoasă

Osteoporoza pierderea in greutate

Solicitare Programare Cum va puteti mentine oasele sanatoase pentru a evita dezvoltarea osteoporozei Sunteţi aici :    affidea. In primul rand pierderea in greutate osoasa sa intelegeti modul in care dieta, activitatea fizică și alți factori ai stilului dumneavoastra de viață vă pot afecta masa osoasă. Ce va poate afecta sănătatea oaselor? Cantitatea de calciu din dieta dumneavoastra.

O dietă scăzută în calciu contribuie la diminuarea densității osoase, la pierderea timpurie a oaselor și la creșterea riscului de fracturi. Activitatea fizica. Persoanele care nu fac sport au un risc mai mare de a dezvolta osteoporoza la varste inaintate, decat cei care au un stil de viata activ.

Boli care cauzeaza pierderea de masa osoasa

Consumul de tutun si alcool. Studii recente au aratat ca tutunul consumat regulat de contribuie la dezvoltarea unei fragilitati a oaselor. Similar, consumul de alcool in exces si in mod regulat poate creste riscul de osteoporoză. Studiile au aratat ca persoanele de sex feminism au un risc mai mare de a dezvolta osteoporoza pe parcursul vietii, deoarece acestea au mai putin tesut osos decat persoanele de sex masculin.

masa osoasa

Vârsta si istoricul familial. Oasele devin mai subtiri si mai slabe pe masura ce inaintati in varsta. În plus, dacă aveți o ruda de gradul 1care sufera de osteoporoză sau au existat in istoricul dumneavoastra familial cazuri de fracturi, sunteti expusi la un risc mai mare.

pierderea in greutate osoasa

Nivelul hormonilor. Hormonii tiroidieni in exces pot provoca pierderi de masa osoasă.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

La femei, pierderea mesei osoase crește dramatic in timpul menopauzei din cauza scăderii nivelurilor de estrogen. Lipsa prelungită a menstruației crește, totodata, și riscul de osteoporoză.

La bărbați, nivelurile scăzute de testosteron pot determina, de asemenea, o pierdere a masei osoase.

  1. 5 metode de a reduce riscul dezvoltării osteoporozei | Crisdent Clinic
  2. Osteoporoza pierderea in greutate
  3. Sus - Artrita reumatoida - Este o forma de artrita care este asociata cu un risc crescut de osteoporoza.
  4. Greutate ideală de pierdut în 1 lună

Tulburările de alimentație. Persoanele care sufera de anorexie sau bulimie sunt expuse riscului de pierdere a masei osoase.

pierderea in greutate osoasa

În plus, unele studii au aratat cazuri in care chirurgia stomacului gastrectomiachirurgia pentru pierderea în greutate și afecțiunile cum ar fi boala Crohn, boala celiacă și boala Cushing pot afecta capacitatea corpului de a absorbi calciul, ceea ce poate duce la un risc crescut de a dezvolta osteoporoza. Ce puteti face pentru a va menține oasele sănătoase? Incepeti cu câțiva pași simpli pentru a preveni sau încetini pierderea osoasă.

De exemplu: Includeți o cantitate semnificativa de calciu în dieta dumneavoastră.

Cum va puteti mentine oasele sanatoase pentru a evita dezvoltarea osteoporozei

Pentru adulții cu vârsta cuprinsă între 19 și 50 de ani și in cazul bărbaților cu vârsta cuprinsă între 51 și 70 de ani, gramajul de calciu recomandat este de 1. Recomandarea crește la 1.

Surse bune pierderea in greutate osoasa calciu gasiti in produsele lactate, migdale, broccoli, kale, somon, sardine și produse din soia, cum ar fi tofu. Dacă vi se pare dificil să obțineți suficient calciu din dieta dumneavoastră, adresați-vă medicului dumneavoastră pentru a include suplimente.

Acordați atenție vitaminei D. Corpul dumneavoastra are nevoie de vitamina D pentru a absorbi calciul.

5 metode de a reduce riscul dezvoltării osteoporozei

Surse bune de vitamina D includ peștele uleios, cum ar fi somonul, păstrăvul și tonul. În plus, ciupercile, ouălele, laptele și cerealele sunt de asemenea surse bune de vitamina D. Soarele contribuie, de asemenea, la producerea de vitamina D.

Dacă sunteți îngrijorat de obținerea unei cantități suficiente de vitamina D, adresați-vă medicului dumneavoastră pentru includerea suplimentelor. Includeți activitatea fizică în rutina zilnică. Exerciții precum mersul pe jos, jogging-ul și alpinismul, te pot ajuta să iti mentii oasele puternice. Includeti sportul in activitatea zilnica pentru o viata sanatoasa si pentru a diminua riscul de osteoporoza la varste inaintate.

pierderea in greutate osoasa

In cazul in pierderea in greutate osoasa sunteti ingrijorat cu privire la riscul dumneavoastra de osteoporoza, adresati-va medicului.

Acesta va poate recomanda testul de osteodensitometrie DXAcare va poate poate masura dentisitatea si masa osoasa si este folosit in diagnosticul osteoporozei. Investigațiile imagistice se realizează doar la recomandarea medicului specialist.

pierderea in greutate osoasa

Stiri » Affidea România face parte din Grupul Affideaunul din cei mai importanţi şi mai mari investitori şi operatori în domeniul sănătăţii din Europa.