5 pași pentru Slăbire Rapidă

Puteți pierde în greutate la simpla umplere, Pierderea in greutate din stres - cum sa prevenim si sa mentinem sanatatea?

Conținutul

    Comunitatea culinara Li.

    Iaurt neîndulcit sau îndulcit artificial un pahar mic pe zi 2. Grăsimi sănătoase pentru inimă: Avocado Uleiuri vegetale, în special de măsline, de seminţe de rapiţă şi de nuci Mâncărurile din această grupă conţin omega-3 şi grăsimi polinesaturate, despre care s-a demonstrat că, mâncate regulat, au efecte benefice asupra circulaţiei sângelui şi reduc riscul apariţiei bolilor cardiace.

    Slăbiciune, cefalee, amețeli; Defecțiuni ale inimii. Principalul pericol de scădere drastică a greutății pe bază de nervi la femei este riscul apariției anorexiei.

    Mâncăruri bogate în proteine care conţin grăsimi sănătoase: Nuci de preferat neprăjite şi nesărate şi seminţe Peşte gras precum somonul şi scrumbia În plus, sunt recomandate jeleurile fără zahăr, cu gust de fructe - acesta va deveni substitutul fructelor şi al desertului.

    Toate legumele, cu excepţia celor cu amidon precum cartofii şi porumbul, sunt de asemenea nelimitate. Astfel, mâncărurile bogate în amidon, în afară de fasole, sunt de evitat: pâinea, pastele, cartofii, toate mâncărurile prăjite în unt, alimentele cu zahăr inclusiv fructele proaspete, îngheţate, uscate sau la conservăalcool, băuturi cu cafeină, lapte.

    Oricine vrea să slăbească rapid, într-un mod cât mai ușor, fără să se chinuiască cu diete stricte și fade sau să își pună sănătatea în pericol. În funcție de numărul de kilograme în plus, se poate slăbi mai ușor sau mai greu.

    În această perioadă ar trebui să mănânci în continuare proteine şi multe legume la puteți pierde în greutate la simpla umplere masă, dar poţi începe să adaugi la dietă cereale integrale nu mai mult de trei porţii şi fructe două porţii. De asemenea, poţi să îţi intensifici regimul de exerciţii fizice cu mai multă activitate aerobică şi exerciţii de tonifiere.

    consiliere pierdere în greutate aberdeenshire

    O porţie de cereale integrale înseamnă oricare dintre următoarele variante: o felie de pâine integrală, jumătate de brioşă integrală, jumătate de chiflă integrală, jumătate de paste integrale sau orez brun, jumătate de cartof copt sau trei cartofi noi în coajă, sau o lingură de cereale integrale.

    O porţie de fructe înseamnă o bucată mică de fruct proaspăt, jumătate de pahar de suc de fructe, o linguriţă de fructe uscate sau două linguri de fructe în suc la conservă.

    cel mai bun mod de a pierde grăsimea din jurul miezului

    În cadrul acestei puteți pierde în greutate la simpla umplere vei continua să pierzi din kilograme, deşi puţin mai încet decât în faza iniţială, dar este un plan pe care îl poţi urma pe viaţă.

    Exemple de MENIURI care respectă dieta DASH: Mic dejun alege o variantă Un ou fiert feliat cu una sau două felii de bacon slab, gătit la grătar, şi un pahar mic de suc de roşii O omletă din două ouă cu o felie mică de carne de vită la cuptor şi roşii feliate Un rulou din curcan şi brânză aşază o felie mare de curcan deasupra unei felii de brânză cu nivel redus de grăsime şi înfăşoară-leplus un pahar de suc de legume Omletă din albuş de ou făcută din două albuşuri de ou cu şuncă slabă şi ciuperci O porţie de nuci diverse şi crudităţi ţelină, ridichi, morcovi, castravete sau ardei.

    Gustări una în timpul dimineţii şi una după-amiază O bucată de brânză uşoară şi o porţie de morcovi Un iaurt mic fără grăsime şi zece nuci sau caju Puteți pierde în greutate la simpla umplere linguriţă de unt de arahide cu batoane de ţelină O bucată de brânză uşoară cu batoane de ţelină Două linguri de brânză de vaci, alături de crudităţi.

    Prânz alege o variantă, plus un pahar de jeleu fără zahăr la desert Un piept de pui la grătar servit cu o salată verde mare cu ulei şi oţet Două sau trei rulouri cu şuncă şi brânză, servite cu o lingură de salată de varză crudă, acoperită în dressing din ulei şi oţet, plus castraveţi O conservă de ton amestecată cu maioneză uşoară şi ardei şi ceapă tăiate fin, alături de o salată mare cu ulei şi oţet O roşie mare umplută cu brânză de vaci uşoară cu arpagic şi piper negru, servită cu garnitură de salată O ciupercă Portobello acoperită cu o felie subţire de şuncă şi cu brânză de vaci rasă pe deasupra.

    Gustări înainte de cină opţional Fâşii de ardei roşu cu o lingură de guacamole O mână de nuci nesărate şi prăjite sau de fistic aproximativ 20 O lingură de humus cu nivel redus de grăsime plus crudităţi.

    cum să arzi grăsimea sărind

    Cină alege o variantă, plus un pahar de jeleu fără zahăr la desert Un burger din carne de vită slabă, la grătar, cu legume aburite O porţie de pui la rotisor servită cu salată de legume, cu nuci de pin presărate pe deasupra şi cu dressing din oţet O porţie de somon prăjit, plus legume chinezeşti pentru aromă: o pastă din condimente chinezeşti sau tailandeze Cotlet de porc la grătar cu piure de conopidă şi păstăi cu dressing balsamic O salată "three-bean" salată tipic americană făcută, de obicei, din diverse boabe de păstăi la conservăplus o salată mare verde.