Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor

Rezistență la arderea grăsimilor,

rezistență la arderea grăsimilor

Obezogenii sunt inamicii dietei? Flexibilitatea metabolică este un concept care se referă la capacitatea organismului de a utiliza, într-o măsură mai mare, orice nutrient pe care îl ingerează într-o proporție crescută ca sursă curentă de energie.

DIETA CARMEN BRUMĂ CU EXEMPLU DE MENIU - slăbești 5 kg pe săptămână

Persoanele care sunt capabile să activeze acest mecanism pierd mai eficient grăsimea; în plus, au o rezistență la arderea grăsimilor musculară mai mare, care se menține mai bine în timp. Acest lucru se datorează faptului că organismul lor se adaptează în mod adecvat la tipul de dietă adoptat.

Pinterest Dacă vă plac cei mai mulți dintre elevii de fitness, nu doriți în mod necesar muschi pe mușchi. Și nu vreți să arătați ca un alergător la distanță. În schimb, mergeți la sală și urmăriți aspectul corpului de pe plajă. Și, într-adevăr, arata un atlet. Și asta înseamnă că trebuie să faci mai mult decât să ridici greutățile și să faci cardio.

Optimizarea surselor de energie Atunci când se întocmește un plan alimentar pentru pierderea în greutate, este arderea grasimilor herzfrequenz de știut cum obține fiecare individ energia de care are nevoie.

În acest fel, persoanele cu o bună flexibilitate metabolică se vor putea adapta la substratul nutrițional oferit de dietă. În cazul acestei clase de oameni, o dietă bogată în carbohidrați implică utilizarea glucozei ca sursă principală de energie.

rezistență la arderea grăsimilor

Însă, într-o situație de post, acești oameni sunt capabili să acorde prioritate grăsimilor ca substrat energetic și să-și conserve integritatea țesutului muscular. Dacă urmează o dietă săracă în carbohidrați, folosesc grăsimi pentru energie, economisind în același timp glicogenul muscular și hepatic.

Optimizarea surselor de energie

Însă nu toți indivizii au această capacitate, deoarece este legată în principal de sănătatea metabolică. Prin urmare, este important să îți optimizezi metabolismul. Îți recomandăm: Rețete de pâine low carb delicioasă Flexibilitatea metabolică depinde de rezistența la insulină Unul dintre factorii care marchează flexibilitatea metabolică a unei nou studiu privind pierderea de grăsime este rezistența sa la insulină.

rezistență la arderea grăsimilor

Din acest motiv, diabeticii rezistență la arderea grăsimilor mai mult atunci când adoptă o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați. Cu toate acestea, persoanele care au o sensibilitate adecvată la acest hormon își pot reduce masa corporală și cu o dietă bogată în zaharuri. Pentru a reduce rezistența la insulină și pentru a îmbunătăți acest parametru metabolic, poți pune în practică mai multe strategii, printre care merită menționate următoarele: Postul intermitentpotrivit unui articol publicat în revista Aging Research Reviews.

Poți crește efectul acestuia dacă îți reduci considerabil aportul de carbohidrați, în special de zaharuri simple.

  1. Slabire si arderea grasimilor Slabire si arderea grasimilor Suplimentele nutritive pot fi un mare ajutor în lupta cu kilogramele în plus.
  2. BENEFICII, UTILIZĂRI, DOZARE ȘI EFECTE SECUNDARE ALE CARNITINEI - - FITNESS -

Antrenamentele de intensitate ridicată. Exercițiile fizice sunt capabile să influențeze în mod pozitiv gestionarea bolilor precum diabetul, așa cum s-a menționat într-un studiu publicat în Din acest motiv, atât persoanele diabetice, cât rezistență la arderea grăsimilor cele pre-diabetice le pot folosi pentru a-și reduce rezistența la insulină.

Flexibilitatea metabolică depinde de rezistența la insulină

Dieta este mai suportabilă cu flexibilitatea metabolică Subiecții sănătoși cu flexibilitate metabolică se pot adapta mai bine la schimbările din dietă. Acest tip de oameni poate adopta un protocol de post intermitent cu rezultate satisfăcătoare.

rezistență la arderea grăsimilor

Apetitul lor este slab stimulat, iar pierderea masei musculare este neglijabilă. Însă, dacă nu ai această capacitate, cel mai bun lucru pentru a slăbi este să-ți restricționezi consumul de zaharuri.

Reguli pentru un proces eficient de ardere a grăsimii corporale

Rezistența ridicată la insulină poate îngreuna dieta. De fapt, chiar și în cadrul unei diete hipocalorice, este posibil să nu pierzi în greutate dacă cantitatea de carbohidrați consumată este mare. Citește mai mult: 7 alimente permise în dieta ketogenică Schimbă-ți dieta pentru a-ți îmbunătăți sănătatea În cazul persoanelor sedentare care nu practică sport în mod regulat, apar adesea niveluri ridicate de rezistență la insulină.

Din acest motiv, este important să implementezi o serie de strategii care îmbunătățesc sănătatea metabolică înainte de a lua în considerare curele de slăbire.

CUM FUNCȚIONEAZĂ?

Acest tip de protocol presupune restricționarea carbohidraților și adoptarea strategiei postului intermitent. De asemenea, ar trebui să includă un program de antrenament de forță de intensitate ridicată, atât timp cât acest lucru este posibil. Odată ce metabolismul este sănătos, vei putea adopta o dietă flexibilă.

În această situație, corpul tău va fi capabil să acorde prioritate în mod corect nutrienților atunci când produce energie.

Flexibilitatea metabolică este unul dintre motivele pentru care este mai dificil pentru un individ obez să piardă în greutate decât pentru o persoană obișnuită cu sportul să-și mențină masa musculară.

Gânduri finale Haideți să înțelegem: aminoacizii sunt cruciali pentru aproape toate aspectele sănătății. Acești compuși sunt blocurile de proteine, care alcătuiesc pielea, părul și mușchii noștri și îndeplinesc o varietate de funcții în organism. Cu toate acestea, când vine vorba de sănătate, unii aminoacizi, precum L-carnitina și glicina, ies în evidență de restul. Găsită doar în cantități mici în anumite alimente precum carnea de vită, peștele și puiul, este sigur să spunem că mulți dintre noi nu obținem suficientă L-carnitină în dietele noastre.

Redu-ți aportul de carbohidrați și fă sport mai des pentru a te bucura de aceste beneficii. Cauți diete sănătoase pentru organism?

rezistență la arderea grăsimilor

Află care sunt cele cinci diete la fel de sănătoase ca dieta tradițională mediteraneană! Citiți mai multe » Bibliografie Mattson MP. Ageing Res Rev, Jelleyman C.

Obes Rev, León Acuña, A. Influencia del estado prediabético sobre la flexibilidad metabólica en pacientes con enfermedad cardiovascular establecida.

rezistență la arderea grăsimilor