Antrenament pentru arderea grăsimii din burtă. Tipuri de exerciții de ardere a grăsimilor

Rutina de sărituri de ardere a grăsimilor. Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

Antrenament circular de ardere a grăsimilor la domiciliu poate fi efectuat fără echipamente sportive suplimentare, suficientă muncă cu propria greutate. Cu toate acestea, prezența unei gantere și a unei funii va crește semnificativ eficacitatea claselor.

Am nevoie de o cremă de ardere a grăsimilor pentru antrenament? Pentru o luptă eficientă împotriva excesului de greutate, este suficient să urmați regulile unei diete echilibrate și să alegeți complexul potrivit de antrenamente pentru arderea grăsimilor.

Unii care pierd în greutate recurg la ajutorul centrelor spa pentru a efectua proceduri cosmetice de ardere a grăsimilor, vizitează în mod regulat saune și băi, fac ambalaje pentru a scăpa de excesul de apă din organism, expulzându-l cu transpirație.

Cremele cu ardere grasă sunt potrivite pentru înfășurarea eficientă, dar cu ei înșiși nu dau un efect clar, decât că efectul placebo. Lecție video Pentru a facilita procesul de obișnuire a organismului la antrenamentele pentru arderea grăsimilor, începătorilor li se recomandă să se implice în lecții video pentru prima dată.

În primul rând, va proteja sportivii începători fără experiență de eventualele răni și greșeli. În al doilea rând, va înlocui instrucțiunile unui antrenor profesionist în sală. În al treilea rând, nu vă va permite să vă relaxați, să vă opriți sau să încetiniți ritmul necesar pentru exercițiile de ardere a grăsimilor. Pentru a combate excesul de greutate, trebuie să utilizați trei componente care vor da un rezultat - acesta este antrenamentul, alimentația corespunzătoare și relaxarea Pentru a combate excesul de greutate, trebuie să utilizați trei componente care vor da un rezultat: pregătire alimentație adecvată concediu.

Vă sugerez să efectuați aceste 3 exerciții pentru arderea grăsimilor în fiecare zi timp de 20 de zile timp de o oră rutina de sărituri de ardere a grăsimilor veți vedea rezultatul.

Rezultat: un corp tonifiat și o figură subțire Ne amintim: antrenamentul aerob trebuie să fie dedicat unui timp separat, de preferință dimineața înainte de micul dejun. Imediat după trezire, depozitele de glicogen din organism sunt aproape la zero și există speranța că energia necesară pentru efectuarea exercițiilor va pleca imediat de la depozitul de grăsimi.

Antrenamentul trebuie să dureze aproximativ o oră, în fiecare zi. În timpul exercițiului, se vor consuma zilnic până la de calorii poate mai puțin, totul depinde de intensitate. Înainte de antrenament, faceți câteva exerciții terenurile de cafea ard grăsime întindere pentru a pregăti corsetul muscular înainte de exercițiu.

Faceți pauze de 5 minute între apeluri. Acest exercițiu poate fi folosit ca încălzire, accelerează pulsul, crește circulația sângelui și fluxul de sânge către mușchi se reia. În timpul exercițiului, aproape toți mușchii corpului funcționează: fesele și picioarele, brațele și spatele, stomacul. Este deosebit de important să efectuați salturi cu o mătură a brațelor pentru lucrarea tendoanelor lui Achile, a gambei și a mușchilor gluteali.

Lucrul la acest exercițiu durează de minute. Cum să efectuați exerciții pentru arderea grăsimii - sărituri cu leagănul ambelor mâini Poziția de pornire:  stai drept, îndreptându-ți spatele, brațele de-a lungul torsului, picioarele reunite. Efectuăm rutina de sărituri de ardere a grăsimilor, ne întindem picioarele deoparte, cu mâinile facem bumbac peste cap.

Lecție video

Efectuăm salturi la inhalare și expirare, ritmul ar trebui să fie mediu. Burpee sau Burpy Este considerat un exercițiu aerob profesional, care la început va fi dificil de efectuat până când corpul nu se va obișnui cu ritmul și încărcarea. Este cel mai eficient pentru pierderea în greutate și antrenament muscular. Sarcina cade pe complex pe toți mușchii corpului, fiind utilizată alternativ: mușchii abdominali, tricepsul și mușchii pectorali, gluteus quadriceps, hamstrings.

Poziția de pornire:în picioare, cu brațele rutina de sărituri de ardere a grăsimilor lungul corpului, cu picioarele cu lățimea umerilor distanță 2. Nu completăm ghemușul astfel încât picioarele de la genunchi să fie îndoite. Sări înapoi cu picioarele și ia următoarea poză.

rutina de sărituri de ardere a grăsimilor slăbește 20 de kilograme în 3 luni

Facem bara: spatele este drept, privirea este fixată pe podea, ne ținem de degetele de la picioare, călcâiele în sus. Cădem de la bara de pe palme, la bara de pe coate. Opțiune: bara de pe coate poate fi înlocuită cu push-up-uri.

Ce este efectul afterburn?, câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - myprotein blog

Sărim și picioarele se întorc pe palme, facem un ghemuit. Intrăm în poza unui ghemuar incomplet, picioarele în genunchi nu sunt complet îndoite, păstrând totodată primăvara. Acceptăm poziția de pornire: picioarele lățimii simboluri pentru pierderea în greutate, brațele de-a lungul corpului.

Efectuați un salt, ridicați mâinile și faceți bumbac.

  1. Pentru fiecare parte a corpului, există exerciții care diferă unele de altele.
  2. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  3. Antrenamentul cardio realizat dimineața arde mai multe grăsimi?
  4. Costum de croitorie pierdere în greutate
  5. Exercitii pentru arderea grasimilor! - Jeanette

Alegeți singur timpul de execuție, în medie, eficiența crește după 10 minute de efectuare a Burpee sau Burpy. Burpy este considerat cel mai bun și mai bun dintre complexele profesionale, care economisesc timp și nu oferă șansa de a economisi în corp. Exercițiile de ardere a grăsimilor burpy vă vor permite să obțineți un abdominal umflat, picioare, brațe și să consolidați corsetul muscular pe spate. Poziția de pornire:culcați-vă pe podea, brațele în spatele capului și picioarele drepte și uniforme.

Important: mâinile și picioarele nu trebuie să atingă podeaua pe întregul complex al acestui exercițiu. Monitorizăm inhalarea și expirarea.

TOP 10 CELE MAI BUNE EXERCITII CARE TE AJUTA SA SLABESTI ACASA

La expirație, ne răsucim și ne mișcăm brațele, trunchiul și picioarele în același timp în sus, în mijlocul membrului ar trebui să se întâlnească. La inspirație, revenim la poziția de pornire. Când se ridică, ambele brațe și picioare sunt strict drepte.

Mușchii abdominali - Cuțit pliabil Pentru tine, poți alege mai multe metode de execuție.

rutina de sărituri de ardere a grăsimilor pierderea de grăsime la var

Prima opțiune. Efectuați ori din fiecare exercițiu pentru arderea grăsimii pe mai multe runde, făcând pauze între alergări 5 minuteastfel încât la final să se realizeze un antrenament de o oră. A doua opțiune. Efectuăm exerciții pentru arderea grăsimii una după alta, fără apeluri.

Dacă aveți întrebări, adresați-le. Și amintiți-vă, doar ne schimbăm consumul - împreună schimbăm lumea! Există multe antrenamente sportive în anumite zone.

Cum să organizezi acasă un antrenament pentru arderea grăsimilor

Unii ajută la formarea mușchilor, alții dezvoltă rezistență și plasticitate a corpului, alții ard cantitatea maximă de rutina de sărituri de ardere a grăsimilor. Este vorba despre astfel de clase pe care le vom discuta astăzi. Exerciții eficiente de ardere a grăsimilor Antrenamentele care vizează arderea masei de grăsime ar trebui să fie efectuate în mod regulat. Cea mai bună opțiune este să o faceți în fiecare zi. Atunci corpul va avea ocazia să se relaxeze și să se recupereze, iar metabolismul accelerat rutina de sărituri de ardere a grăsimilor timpul antrenamentului rămâne aproximativ 48 de ore.

Dacă obiectivul tău este să slăbești prin antrenament, cumpără-ți un monitor de ritm cardiac care îți va monitoriza starea pe tot parcursul sesiunii.

Antrenament pentru arderea grăsimii din burtă. Tipuri de exerciții de ardere a grăsimilor

Experții au dovedit un fapt interesant că distrugerea activă a grăsimilor are loc în anumite circumstanțe. De exemplu, ritmul cardiac joacă un rol principal în acest sens. La urma urmei, sângele, care circulă prin vase, furnizează oxigen celulelor, în urma căruia se produce descompunerea țesutului gras. Dar cum să determinați acest nivel?

Dar nu merită să o depășești mult. O astfel de pregătire activă este permisă doar în prezența unui formator profesionist. Astăzi, pentru a reduce greutatea corporală, funcțională, circulară, Taibo, Tabatu, Crossfit au câștigat cea mai mare popularitate. Toate includ atât exerciții de forță, cât și cardio. În plus, complexul trebuie să conțină în mod necesar o sarcină statică, care ajută cei mai mici mușchi să se implice în muncă.

Doar lucrul într-un complex poți obține rezultatul dorit.

rutina de sărituri de ardere a grăsimilor pierderea în greutate în faza de întreținere

Acordă o atenție specială nutriției, revizuiește-ți dieta, elimină carbohidrații rapid din ea, adică. Acestea sunt recomandări nutriționale generale și veți găsi o mulțime de informații utile și sfaturi despre.

Și acum vom oferi mai multe opțiuni pentru exerciții care vizează arderea grăsimilor. Exerciții de ardere a grasimilor Cardio Această parte a claselor afectează în mod direct țesutul gras și ajută la reducerea acestuia. Iată câteva dintre cele mai eficiente exerciții: Alergând cu genunchii înalți.

Mențineți spatele drept și ridicați picioarele cât mai sus. Sărind peste gard. Când sări în sus, strângeți picioarele cât mai mult posibil sub tine. Dacă la început acest exercițiu îți este dificil să faci, atunci alternează-le. De exemplu, două sărituri obișnuite, iar a treia cu bucle pentru picioare. Poziția de pornire întinsă pe stomac, ridică-ți corpul pe brațele întinse.

Din această poziție, imită alergarea, de preferință intensă. Bounce Squats. Stând drept, faceți un ghemuit, în timp ce aveți întotdeauna grijă să urmați tehnica. Îndoaie genunchii la un unghi de 45 de grade, ține-ți spatele drept și duce-ți fesele cât mai departe. Apoi sari cat mai sus. Coarda de sărituri.

Primul antrenament

Un inventar simplu, dar cu utilizare regulată aduce rezultate uimitoare. Stând drept, cu lățimea de umeri cu picioarele distanțate, sărind mai întâi pe un picior, aduceți-l pe celălalt cât mai departe, apoi în direcția opusă.

Mâinile în același timp imită mișcările patinatorului. Efectuați exerciții cu intensitate maximă. Prânzuri cu sărituri. Lunge, privește-ți genunchii și spatele, rămânând puțin în această stare, schimbă poziția picioarelor în salt.

Este foarte bine pentru pierderea în greutate să faci exerciții de la Taibo. Stând drept, îndoaie ușor genunchii și imită mișcările boxerului cu viteză maximă.

Alergând cu o atingere a călcâielor feselor. Pe lângă picioare, lucrează activ cu mâinile, ridicându-le în sus. Lunges cu o lovitură. Lunge înapoi, apoi ridica brusc piciorul, simulând o lovitură la perete.

Exercițiul trebuie efectuat cu intensitate maximă. Exerciții de forță pentru arderea grăsimilor În ciuda faptului că ard ard grăsimile direct, antrenamentele cardio, încărcătura de forță este încă necesară pentru exerciții care vizează pierderea în greutate. La urma urmei, acestea permit nu numai formarea mușchilor frumoși, dar și accelerează arderea grăsimii datorită masei musculare. Amintiți-vă, cu cât rutina de sărituri de ardere a grăsimilor persoană are mai mult mușchi, cu atât mai multe calorii cheltuiește în timpul antrenamentului și, în consecință, pierde mai rapid în greutate.

În același timp, încercați să nu vă ridicați în sus pelvisul. Intins pe partea ta, ridica corpul, sprijinindu-te de un braț drept și degetele de la picioare. Coborâți și ridicați pelvisul.

Antrenamentul cardio realizat dimineața arde mai multe grăsimi? - GymBeam Blog

Nu uitați să faceți exercițiul pe partea cealaltă. Push-up-urile pot fi efectuate în mai multe moduri. Cel mai dificil când brațele sunt apropiate cu corpul la nivelul pieptului, iar coatele sunt în sus. Ridicați corpul și coborâți-l ușor înapoi. Stând drept, cu spatele, fără îndoire, cu lățimea picioarelor între ele, luați materiale de cântărire și înclinați corpul înainte, lăsați în această poziție și ridicați-vă.

În timp ce ridicați, încercați să strângeți în plus mușchii gluteali. Întins pe spate, apăsați-l ferm pe covoraș. Ridicați picioarele puțin drept și scrieți numere diferite. Poziția de pornire este aceeași, dar ridicați picioarele perpendiculare pe podea, coborâți-le alternativ la stânga și la dreapta.

Am oferit mai multe opțiuni pentru exerciții de forță și cardio, combinând în care, puteți observa schimbări semnificative ale imaginii dvs.

Hormoni și ardere de grăsimi

Principalul lucru este să încercați să faceți totul bine și să respectați sfaturile de mai sus. Vrei să știi cum arde grăsimea din burtă? Abdomenul nu este altceva decât energia consumată anterior excesiv, depusă sub formă de grăsime. De obicei, lasă mai dificil doar pentru că stratul de pe el este mai gros, iar rezultatele eforturilor noastre în domeniul dietei și fitnessului nu devin imediat vizibile.