Ghidul incepatorului la alergat

Scara de slabire

Scările, mai bune decât sala de fitness.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile

Vezi cum să slăbeşti urcând pe scări! De pe Dietă şi slăbire Sănătate Înainte să investeşti într-un abonament la sală sau un aparat pentru fitness, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi. Un set de scări este tot ce îţi trebuie pentru un antrenament cardio ca la carte.

Urcatul scarilor, un sport simplu si la indemana oricui 28 aug.

Ai nevoie de numai de minute de câteva ori pe scara de slabire ca să slăbeşti câteva kilograme mai repede decât te-ai aştepta. În 30 de minute de alergat pe scări poţi arde peste de calorii, ceea ce nu e deloc de neglijat.

Adresa de e-mail a destinatarului X Cand ajungeti la locul de munca in fiecare dimineata, eventual cu cafeaua in mana, este mult mai tentant sa urcati la birou folosind liftul. La fel de convenabil este ca, dupa o zi obositoare la serviciu, in drum spre casa, sa folositi scarile rulante de la metrou sau liftul de la blocul in care locuiti.

Antrenamentul pe scări Ca la orice antrenament, trebuie să scara de slabire cu o încălzire. Urcă scările în ritm lent timp de două-trei minute pentru a-ţi încălzi articulaţiile şi muşchii de la picioare.

scara de slabire

Dacă ai posibilitatea, poţi include în acest antrenament şi alte tipuri de execiţii, aşa că e bine să-ţi încălzeşti şi braţele. Acum eşti gata să treci la antrenamentul propriu-zis. Acesta constă în sprinturi scurte a câte un etaj.

scara de slabire

Ai nevoie de 10 sprinturi cu o pauză de câteva secunde între ele. Pentru a-ţi lucra musculatura picioarelor, poţi încerca şi alte tipuri de exerciţii: sărituri în sus pe scări cu ambele picioare de o dată sau sărituri într-o picior.

Dacă ai posibilitatea, lucrează şi braţele cu ajutorul scărilor. Acum ridică fundul şi, cu picioarele pe podea, îndoaie braţele pentru a lucra tricepsul.

scara de slabire