Science News

Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate

Conținutul

Care este cea mai bună dietă pentru menținerea unei greutăți sănătoase și protejarea bolilor cronice?

Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate

Este o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, o dietă bogată în carbohidrați, o dietă cu toate legumele, o dietă fără legume? Cercetătorii spun că ar fi mai bine să uiți doar cuvântul dietă, potrivit unui editorial publicat astăzi 20 august în Jurnalul Asociației Medicale Americane JAMA.

Cuvinte cheie PNG

Cercetătorii citează numeroase studii care au demonstrat doar un succes moderat cu diferite tipuri de diete care se concentrează pe macronutrienți: proteine, grăsimi sau carbohidrați; dar, indiferent de dietă, fără o schimbare a stilului de viață, greutatea pierde 6 din grăsimea corpului. În schimb, mai multe studii mari și recente - cum ar fi Studiul finlandez de prevenire a diabetului și Studiul de prevenire a diabetului din China Da Qing - au găsit o greutate mai mică și o incidență mai mică a diabetului în rândul participanților la studiu la mulți ani după finalizarea inițială a studiului, deoarece subiecții au fost învățați cum să piardă în greutate prin intervenții în stilul de viață.

Stilul de viață a trâmbițelor Pagoto a descris intervențiile în stilul de viață ca fiind triplate: consiliere dietetică cum să controlați porțiunile, să reduceți alimentele bogate în calorii și să navigați în restauranteconsiliere în exercițiu cum să vă setați obiective, să țintați ritmul cardiac și să faceți exerciții fizice în siguranță și modificarea comportamentului -monitor, rezolvarea problemelor, rămâneți motivați și înțelegeți foamea.

Dieta în sine [nu este] instrumentală pentru succesul intervențiilor în stilul de viață; este elementul comportamental care este cheie.

În loc să te avânți brusc, încearcă să efectuezi câteva mici modificări simple care într-adevăr pot face o diferență.

Un studiu masiv care a implicat peste Dar asta nu înseamnă că o dietă vegetariană este tot ce trebuie pentru a vă ajuta să rămâneți sănătos. De ce dietele merg prost Într-adevăr, autorii au scris că singurul fapt consistent în toate studiile dietetice este faptul că aderarea este elementul cel mai puternic asociat cu pierderea în greutate și reducerea riscului de boală.

Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate

Pagoto a descris cinci provocări pentru orice dietă pe care o vede cu pacienții săi: nu are timp să gătească sau să facă exerciții fizice; fiind prea stresați, având membrii familiei să aducă mâncare cu gunoi acasă; a nu avea cu cine să facă exerciții sau să vă simțiți exersând; și să simțiți foame tot timpul.

A spus că cei mai mulți dintre pacienții ei obezi înțeleg ce alimente sunt sănătoase și nesănătoase.

A dormi? Se confruntă cu stresul într-un mod sănătos? Dacă petreceți mai mult timp atunci când faceți lucrurile din prima listă decât cea de-a doua, este timpul să vă reevaluați prioritățile și să decideți ce vă doriți cu adevărat.

Deci, lucrează împreună cu pacienții să găsească modalități de a face comportamentele sănătoase mai rutine, indiferent de tipul de dietă al pacientului. Pagoto și Appelhans solicită mai multe cercetări privind respectarea dietei.

Autorii au descris cantitatea de cercetare a aderenței ca fiind minusculă în comparație cu cea privind studierea dietelor mari Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate moft. În mod similar, populația generală știe mai multe despre nuanțele acestor diete - Atkins, South Beach, Zone și altele - decât despre elementele de bază ale aderenței; și asta, au spus autorii, este centrală pentru epidemia de obezitate.

Christopher Wanjek este autorul unui nou roman, "Hei, Einstein! Descoperiri Științifice.

Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate