1. Bea apă, în special înaintea meselor

Sfaturi bazate pe dovezi pentru pierderea în greutate

pierdere în greutate derivată tga l-ornitină pentru pierderea în greutate

Miscelaneu 11 Sfaturi nutriționale bazate pe dovezi științifice În ceea ce privește sănătatea în Pierdere în greutate de 225 de kilograme și alimentația sănătoasă în special, există o mulțime de confuzii și informații contradictorii. Chiar și experții calificați au deseori opinii complet opuse cu privire la aceeași problemă.

cum să pierzi kilogramul de grăsime poate migdala arde grăsime

Cine să creadă? Și ne oferim să credem nu în opinii și idei private, ci în date științifice, confirmate de multe studii.

Atenția ta - 11 sfaturi despre nutriția adecvată, care se bazează de fapt sfaturi bazate pe dovezi pentru pierderea în greutate cele mai recente dovezi științifice.

În sensul inițial, aceasta este o dietă rațională. Există diete terapeutice, temporare - sunt prescrise de către medic pentru orice încălcare a organismului.

Sfaturi de scădere în greutate, care sunt de fapt bazate pe dovezi

Dar în alte cazuri, dieta este doar un set de reguli pentru consumul alimentelor unei persoane sănătoase. Zilnic și permanent.

  1. Sfaturi de scădere în greutate, care sunt de fapt bazate pe dovezi | APM Buzau
  2. 12 cele mai mari mituri despre pierderea in greutate - Despre Sanatatea Ta

Rezonabil și rațional. De-a lungul vieții. Dacă înțelegeți dieta în acest fel - totul este în ordine, continuați să urmați modul selectat.

scăderea în greutate a burticii de grăsime scăderea în greutate la fața locului

Dacă pentru tine, dieta este o schimbare radicală pe termen scurt a dietei în scopul pierderii în greutate cu restricții grave și cu ideea de a reveni rapid la alimentația ta obișnuită, avem vești proaste pentru tine.

Desigur, în două săptămâni pe un chefir sau legume crude, vei pierde câteva kilograme și te vei încadra în rochia dorită.

Și aceasta nu înseamnă să ne menționăm consecințele asupra organismului din cauza unui astfel de stres. Se știe că dietele extreme sunt eficiente doar temporar și rareori funcționează bine pe termen lung. Puteți scăpa de kilogramele în plus fără a vă răni propriul corp, doar construind un sistem de nutriție echilibrat rezonabil - da, acea dietă foarte reală pentru viață, și nu o grevă temporară a foamei - și conducând un stil de viață sănătos, activând metabolismul.

Beți forțat cel puțin 3 litri de apă pe zi, beți doar când doriți, beți doar apă, apa pot fi înlocuite cu ceai verde - aceste instrucțiuni conflictuale alternează cu o regularitate de invidiat în reviste de modă și programe pentru fanii unui stil de viață sănătos.

10 sfaturi pentru a slăbi de la dr. Michael Greger

Unde este adevărul? Ca întotdeauna, undeva la mijloc, nu trebuie să mergi la extreme. Acum nu există nicio îndoială că omul are nevoie pur și simplu de apă curată. La urma urmei, H2O este cea mai importantă componentă a corpului nostru. Acesta furnizează hrană celulelor corpului, elimină substanțele nocive, ia parte la activitatea sistemului circulator, nervos și digestiv, menține o vâscozitate optimă a sângelui, este responsabil pentru starea normală a pielii și a mucoaselor, asigură mobilitatea articulațiilor osoase, afectează indirect performanța noastră, bunăstarea și fondul emoțional Conținutul de apă din corp trebuie menținut, altfel vor exista tulburări în toate aceste procese critice.

Potrivit OMS, un adult sănătos pe zi trebuie să consume 30 ml de apă la 1 kg de greutate.

Cea mai mare parte a acestuia este fie dovedită, fie dovedită că nu funcționează.

Acestea sunt alimente complet diferite, cu propriile lor reguli și norme de consum. De asemenea, s-a dovedit științific că bea suficientă apă în timpul zilei ajută într-adevăr la creșterea cantității de calorii pe care le arzi.

Cantitatea de apă consumată, precum și timpul de administrare a acesteia este importantă - apa potabilă cu o jumătate de oră înainte de fiecare masă este considerată cea mai importantă. Principalul lucru pe care trebuie să îl înveți - grăsimile din dietă sunt vitale pentru funcționarea normală a organismului. Probleme cu acestea apar la cei care consumă fie grăsimi greșite, fie în cantitate greșită, sau ca în gluma populară nu le pot găti.

WhatsApp Greutate de gestionare a pieței are o multime de mituri. Indivizii sunt adesea recomandate pentru a face tot felul de lucruri nebunești, dintre care majoritatea nu au nici o dovadă în spatele ei. Cu toate acestea, de-a lungul anilor, oamenii de stiinta au descoperit o varietate de abordări care par a fi eficiente. Mai jos sunt 26 de management de greutate indicii care sunt de fapt bazate pe dovezi. Acesta este de obicei afirmat că apa potabilă poate ajuta cu managementul de greutate-care e adevărat.

Principalele funcții ale grăsimilor sunt energia și structura. Grăsimile fac parte din membranele celulare și servesc ca cea mai importantă sursă de energie. De asemenea, conțin vitamine importante solubile în grăsimi A, D, E, Kcontribuie la o mai bună absorbție a multor substanțe și sunt direct implicate în multe procese din corpul nostru.

Nivel crescut de colesterol în sânge În aceste articole veți găsi recomandări detaliate în privința analizelor și măsurărilor pe care trebuie să le faceți. Va fi corect să efectuați aceste analize cât mai curând. Dacă rezultatele vor arăta careva dereglări, va trebui să începeți tratamentul medicamentos pentru corecția lor.

Uleiurile selectate corect pot îndeplini chiar funcții de vindecare! Unde se găsesc grăsimile sănătoase? Acestea sunt pește uleios de mare, nuci, avocado, ulei de pește, unt, untură, uleiuri vegetale presate la rece neterminate. Și ce sunt grăsimile rele?

11 Sfaturi nutriționale bazate pe dovezi științifice

La lumină sau când sunt păstrate prea mult timp, grăsimile sunt rânce și se oxidează. Procesarea tehnologică puternică, cu obiective de creștere a duratei de valabilitate, nivelarea culorii sau mirosul natural puternic de ulei transformă adesea structura produsului atât de mult încât nu mai este necesar să vorbim despre niciunul dintre beneficiile sale. În plus, nu uitați că factori precum consumul excesiv de alcool și grăsimile extrem de procesate pot degrada activitatea enzimelor responsabile de metabolismul grăsimilor.

Rata zilnică a aportului de grăsimi este de din dieta totală. Amintiți-vă însă că, atunci când menționați norma zilnică, nu vorbim despre grăsimi pure - linguri de legume sau cuburi de unt.

scădere în greutate protandim de viață scoate grăsimea din ramen

OMS recomandă reducerea aportului de zahăr, astfel încât să nu fie mai mult de 5 calorii totale pe zi. Dar nu vă grăbiți să turnați cu bucurie câteva linguri de zahăr în ceai.

26 Sfaturi privind pierderea în greutate care sunt bazate pe dovezi

Obțineți toată această dulceață recomandată în abundență, sub formă ascunsă, cu produse gata făcute, astfel încât zahărul pur în forma sa pură este otravă pentru corpul vostru și, poate, cea mai nocivă componentă în alimentația modernă.

Consumul mare al acestuia este direct legat de numeroase boli, incluzând obezitatea, diabetul de tip 2, tulburările metabolice, bolile sistemelor cardiovasculare și digestive, îmbătrânirea accelerată și chiar cancerul. Este adevărat, o listă impresionantă? Desigur, dintr-o bomboană pe săptămână este puțin probabil să câștigi sfaturi bazate pe dovezi pentru pierderea în greutate tocuri de kg în plus și să câștigi probleme grave de sănătate.

11 sfaturi nutriționale bazate pe dovezi științifice

Dar ea este singură - aceasta este întrebarea. Nu credeți că mâncați o mulțime de dulciuri?

pierderea în greutate a machiajului clar krystal cum să mănânci pentru arderea grăsimilor

Nu uitați, aveți cel puțin o zi fără dulciuri suplimentare. Zahar în ceai și cafea, suc de fructe, iaurt, sodă dulce, produse de patiserie, ciocolată, dulciuri și deserturi Și nu numai astfel de produse evident conțin o cantitate imensă de zahăr. Încercați să minimizați cantitatea de zahăr adăugată în dieta dvs.

Regula numărul 5.

Limitați-vă aportul de carbohidrați rafinați Carbohidrati rafinati sunt si rafinati sau procesati - un pericol pentru organismul nostru. Acestea sunt zaharuri și amidonuri, create artificial de om și care nu există în natură. Dacă fructele întregi, cerealele, leguminoasele, cartofii, etc.