Pierdere în greutate Povești de succes - femeia a pierdut 80 de lire - Clasați Povești - 2020

80 de lire sterline de pierdere în greutate

Linia de jos Pierderea în greutate nu este un proces ușor, indiferent cât de mare sau mic este obiectivul. Când vine vorba de a pierde de kilograme 45 kg sau mai mult, numărul mare poate părea destul de intimidant, mai ales dacă tocmai începeți. Din fericire, există strategii dovedite care vă pot ajuta.

Iată 10 sfaturi care să te ajute să pierzi de kilograme în siguranță. Urmăriți-vă aportul caloric Pentru a pierde în greutate, corpul tău trebuie să ardă mai multe calorii decât consumă.

Există două modalități de a face acest lucru - consumând mai puține calorii sau exersând mai multe. Urmărirea aportului caloric vă ajută să rămâneți la curent cu câte calorii consumați pe zi, astfel încât să puteți ști dacă sunteți pe calea cea bună sau dacă trebuie să faceți ajustări. De fapt, o revizuire a 37 de studii, incluzând peste Numărul de calorii pe care trebuie să îl consumi pe zi depinde de diverși factori, cum ar fi greutatea inițială, stilul de viață, sexul și nivelul de activitate.

cât durează 80 de kilograme

Pentru a determina câte calorii trebuie să mănânci pentru a slăbi, folosește calculatorul aici. Cele mai comune două moduri de a urmări aportul caloric sunt cu ajutorul unei aplicații sau al unui jurnal alimentar. Acestea fiind spuse, este important să rețineți că simpla urmărire a aportului caloric poate să nu fie cea mai durabilă abordare pentru a pierde în greutate.

Cu toate acestea, urmărirea caloriilor poate funcționa excepțional de bine atunci când este asociată cu modificări ale stilului de viață sănătos, cum ar fi consumul mai multor legume sau exercițiile fizice în mod regulat.

Crește-ți aportul de fibre Fibrele sunt un tip de carbohidrați indigestibili care pot ajuta la pierderea în greutate. Acest lucru se datorează faptului că fibrele încetinesc ritmul stomacului își goli conținutul, care, la rândul său, vă poate ajuta să vă simțiți plin pentru mai mult timp 2, 3.

În plus, 80 de lire sterline de pierdere în greutate au arătat că fibra, în special fibra solubilă, poate reduce producția de hormoni ai foamei, cum ar fi ghrelinul și poate crește producția de hormoni de plinătate, cum ar fi colecistokinina CCKpeptida 1 asemănătoare glucagonului GLP-1 și peptida YY PYY 4, 5.

Prin reducerea poftei de mâncare, fibra poate ajuta la reducerea aportului de calorii și duce la pierderea în greutate fără efort 6. Acestea fiind spuse, este nevoie de cercetări mai recente. Alimentele bogate în fibre includ cele mai multe legume, fructe, nuci, cereale integrale și semințe. În mod alternativ, ați putea încerca să luați un supliment de fibre, cum ar fi glucomannanul.

REZUMAT Fibrele te pot ajuta să rămâi plin mai 80 de lire sterline de pierdere în greutate timp, poți pierde în greutate fără să pooping ce la rândul tău îți poate reduce aportul de calorii și te va ajuta să slăbești.

De fapt, cercetările au arătat că pur și simplu urmând o dietă mai ridicată în proteine, vă poate ajuta să ardeți de calorii suplimentare pe zi 11, Alegerea alimentelor sănătoase, cum ar fi carnea, fructele de mare, ouă, nuci, semințe și leguminoase în favoarea altor alimente este o modalitate excelentă de a crește aportul proteic.

REZUMAT Creșterea aportului proteic vă poate ajuta să pierdeți în greutate, stimulându-vă metabolismul, reducerea poftei de mâncare și reducerea grăsimii din burtă. Tăiați din nou carbohidrații rafinați Reducerea aportului rafinat de carbohidrați este un mod eficient de a pierde în greutate. Carburile rafinate, cunoscute și sub denumirea de carbohidrați simpli, sunt zaharuri și boabe rafinate care au fost îndepărtate de nutrienți și fibre în timpul procesării.

Sursele comune de carbohidrati rafinati includ paine alba, faina alba, paste, dulciuri si produse de patiserie.

scăderea greutății

Carburile rafinate nu sunt doar o sursă slabă de nutrienți, dar tind să aibă și un indice glicemic ridicat. Aceasta înseamnă că sunt digerate și absorbite rapid. Acest lucru poate provoca vârfuri rapide și scurgeri de zaharuri din sânge, urmate de pofte crescute, foame și un risc mai mare de supraalimentare În plus, unele cercetări au legat un aport mai mare de glucide rafinate la transportarea mai multă grăsime viscerală - un tip de grăsime care este legat de un risc mai mare de boli cronice precum boli de inimă 16, De exemplu, un studiu care a inclus 2.

De asemenea, este o idee bună să reduci din sifon, suc și băuturi energizante. Aceste băuturi sunt adesea ambalate cu zahăr și calorii, nu au alți nutrienți și contribuie la creșterea în greutate în timp - toate fără să te umple 19, Obțineți să schimbați carbohidrați rafinați pentru alternative de cereale integrale, cum ar fi orez brun, quinoa, cuscus și pâine cu cereale integrale sau pentru alimente mai bogate în proteine.

Ține-ți răspunderea Cu un obiectiv precum pierderea a de kilograme, puterea de voință nu este întotdeauna suficientă pentru a asigura succesul pe termen lung. Acolo este important responsabilitatea. Te ajută să rămâi pe calea cea bună pentru reușita la pierderea în greutate și îți permite să faci ajustări pe parcurs.

  1. Este grasime saturata usor de ars
  2. Rutină ușor de slăbit
  3. Presupun că, de fapt, ai beneficia de pierderea a 80 de lire sterline.
  4. Arderea grasimilor mai usor
  5. Pinterest În augusttatăl lui Daniel White a avut un atac de cord aproape fatal.
  6. Ce ma va ajuta sa slabesc
  7. Începeți Greutatea: de lire sterline Greutatea actuală: de lire sterline Timpul de funcționare: 10 luni Am început călătoria cu pierderea în greutate în 28 ianuarie la de lire sterline.
  8. Pierdere în greutate | f11.ro

O modalitate de a vă răspunde este să vă cântăriți mai des. Cercetările au arătat că persoanele care se cântăresc mai des sunt mai predispuse să piardă în greutate și să le țină deoparte, în comparație cu persoanele care nu se cântăresc la fel de des Un alt mod de a rămâne la răspundere este să ții un jurnal cu mâncare.

Vă 80 de lire sterline de pierdere în greutate să urmăriți aportul alimentar, care vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să îl mențineți mai mult timp 22, În cele din urmă, puteți încerca să vă asociați cu un prieten care are 80 de lire sterline de pierdere în greutate similare de pierdere în greutate sau să vă alăturați unei comunități de slăbit în persoană sau online.

A face acest lucru nu numai că vă poate ajuta cu obiectivul dvs. Mai multe moduri de a face acest lucru este cântărirea dvs. Pe lângă faptul că sunt sănătoase, legumele au și alte calități care te pot ajuta să slăbești.

Pentru început, legumele sunt o sursă bună de fibre - un nutrient care poate încetini rata de golire a stomacului și crește sentimentele de plinătate 2, 3. De asemenea, legumele tind să aibă un conținut ridicat de apă, ceea ce le conferă o densitate energetică scăzută.

Ce este dieta de gheață? (Și Știința De ce nu funcționează)

Aceasta înseamnă că legumele au un conținut scăzut de calorii pentru greutatea lor. Alegerea constantă a alimentelor cu densitate energetică scăzută, cum ar fi legumele, în locul carbohidraților rafinați, vă permite să mâncați aceeași cantitate de alimente și să vă reduceți în continuare aportul de calorii De fapt, studiile arată că adulții care mănâncă legume mai frecvent tind să cântărească mai puțin REZUMAT Legumele au un conținut bogat de fibre și au o densitate energetică scăzută, ceea ce înseamnă că te pot ajuta să rămâi plin mai mult timp consumând mai puține calorii.

Faceți mai mult cardio Exercitarea este importantă atunci când vine vorba de a pierde multă greutate. Cardio, cunoscut și sub denumirea de exerciții aerobice, este o formă populară de activitate fizică care ajută la arderea caloriilor și promovează sănătatea inimii De fapt, studiile au arătat că cardio singur poate ajuta la pierderea de grăsime.

De exemplu, un studiu efectuat la de participanți cu exces de greutate sau obezitate a analizat efectele de pierdere în greutate de a face sau de calorii în valoare de cardio de 5 ori pe săptămână timp de 10 luni, fără a urmări aportul lor de calorii. Cercetătorii au descoperit că participanții care au evaluat cardio în valoare de și de calorii au pierdut în medie 8,6 kilograme 3,9 kg și, respectiv, 80 de lire sterline de pierdere în greutate kilograme 5,2 kg În plus, studiile au arătat că cardio te poate ajuta să arzi grăsime nocivă din stomac, care este cunoscută și sub denumirea de grăsime viscerală.

Acest tip de grăsime se află în cavitatea abdominală și este legat de un risc mai mare de diabet de tip 2, boli de inimă și anumite tipuri de cancer 31, 32, Dacă nu sunteți obișnuit cu cardio, încercați să mergeți mai des în timpul săptămânii și progresați încet spre alergare sau alergare, deoarece începeți să vă simțiți mai confortabil. Dacă mersul îți pune prea mult stres pe articulații, încearcă să faci exerciții cardio cu impact scăzut, cum ar fi mersul pe apă sau mersul cu bicicleta. Încercați antrenamentul de rezistență Antrenamentul de rezistență, denumit în mod obișnuit ridicare în greutate, poate ajuta la pierderea în greutate.

Ea presupune lucrul împotriva unei forțe pentru îmbunătățirea forței musculare și a rezistenței. Deși se face în mod obișnuit cu greutăți, puteți face acest lucru doar cu greutatea corpului. Antrenamentul de rezistență poate ajuta scăderea în greutate prin creșterea ușoară a metabolismului, determinând organismul să ardă mai multe calorii în repaus Cea mai ușoară modalitate de a începe este să mergi la sală, dar poți încerca exerciții de antrenament de rezistență, cum ar fi ghemuțele, gârlele, șezuturile și scândurile, acasă folosind greutatea corpului.

Dacă nu ați fost niciodată la sală, luați în considerare să primiți un antrenor personal care să vă ajute să înțelegeți cum să folosiți echipamentul în mod corespunzător și să vă reduceți riscul de rănire. REZUMAT Antrenamentul de rezistență ajută la păstrarea masei musculare și vă poate stimula metabolismul, ceea ce la rândul său poate ajuta la pierderea în greutate.

Exersați alimentația atentă Mâncarea atentă implică exersarea atenției și concentrarea pe a fi prezent în momentul în care mănânci, conștient de semnalele tale de fizică și psihologice de foame și de a fi atentă la emoțiile tale Există mai multe moduri de a practica alimentația atentă, dar cele mai frecvente metode includ consumul lent, mestecarea minuțioasă a mâncării și evitarea distragerilor în timpul mâncării, cum ar fi telefonul, computerul sau televizorul.

pierderea în greutate și șomajul

Cercetările au arătat că mâncarea lentă - o practică alimentară atentă - vă poate ajuta să mâncați mai puțin în timp ce vă simțiți mai plini și mai mulțumiți Un alt studiu realizat la 17 bărbați a observat că consumul lent a dus la o eliberare mai mare de hormoni de plinătate, cum ar fi peptida YY și peptida-1 asemănătoare glucagonului, precum și la sentimente mai mari de plinătate REZUMAT Încorporarea unei alimentații conștiente în rutina de slăbit vă poate ajuta să mâncați mai puțin, să pierdeți în greutate și să vă bucurați mai mult de mâncare.

Consultați un dietetician Cu un obiectiv important de pierdere în greutate, cum ar fi pierderea a de kilograme, este o idee excelentă pentru a solicita sprijinul unui profesionist calificat, precum un dietetician înregistrat.

Un dietetician nu poate doar să vă ajute să determinați cea mai bună modalitate de a pierde excesul de grăsime, fără a fi prea restrictiv, dar vă poate oferi sprijin și pe parcursul călătoriei.

Dieta de gheață este o dieta propusă în care oamenii spun că mănâncă gheață determină organismul dumneavoastră să -și petreacă energie pentru a încălzi gheața. În mod similar, unele diete sugerează că bea o mulțime de apă cu gheață poate ajuta sa arzi calorii. Deși este adevărat trebuie să bea apă pentru a metaboliza grăsime și estede asemeneaeste necesară adevărata energieîn scopul de a schimba starea de materie de gheață în apăconsumul de gheață pur și simplu nu arde suficiente calorii pentru a conta.

Mai mult decât atât, studiile au arătat că lucrul cu un dietetician în călătoria dvs. Obținerea aportului unui dietetician este deosebit de importantă dacă aveți o afecțiune medicală complexă.

Un dietetician vă poate asigura să pierdeți în greutate în siguranță, fără a vă compromite în mod semnificativ sănătatea. Acest lucru este valabil mai ales dacă aveți o afecțiune medicală complexă. Cât de repede poți slăbi de kilograme în siguranță? Este important să rețineți că pierderea a de kilograme va dura probabil cel puțin 6 luni la un an sau mai mult. Persoanele cu o greutate corporală inițială mai mare ar trebui să se aștepte să piardă mai multe kilograme decât persoanele cu o greutate corporală mai ușoară inițială.

10 sfaturi pentru a pierde 100 de lire în siguranță

Cu toate acestea, rata de pierdere în greutate tinde să fie similară procentual. De exemplu, o persoană care cântărește de kilograme kg poate pierde până la 10 kilograme 4,5 kg în primele 2 săptămâni de dietă. Între timp, o persoană de aceeași vârstă și sex care cântărește de kilograme 73 kg poate pierde doar 5 kilograme 2,3 kgîn ciuda consumării unui aport caloric similar și exercită cantități similare.

Cu toate acestea, este destul de comun să experimentați o pierdere în greutate mai rapidă atunci când porniți pentru prima dată un program de scădere în greutate, în special dacă urmați o dietă scăzută în carbohidrați.

Acest lucru se datorează în mod obișnuit unei pierderi de greutate în apă. Pe măsură ce corpul tău arde mai multe calorii decât consumă, acesta se aruncă în sursele sale de combustibil de rezervă, cum ar fi glicogenul - forma stocată de zahăr.

Moleculele de glicogen sunt 80 de lire sterline de pierdere în greutate de apă, astfel încât atunci când organismul folosește glicogen, el eliberează apa legată Deși majoritatea oamenilor doresc să slăbească rapid, este important să nu pierzi prea mult în greutate prea repede. Pierderea rapidă în greutate poate avea mai multe riscuri pentru sănătate, inclusiv 45, 46 : subnutriție.

cum elimini celulele grase