Povestea Mădălinei: Cum am slăbit 38 de kilograme!

Cum să slăbești la începutul anilor 40

O dietă sănătoasă pentru o femeie la 40 de ani nu seamănă cu una pentru o femeie mai tânără, deoarece e nevoie de mai multe proteine pentru menţinerea masei musculare pe măsură ce se înaintează în vârstă. Necesarul zilnic de calorii pentru o femeie de peste 40 de ani este de

Întrebarea este următoarea: ești femeie și ai peste 40 de ani? Dacă răspunsul tău este da, atunci probabil că ai descoperit deja problema.

Povestea Mădălinei: Cum am slăbit 38 de kilograme!

Lupta cu kilogramele în plus este destul de dificilă indiferent de vârstă, dar, în cazul femeilor cu vârsta de peste 40 de ani, lucrurile se complică și mai mult. Organismul începe să reacționeze în mod diferit la dieta pe care o urmezi și la exercițiile pe care le practici. În plus, ai nevoie de mai multă energie decât înainte.

Cum slăbim după vârsta de 40 de ani?

În acest articol îți vom prezenta tot ceea ce trebuie să știi dacă vrei să slăbești, în special dacă ai împlinit deja vârsta de 40 de ani. Citește în continuare!

Sfaturi pentru a slăbi dacă ai peste 40 de ani Dacă ai împlinit vârsta de 40 de ani, vrei să slăbești și ești femeie, reține următoarele: Trebuie să crezi că e posibil să slăbești! Da, va fi greu, dar nu imposibil.

Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice

Unul dintre cele mai mari obstacole cu care se confruntă persoanele care vor să slăbească este lipsa rezultatelor pe termen scurt sau mediu. În această situație,  multe femei au impresia că dieta sau exercițiile fizice nu au cum să slăbești la începutul anilor 40 efect, dar lucrurile nu stau chiar așa. Nu lăsa frustrările să te acapareze degeaba. Rezultatele la care visezi vor apărea mai lent dar, în cele din urmă, cum să slăbești la începutul anilor 40 vei putea bucura de ele.

În plus, o dietă sănătoasă te va ajuta să eviți bolile cardiace.

Cum să slăbești dacă ai peste 40 de ani

Adoptă un antrenament fizic adecvat! Având peste 40 de ani, probabil că te-ai resemnat cu gândul că nu mai poți practica exerciții solicitante sau alpinism.

Dar nu-ți face griji: ai o mulțime de opțiuni la dispoziție.

Nu trebuie decât să alegi tipul de exerciții potrivit pentru vârsta și corpul tău. Alege exerciții distractive. În caz contrar, riști să te descurajezi atunci când vezi că rezultatele mult visate apar mai greu.

levă slăbire subțire

Începe cu o sesiune de 30 de minute de trei ori pe săptămână și, pe măsură ce te obișnuiești, mărește acest interval. Poți să mergi cu bicicleta, să faci jogging sau pur și simplu să-ți scoți câinele la plimbare. Respectă-ți orele de masă! Micul dejun ar trebui să fie cea mai importantă masă a zilei, după care ar trebui să servești mese mai mici și să închei cu o cină ușoară.

Îți recomandăm să-ți stabilești patru mese principale și două gustări, una între mic dejun și prânz și una după-amiaza.

Cum slăbim după vârsta de 40 de ani?

Cel mai important lucru este să-ți ții pofta de mâncare sub controlastfel încât organismul tău să poată să ardă calorii în cadrul digestiei.

În plus, ai grijă ce mănânci: trebuie să consumi multe fructe și legume crude, pe cât posibil și să eviți alimentele prăjite, zahărul procesat și grăsimile nesănătoase.

slăbit de pușcași marini

Nu uita că și alcoolul este dăunător! Dacă vrei să afli exact câte calorii ar trebui consumi într-o zi, încearcă acest truc: înmulțește greutatea ta ideală în livre cu 10 dacă nu faci exerciții deloc, cu 13 dacă faci exerciții o dată sau de două ori pe săptămână sau cu 15 dacă faci exerciții de cel puțin trei ori pe săptămână.

Cum slabesti in perioada alaptarii? 5 tips-uri utile pentru orice mamica

De pildă, dacă greutatea ta ideală este de de livre 61 kg și ești cât de cât activă, atunci ar trebui să consumi aproximativ 2. Consumă suplimente naturale! Acesta deficiență de colagen afectează pielea, dar ar putea să slăbească și oasele și articulațiile. Așadar, consumă suplimente naturale care ajută la prevenirea vergeturilor, celulitei și pielii lăsate!

SECRETE ALE SLABIRII LA 40 DE ANI (si dupa) CAPITOLUL4

Ține cont de rata metabolică bazală! Rata metabolică bazală se referă la numărul de calorii de care ai nevoie pentru a te îngrășa, a-ți menține greutatea sau a slăbi cum e în cazul tău. Acest număr variază în funcție de vârstă, sex, nivel hormonal și alți factori. Medicul tău îți poate spune cum poți să-ți calculezi rata metabolică bazală.

Citește și: La 50 de ani viața poate fi minunată pentru femei Mănâncă sănătos! Consumă numai alimente sănătoase, cum ar fi apă cu lămâie, semințe de in, scorțișoară, cereale integralelegume verzi și fructe roșii.

În plus, ai grijă să nu mănânci prea mult în decursul unei zile.

Cum slabesti in perioada alaptarii? Organizatia Mondiala a Sanatatii  recomanda ca alaptarea exclusiva la san sa aiba loc in primele 6 luni de viata, aceasta oferind nou-nascutului toti nutrientii de care are nevoie, pentru o cresterea si o dezvoltare sanatoase. Alaptarea poate continua in combinatie cu alimente solide pana la 2 ani sau cat de mult timp doresc parintii. Alaptarea poate ajuta unele proaspete mamici sa scape de kilogramele in plus acumulate in timpul celor 9 luni de sarcina si sa revina mai usor la greutatea de dinaintea acesteia.

Odihnește-te atât cât trebuie! Acest obicei este important indiferent de vârstă. Însă după 40 de ani, organismul tău are nevoie de suficientă odihnă pentru a-și îndeplini funcțiile zilnice.

cum să slăbești înainte de încercări de majorat

Fiecare persoană este diferită, însă, în general, este bine să dormi între 6 — 8 ore pe noapte. Atât lipsa, cât și excesul de somn pot determina organismul să depoziteze mai multă grăsime. În cel de-al doilea caz, excesul de somn neînsoțit de exerciții fizice duce la o depozitare mai mare de grăsimi în organism.

Te-ar putea interesa și: Obiceiurile alimentare în funcție de vârstă Mergi la un consult medical în mod regulat!

gadgeturi de pierdere de grăsime

Dacă mănânci sănătos, faci exerciții și dormi atât cât trebuie, dar tot nu reușești să slăbești, atunci este posibil să ai probleme metabolice, cum ar fi, de pildă, o disfuncție tiroidiană.

Multe femei cu vârsta peste 40 de ani suferă de hipotiroidism — o afecțiune ce încetinește metabolismul —fără să conștientizeze acest lucru. Alte simptome ale problemelor tiroidiene sunt: oboseala cronică, problemele circulatorii sau senzația de frig în extremitățile corpului. Te-ai întrebat vreodată care sunt principalii nutrienți necesari după 40 de ani?

Este important să ții cont de cantitatea de vitamine, minerale și nutrienți asimilată. Citiți mai multe » Bibliografie Rodin, J. Women and weight: A normative discontent.

Nebraska Symposium on Motivation. Menopause and Exercise Intolerance.