De ce vrei să pierzi grăsimea din burtă din motive de sănătate

Ghid final pentru pierderea de grăsime. Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați: Ghid pentru începători

Cutten, un ghid cuprinzător

Timp de citire: 14 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin În articolele din această serie am explicat cum funcționează dietele. Vreau să continui asta mai departe acum.

Știm acum cum să slăbești, dar ce se întâmplă de fapt în timpul unuia deficit de energie? Care sunt lucrurile pe care ar trebui să le acordăm atenție și cum abordăm tăierea cât mai eficient?

ghid final pentru pierderea de grăsime

Pe scurt Tăierea înseamnă cât creează o penurie de energie care te determină să pierzi masa grasă și de multe ori să economisești mușchiul cât mai mult. După cum puteți citi în articolele anterioare, oricum veți pierde în greutate în lipsa de energie. Acest lucru funcționează și în sens invers; este imposibil să slăbești dacă nu te afli în lipsa de energie.

Uneori auzi uneori oameni vorbind despre dieta keto; în acest sens, puteți pierde rapid masa grasă, chiar și într-un surplus de energie conform unora. Nu este adevărat. Cerința de întreținere Pentru a ști cât să mâncați, trebuie mai întâi să vă cunoașteți nevoile de întreținere. Toate aceste formule au ceva în comun, și anume că se bazează pe o serie de ipoteze. Și presupunerile pot fi greșite. Niciuna dintre aceste formule nu este complet exactă, dar vă pot oferi o indicație de unde să începeți.

Pastile carb rapid le houdia pilula de ardere a grăsimii numărul unu

Există multe calculatoare pe internet unde vă puteți introduce datele, în funcție de formula pe care o utilizați. Dacă vă cunoașteți procentul de grăsime sau puteți ghici destul de exact dacă acest lucru este important pentru dvs.

  • Ghidul suprem pentru pierderea rapidă a grăsimii din burtă (chiar dacă dormiți) ()
  • Cutten, un ghid cuprinzător - XXL Blog nutriție
  • Scădere în greutate 3 săptămâni

Există, de asemenea, alte metode pentru a afla procentul de grăsime corporală, dar fiecare are propriile puncte slabe. Vă rugăm să nu vă bazați pe cifrele pe care le obțineți din bioimpedanță acele scale care măsoară și procentul de grăsime corporală. Apoi, trebuie să țineți cont de cantitatea de calorii pe care o consumați zilnic cu activitate; dacă ați introdus totul corect și valorile dvs.

Noiembrie 16, Minute Pentru A Citi: 50 Curbele sunt frumoase; exces de grăsime din burtă, nu atât de mult - mai ales că îți poate afecta sănătatea în moduri foarte proaste. Aflați cum să pierdeți rapid grăsimea din burtă cu ghidul nostru final de ardere a burtei. Orice sfat cu privire la sănătatea dumneavoastră ar trebui să vină de la un medic de sănătate certificat. Nu începeți niciodată un regim de dietă sau exerciții fizice fără a consulta medicii calificați. Diferența dintre grăsimea din burtă și curbe Sursă Unele femei cresc gândindu-se că curbele sunt grozave, altele vor să fie de dimensiunea 0 și ambele tipuri de corp sunt la fel de frumoase.

Necesarul de energie poate fi împărțit mult mai mult pentru a putea funcționa mai precis, dar asta merge mai departe decât vreau să merg cu acest articol. Dacă sunt interesat, cu siguranță pot scrie despre asta o dată. Mănâncă mai puțin decât asta și felicitări! Macrocomenzi OK, clar. Sfârșitul poveștii, nu? Nu, nu prea repede. Acum am creat doar o situație în care veți slăbi, dar asta nu este tot ceea ce ne dorim. Vrem să minimizăm deficitul de energie, să pierdem cât mai multă grăsime și să economisim cât mai mult mușchi, nu?

Dar oricine a încercat asta știe că este greu să echilibrezi alimentarea pentru o alergare cu încercarea de a arde calorii pe care le-ai consumat deja.

Pentru a realiza acest lucru, trebuie să mergem puțin mai adânc; și anume analiza distribuției macro-distribuției de nutrienți; proteinele, carbohidrații și grăsimile.

Fiecare dintre acestea 3 are propria funcție în corp și un raport bine ajustat va asigura rezultate optime. Pentru fiecare dintre macronutrienți, aș putea oferi 10 părți de informații, dar o voi menține concisă aici cu informații și recomandări globale.

Fără să vreau să mă ocup de fiziologia din spatele absorbției alimentelor pe care eu o consider foarte interesantădupă ce ai înghițit-o, proteinele sunt defalcate cu ajutorul apei în șuvițe peptidice scurte, care se numește hidrolizare. Gândiți-vă la celulele pielii, celulele sanguine, țesuturile cicatrice, dar și anticorpi, enzime și hormoni.

ghid final pentru pierderea de grăsime

Ghid final pentru pierderea de grăsime, de asemenea, masa musculară. Dintre toate aceste funcții, construirea sau menținerea masei musculare nu este cu siguranță cea mai importantă; prin urmare, cu o deficiență de proteine, este posibil să pierdeți masa musculară; la urma urmei, celulele noi din sânge pentru a transporta oxigenul către organele tale este mai vitală decât un bicep gras. Corpul tău poate descompune masa musculară și folosește acești aminoacizi pentru a face alte proteine.

Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați: Ghid pentru începători

Există unele dezbateri despre care ar fi aportul optim de proteine. Aceasta este exprimată în grame pe kilogram de greutate corporală. O consecință directă a acestui fapt este că persoanele mai grele au nevoie de mai multe proteine, ceea ce are sens; Probabil au mai multă masă musculară care trebuie protejată împotriva degradării.

Nu mă voi implica în această discuție cu acest articol, dar atunci când obțineți aproximativ 2 grame pe kilogram de greutate corporală, puteți presupune, de obicei, că sunteți la locul potrivit. Proteinele nu pot fi păstrate mult timp, cum ar fi carbohidrații pot fi sub formă de glicogen sau grăsimi sub formă de țesut adipos.

Din acest motiv, încercați ghid final pentru pierderea de grăsime obțineți aportul proteic în fiecare zi. În ceea ce privește carbohidrații și grăsimile, există încă unele discuții cu privire la care ar fi cea mai bună abordare și aceasta este și mai puțin precisă.

În legătură cu pragul de leucină fiecare masă trebuie să conțină un număr x de grame de leucină este util să vă asigurați că nu vă faceți mesele prea mici; cu cel puțin 25 până la 30 de grame, marea majoritate a oamenilor se află la locul potrivit. Grăsimea nu este doar un combustibil, ci joacă tot felul de alte roluri în organism.

Prin urmare, obținerea grăsimilor sănătoase este foarte importantă. Există, totuși, diferite tipuri de grăsimi, nu toate la fel de bune pentru tine; Grăsimile trans în principal artificiale sunt considerate a avea doar efecte dăunătoare asupra sănătății. Încercați să evitați acest lucru pe cât posibil. Grăsimea saturată este adesea la lumina greșită, nu întotdeauna justificată.

Există multe tipuri de grăsimi saturate, fiecare având un impact diferit asupra corpului tău. Într-o dietă sănătoasă, grăsimea saturată poate juca cu ușurință un rol fără a vă înfunda venele sau a vă teme de un atac de cord.

În plus, există grăsimi nesaturate, atât unice, cât și multiple.

ghid final pentru pierderea de grăsime

Unele dintre acestea sunt foarte importante și de aceea este recomandat să consumi pește gras cel puțin o dată pe săptămână. Prin crearea cât mai multe grăsimi pe care le ingerati constau din acizi grași monoinsaturați și polinesaturați, puteți face dieta sănătoasă. Cu toate curbe majore arzător de grăsimi, există și studii care spun că consumul de grăsimi saturate poate menține nivelul ridicat de testosteron, chiar și în timpul tăierii.

Digestia grăsimilor începe în gură de către enzime din salivă.

Ghidul final pentru pierderea rapidă a grăsimii din stomac (chiar dacă dormi)

Deoarece aceasta este și hidroliză la fel ca în cazul proteinelor, dar grăsimea nu se amestecă bine cu apa, acesta este un proces lent. Munca aspră se face în intestinul subțire cu ajutorul bilei, astfel încât grăsimea să se poată amesteca mai bine cu apa.

Recomandarea pentru grăsimi este mai puțin clar decât cea pentru proteine. Un grup spune că ar trebui să vă mențineți aportul de grăsime ridicat, parțial pentru că poate avea un efect asupra testosteronului, ceea ce ghid final pentru pierderea de grăsime ajuta să mențineți masa musculară în timpul tăierii. Există, de asemenea, argumente pentru a menține aportul de carbohidrați cât mai mare. Deoarece proteinele sunt o necesitate, acest aport mai mare de carbohidrați este în detrimentul aportului total de grăsimi.

Un aport mai mare de carbohidrați ar fi corelat cu niveluri mai mari de IGF1 și insulină, ambele fiind mai asociate cu masa musculară decât testosteronul.

În plus, există discuții despre momentul în care este cel mai bine să îți iei grăsimile.

  • DIETA CU CONȚINUT SCĂZUT DE CARBOHIDRAȚI: GHIDUL FINAL PENTRU îNCEPĂTORI - - FITNESS -
  • (PDF) Ghid Alimentar pentru Slabit | Cristoph Werger - f11.ro
  • Pierde torsul gras

Pe de o parte, oamenii susțin că se separă carbohidrații și grăsimile și că îți consumă grăsimile la începutul zilei. Potrivit altora, acest lucru nu contează. Ce opțiune este cea mai potrivită pentru dvs.

Pe de o parte, aceasta este desigur o concluzie care nu pare să vă deranjeze, dar pe de altă parte înseamnă că nu există nici o diferență clară, altfel toate nasurile ar fi luat aceeași direcție. În orice caz, este necesar să obțineți grăsimi sănătoase. Păstrarea conținutului mare de carbohidrați în detrimentul grăsimii va fi discutată doar cu oameni într-o tăietură foarte adâncă spre forme competitive.

Așadar, nu vă faceți griji pentru acest lucru dacă nu este necesar. Chiar vrei un număr? Grupul de carbohidrați este foarte divers și variază de la zaharuri simple, cum ar fi glucoza, până la molecule complexe, cum ar fi amidonul și, de asemenea, fibra dietetică, și totul între ele. Carbohidrații digerabili au un lucru în comun și este că, în final, vor fi absorbiți sau transformați în glucoză. Sistemul dvs. Deci nu este esențial să obțineți carbohidrați.

Totuși, asta nu înseamnă că carbohidrații nu joacă un rol important în antrenamentul de ghid final pentru pierderea de grăsime. Cu siguranță fac asta. Distrugerea carbohidraților începe în gură cu amilaza. Digestia în stomac se va opri aproape, dar după ce bicarbonatul din intestinul subțire va crește pH-ul, enzimele lactază, sucraza și maltaza pot pregăti carbohidrații pentru absorbție prin intestin către fluxul sanguin, unde este posibil fructoza și galactoza ficatul este transportat pentru conversie în glucoză.

Mulți oameni cred că zaharurile rapide te îngrașă decât glucidele lente, dar multe studii arată că nu este cazul. De asemenea, zahărul nu este dependent așa cum puteți citi pe instagramul meu. În plus, carbohidrații sunt adesea într-o lumină proastă, deoarece insulina ar opri arderea grăsimilor și multe persoane se gândesc imediat la insulină atunci când aud cuvântul carbohidrat. Cu alte cuvinte: te îngrași prin carbohidrați, prin insulină.

Ceea ce uită acești oameni este că proteinele provoacă și un vârf ghid final pentru pierderea de grăsime de insulină; prin urmare, această poveste poate fi găsită și în murdărie. În cele din urmă, conversia carbohidraților în grăsime corporală proces numit De Novo Lipogeneza este total ineficientă; Într-un surplus de calorii, cât mai mulți carbohidrați vor fi arse pentru energie, iar grăsimea consumată va fi transformată în grăsime corporală.

Bine, frumos toate aceste informații, dar câți carbohidrați ar trebui să mănânc? Aceasta este o întrebare oarecum dificilă de răspuns, pentru că introduceți carbohidrații ca fiind ultimele macros. În orice caz, încercați să stați departe de ghid final pentru pierderea de grăsime de basculare spre ketogen; sau complet keto, sau deloc.

În plus, este bine să vă dați seama că glicogenul vă mărește capacitatea de a depune eforturi puternice; întrucât glicogenul este în mod normal completat de carbohidrații pe care îi mănânci, va trebui să obții suficient. În plus, glicogenul muscular oferă un aspect mai complet pentru burtele musculare.

Dacă trebuie să aleg un număr din aer: nu încercați să scad sub 2 grame pe kilogramul de greutate corporală. Rezumarea pe scurt Proteinele sunt cele mai importante. Dacă primiți prea puțin din alimente, corpul dvs. Încercați să vizați cel puțin 2 grame pe kilogram de greutate corporală, în funcție de persoană. Frecvența mesei Pot fi foarte succint despre acest lucru. Conform cercetărilor, frecvența meselor pare să nu aibă nicio influență asupra compoziției corpului.

Planifică-ți caloriile într-un mod care să te mențină cel mai bine, singurul ghid fiind acela al proteinelor ține cel puțin 4 momente proteice pe zi. Cât de repede și cât de adânc Și pentru a încheia, cât de adânc putem tăia? Cum prevenim pe cât posibil să pierdem masă musculară? O limită foarte globală pe care o întâlnim foarte mult în lumea culturismului este o lipsă de kcal pe zi.

Cu toate acestea, putem fi mult mai exacti.

În primul rând, grăsimea corporală protejează masa musculară. Un procent mai mare de grăsime înseamnă că puteți tăia mai adânc fără a pierde mușchi, în timp ce cineva care este deja uscat și dorește să obțină ultimele câteva procente este mult mai probabil să piardă mușchi. Pentru a adăuga câteva numere la aceasta: O persoană obeză poate aborda tăierea foarte agresiv și are drept scop o pierdere de 4 sau mai multe procente de greutate corporală pe lună da, este mult Dacă presupunem că pierderea unui ghid final pentru pierderea de grăsime de grăsime corporală este aproximativ aceeași cu un deficit de kcal, înseamnă că o persoană care cântărește de kilograme poate face față unui deficit cu mult peste kcal pe zi.

Cineva deja uscat va trebui să fie mult mai atent și, eventual, să se ocupe de pauze de dietă.

  1. Voi pierde in greutate pe t3
  2. Lichid de slăbire
  3. Cristoph Werger Ghid Alimentar pentru Slabit Buna, inainte sa incepem vreau sa-ti spun ca pe site-ul nostru vei gasi si exemple de programe alimentare, daca nu au aparut inca, inseamna ca sunt in lucru si vor aparea cat de curand.
  4. Este cafea neagră bună pentru pierderea de grăsime

Pauzele de dietă - soluția de a persista? O pauză de dietă este o ghid final pentru pierderea de grăsime de 1 sau 2 săptămâni în care mănânci pentru întreținere, între săptămâni cu deficit de calorii.

În aceste săptămâni mănânci mai mult și îți poți reîncărca puterea de voință. De asemenea, antrenamentul în aceste săptămâni va fi probabil mai intensiv, ceea ce poate oferi cafea slabit tale musculare un drept mai metabolic de a exista. Prin urmare, pauzele de dietă pot fi o metodă bună atât pentru persoanele care doresc să devină foarte uscate, cât și pentru persoanele care doresc să scape de supraponderale!

Cercetările arată că persoanele care folosesc pauze de dietă sunt mai capabile să piardă grăsime pe termen lung și să păstreze această pierdere. Cu toate acestea, dezavantajul este că tăierea ta va dura mult și mult mai mult. Dacă trebuie să atingeți un obiectiv cât mai repede sau dacă aveți un termen limită, atunci acesta trebuie să țineți cont!