8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic, Ce determina scaderea inexplicabila in greutate

Medical sau altfel Nu vă antrenați suficient de dedicat — nu trageți suficient de tare Dacă nu ați făcut niciodată exerciții fizice și sunteți inactiv în general, chiar și să mergeți în jurul blocului pentru o plimbare poate oferi corpului dumneavoastră o provocare considerabilă.

Cu toate acestea, dacă vei continua să repeți acea plimbare în fiecare zi, corpul tău se va obișnui curând cu ea, iar exercițiul acesta va înceta să mai dea rezultate. Aceasta nu înseamnă că ar trebui să încetați să mergeți la plimbare sau că plimbarea nu vă menține sănătos. Dar, în ansamblu, este vorba despre ceea ce dorești să obții.

Motive comune pentru care nu pierdeți în greutate

Îți provoci mușchii? Exercițiul fizic va trebui să ofere o provocare considerabilă mușchilor dvs.

Comments Când pierdeți în greutate, corpul dvs. Este posibil să pierdeți destul de multă greutate la început, fără prea mult efort. Cu toate acestea, pierderea în greutate poate încetini sau opri cu totul după un timp. Acest articol enumeră 5 motive comune pentru care nu pierdeți. Acesta conține, de asemenea, sfaturi de acțiune pentru a rupe prin platou și a face lucrurile să se miște din nou.

Întrebați-vă dacă antrenamentul dvs. Odată ce mușchii și sistemele corpului dvs. Iată câteva obiceiuri pe care le poți schimba.

cade pierderea în greutate a bisericii arde femela grasa

Introduceți varietatea: Dacă aveți un anumit program de antrenament pe care l-ați urmat de când vă știți, atunci se pare că nu mai oferiți niciun fel de provocări organismului vostru. Deci, chiar ai putea să mergi la sală și să-ți pierzi condiția fizică în loc să o câștigi. Încercați să măriți puțin miza, ridicând ștacheta. Măriți greutățile pe care le utilizați de obicei sau introduceți exerciții noi.

Ce determina scaderea inexplicabila in greutate

Antrenamentul pe intervale de intensitate HIIT tinde să ofere varietate și intensitate, așa că este o opțiune demnă de luat în calcul. Ai putea totuși să lucrezi aceeași mușchi, dar cu un exercițiu diferit. De ce să nu ai o zi de antrenament de rezistență în loc să mergi la alergare. Puteți face la fel de mult în camera voastră de zi ca într-o sală de sport.

Vă antrenați și nu pierdeți în greutate? Înseamnă că faceți aceste greșeli

Acest lucru va îmbunătăți, de asemenea, pierde 10 kilograme grăsime în 2 săptămâni dvs.

Un prieten îți susține antrenamentul: încurajăm ideea de a merge alături de un prieten la antrenament deoarece te poate ține motivat, vă motivați reciproc și ai companie. Chiar dacă este plăcut să ai companie în timp ce te antrenezi, ar trebui să te gândești dacă petreci mai mult timp vorbind decât muncind.

pierde grasimi mananca mai putin cafeaua arde grasă

O scenă obișnuită dintr-o sală de sport este să vezi două femei pe biciclete petrecând 30 minute pedalând și discutând. Asta este bine, dar mă îndoiesc că își dau seama ce fac mai exact sau de cât timp fac asta.

Bărbații pot face exact același lucru, doar că de obicei poziția lor preferată este la aparatele cu greutăți.

Răspunsul este, concentrați-vă pe antrenament și e bine să aveți un plan de antrenament. Unii experți susțin că un antrenament de scurtă intensitate poate fi la fel de bun sau chiar mai bun decât antrenamentele lungi de intensitate medie. Execută din plin un antrenament de 45 de minute și apoi ai timp de a discuta la o cafea cu amicul tău. Este indicat să aveți un plan de antrenament, respectiv să știți ce aveți de făcut, pentru cât timp și la ce intensitate trebuie să lucrați.

Dacă vă antrenați doar de dragul antrenamentului și vă întrebați la jumătatea timpului ce vom face mai departe — facem exercițiul pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic ori mergem la aparatul de acolo sau încercăm asta ori altceva —  antrenamentul dvs.

slim down hidratat în sus Ceai de 10 zile pentru pierderea în greutate a femeilor

Evitați televizorul și încercați să nu aveți telefonul la îndemână. Cele mai multe săli de sport tind să aibă televizoare peste tot. Este ușor să intri în starea de a te uita la ele și de a pierde concentrarea asupra antrenamentului tău. Același lucru este valabil și pentru telefonul mobil. Ai tendința să iei pauze lungi pentru a răspunde la mesajele sau la e-mailurile tale sau să ai o discuție cu un prieten?

pierzi în greutate ca asistentă medicală peste 40 de ani pierde in greutate

Indiferent dacă ești acasă sau la sală, evitați uitatul la TV și utilizarea telefonului mobil. Nu faceți exercițiu fizic constant Antrenamentul lipsit de consecvență poate avea aceleași rezultate ca și antrenamentul care nu oferă  suficientă provocare.

Timpul poate fi destul de presant pentru mulți oameni, iar respectarea unei vizite constante la sală sau a unui program de exerciții fizice desfășurat constant poate fi o muncă grea. În mod similar, unii oameni trebuie să susțină delegații sau pierdeți în greutate în timp ce nu faceți nimic angajamente familiale care îi împiecă să respecte un program de antrenament 2 zile pe săptămână.

De asemenea, pot fi prea obosiți pentru a merge la antrenament și, astfel, nu-și pot menține programul.

pierdeți în greutate în timp ce studiați în străinătate cum a pierdut în greutate mathew mcconaughey

Din nefericire, această inconsecvență nu ajută la dezvoltarea nivelului tău de pregătire fizică. Încercați să faceți antrenamente scurte și intense. Executați un antrenament de 30 de minute pe care l-ați putea face în camera dvs. Implicați-vă copiii, prietenul sau partenerul și distrați-vă. Faceți din antrenament ceva obișnuit în programul dvs.

cum poate un bărbat să slăbească pierdere de grăsime barcelona

Copilul trata sarcina ca pe un joc și avea o anumită responsabilitate în a-și ajuta mama, ei petreceau timp împreună și colega mea își făcea antrenamentul. Dacă călătorești, te poți antrena într-o cameră de hotel sau unele hoteluri pot avea adesea o sală de sport pe care ai putea să o folosești. De ce nu încercați o plimbare lungă sau o alergare. Practic, încercați să faceți exerciții fizice ca parte a programului dvs.

Faceți prea mult aerobic Nu rămâneți pe zona de ardere a grăsimilor și adăugați un pic de rezistență. A te baza prea mult pe exerciții aerobice ar putea avea rezultate opuse. În funcție de ora din zi în care vă antrenați, exercițiile aerobice pot fi o afacere foarte stresantă pentru organism.

Ați putea reduce secreția de cortizol consumând carbohidrați.

20 de motive comune pentru care nu pierdeți în greutate

Cu toate acestea, dezavantajul este că dacă mănânci prea mulți carbohidrați poate fi un exces caloric și, de asemenea, hormonii de stres tind să crească stocarea grăsimilor, în special în jurul abdomenului burții. Antrenamente lungi sau scurte? Sunt sigur că ați auzit că regula de aur că pentru a arde grăsimi, exercițiile aerobice de intensitate medie și de lungă durată sunt excelente. Cu toate acestea, studiile au arătat că antrenamentele de scurtă durată și de intensitate mare pot duce la creșterea ratei metabolice după încheierea exercițiului fizic.

De asemenea, exercițiile de rezistență vor ajuta la creșterea masei musculare, ceea ce poate duce la creșterea ratei metabolice.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Exercițiul de rezistență nu înseamnă doar ridicarea greutăților. Există o serie de exerciții care folosesc greutatea corpului și aduc rezultate bune. În plus, dacă încercați să pedalați pe bicicletă la un nivel înalt, veți constata că aceasta va genera rezistență.

După cum am menționat mai sus, încercați să asigurați varietate antrenamentului dvs. Fie că faceți rezistență într-o zi și aerobic în următoarea sau că împărțiți antrenamentul în 2 etape, încercați să evitați antrenamentele lungi și istovitoare de ardere a grăsimilor cu exerciții aerobice. Ei bine, corpul tău are nevoie de niște carbohidrați după antrenament, deoarece va ajuta la echilibrarea hormonilor, mai ales dacă antrenamentul dvs.

Dar aruncarea unei bombe de zahăr și calorii în corpul tău nu este ideală și nu este de folos organismului tău. Da, corpul tău va păstra zahărul în mușchi mai eficient, dar atât de mult zahăr va fi stocat. Adesea, oamenii tind să mănânce mai multe calorii în general cu gândul că pot scăpa de ele din moment ce fac exerciții fizice.

  1. Linia de jos Când slăbești, corpul tău se luptă înapoi.
  2. Dacă cântarul nu se mișcă, este posibil să pierdeți în continuare grăsime.

Vezi de asemenea și: Ce să mănânci după antrenament. Gândiți-vă la asta în felul următor: unii susțin că într-o oră de exercițiu de zumba puteți utiliza kcal. O porție medie de cheesecake conține aprox kcal, o masă KFC conține kcal, iar un pachet de crisps de  25g de conține în medie kcal.