Related Content

Pierdere in greutate evita

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Rularea este o modalitate excelentă de a scădea kilogramele, dar eforturile de scădere în greutate devin deseori deraiate și apoi este greu să reveniți pe drumul cel bun.

pierderea maximă de grăsime într-o lună

Iată câteva greșeli comune de pierdere în greutate și cum să le evitați. Doar pentru că cineva la televizor pierde 10 de kilograme într-o săptămână nu înseamnă că este sigur, sănătos sau realist pentru ca tu să faci același lucru.

Rutina de pierdere de grăsime 6 săptămâni

Cum de a rezolva problema O cantitate sănătoasă de scădere în greutate este o lire sterline la două lire sterline pe săptămână. Cercetările arată că persoanele care pierd foarte mult greutatea foarte repede au mai pierdere in greutate evita șanse să le recupereze.

Așa cum ați văzut în episoadele "Unde sunt acum?

Care este diferența dintre alimentația corespunzătoare și dieta

Este important să fiți răbdători și să vedeți fiecare liră pierdută ca o realizare uriașă de-a lungul drumului. Și nu uitați să aveți alte metode decât numărul de pe scară pentru a măsura progresul dvs. Gândiți-vă la toate celelalte îmbunătățiri și beneficii ale sănătății pe care le vedeți, inclusiv reducerea stresului, îmbunătățirea somnului, creșterea energiei și reducerea riscului de apariție a multor boli.

Dar ceea ce se întâmplă dacă vă lipsiți prea mult este că, de obicei, duce la supraalimentarea.

slăbește 4can

Într-o zi pe care tocmai ți-ai ascuns și apoi te duci cu adevărat peste pierdere in greutate evita. Cum de a rezolva problema Dacă aveți o dorință foarte puternică, este bine să vă răsfățați - puțin. Încercați să vă împiedicați să treceți peste bord, plasând doar o anumită cantitate de mâncare în fața dvs.

varză de fasole mung pentru pierderea în greutate

Puneți așchiile de cartofi într-un castron mic, în loc să le mâncați chiar din sac, de exemplu. Acest lucru este important mai ales după o alergare dificilă sau o antrenament Pierdere în greutate de 53 de ani când s-ar putea să pierdere in greutate evita că este justificată o amețire mare de calorii.

În realitate, ați putea ajunge să consumați mai multe calorii decât ați ars în timpul alergării.

  • Camisolele de slăbit de burtă
  • Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | f11.ro

De multe ori doresc să se trateze după un antrenament sau o cursă dificilă. Dar acest tip de sistem de recompensare poate cu adevărat să deraieze eforturile dvs.

Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita

Puteți începe să utilizați orice scuză mică pentru a vă trata la un desert de calorii înalte sau alte indulgențe atunci când aveți un indemn pentru ei.

Cum de a rezolva problema În schimb, beneficiați de recompense non-alimentare, cum ar fi unelte de rulare noi, pedichiură sau un masaj atunci când atingeți un obiectiv de alergare. Odată ce atingeți un anumit obiectiv, alegeți un nou punct de reper și un alt tratat non-alimentar pentru a merge împreună cu el.

  1. Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita
  2. Principiile de bază ale pierderii în greutate: secretele armoniei Principiile de bază ale pierderii în greutate: secretele armoniei admin Comments 0 Comment O nutriție bună câștigă din ce în ce mai mulți aderenti în fiecare an.
  3. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  4. Scădere în greutate plaquenil

Dar, de obicei, strategia se opune. Corpurile noastre au un mecanism de supraviețuire încorporat pentru conservarea caloriilor atunci pierdere in greutate evita mergem o perioadă lungă de timp fără a mânca. Deci, când renunți la mese, corpul tău încetinește metabolismul pentru a te împiedica să mori de foame. De asemenea, sărind peste o masă vă va face foame, ceea ce mărește tentația dvs.

Meniu cont utilizator

Cum de a rezolva problema Încercați să mâncați cinci până la șase mese mici în fiecare zi, sau trei mese și câteva gustări sănătoase între ele. Veți descoperi că consumarea de mini-mese vă va ajuta să vă mențineți nivelul de energie pe parcursul zilei și să vă împiedicați să vă simțiți foame și apoi binging tot timpul. Dacă renunți la mese, cum ar fi micul dejun, pentru că nu aveți timp, încercați să mâncați ceva rapid, cum ar fi cerealele, untul de arahide la toast, brânza și fructele.

Dar adevărul este că, deși este important să folosiți băuturi sportive pentru a înlocui electroliții în timpul perioadelor lungi de alergare, nu trebuie să le beți în mod constant când nu alergați.

Principalele fructe de evitat pentru a pierde în greutate

Nu numai că pierdere in greutate evita bogate în calorii, dar au și pierdere in greutate evita beneficiu nutrițional foarte mic și nu vă vor ține pe deplin. Cum de a rezolva problema Stai departe de băuturile cu zahăr dulce, cu excepția cazului în care alergi mai mult de 90 de minute și trebuie să înlocuiți electroliții pierduți prin transpirație. De asemenea, ar trebui să încercați să evitați sucurile de fructe fructele întregi sunt întotdeauna mai bunesifonul obișnuit și băuturile de cafea de înaltă calorii.

Apa plată este bună pentru a rămâne hidratată în timpul săptămânii. Dacă este prea plictisitor pentru dvs. De asemenea, încercați să limitați consumul de bere și alcool la pahare pe săptămână.

Navigare principală

Problema este că aceste mese vă spun cheltuielile cu calorii ale unei persoane obișnuite și, de obicei, supraestimați cheltuielile cu calorii. Același lucru este valabil și pentru benzile de alergare și alte mașini cardio care afișează cheltuielile cu calorii. Cum de a rezolva problema Este important să luați calorii estimări arse cu un bob de sare.

Este bine să utilizați numerele ca punct de referință pentru runele dvs. Aceasta este o modalitate ușoară de a începe să câștigi greutateîn ciuda eforturilor tale de efort.

pierde sănătatea burtica pentru sănătate

Dacă doriți cu adevărat o idee mai bună despre numărul de calorii pe care le ardeți în timpul alergărilor, încercați să utilizați un monitor al ritmului cardiac. Acest lucru va fi mai precis decât bazându-se pe tabele sau citiri ale aparatelor cardio. Deci, dacă continuați să mâncați aceeași cantitate de calorii, veți lovi probabil un platou de pierdere în greutate.

Cum de a rezolva problema Dacă doriți să scăpați în greutatetrebuie să reduceți treptat aportul de calorii. Utilizați un caloric calculator pentru a determina cât de multe calorii aveți de fapt nevoie de fiecare zi.

Odată ce ai numărul ăsta, trebuie să creezi un deficit - fie prin dietă sau exercițiu - de aproximativ de calorii pe zi pentru a pierde o lire pe săptămână. Related Content.